Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν πειράζει καθόλου. Αλλα έλα που ο διάβολος κρύβετε και η Ασφαλιστική που θα πληρώσει την επόμενη μέρα θα τους ........διότι τελικά να δεις στις μεγάλες ασφαλιστικές που υπάρχουν κάτι μηχανικοί που και ξέρουν και πληρώνονται. Αλλα έλα που υπάρχουν και κάτι δικηγόροι με 700Ε/την ώρα και σε τέτοια υπόθεση θα γράψουν πολλές χιλιάδες ώρες. Θα μου πεις, δεν ξέρεις μπορεί ο λογιστής να το έχει υπολογίσει στις ζημιές και να τον συμφέρει και στο φινάλε καλύτερα θα τον διώξουν και με μπόνους.

Δημοσιεύτηκε

To πρόβλημα του pressure wave fatigue in tunnels δεν είναι νέο σαν ιδέα (οπότε δεν θα πώ eureka!!) Απασχολεί του ερευνητές εδώ και 23 χρόνια. Θα μου πείτε σιγά το δυναμικό φορτίο. Και όμως μιλάμε για τάσεις απο 3,2-11ΜPa και μεγάλες συχνότητες F=26-70 Hz. Αρα μπορείτε να καταλάβαιτε οτι σε ένα τούνελ μετά απο 35 χρόνια μιλάμε για περίπου 20-80 δις κύκλους. Με λίγα λόγια μιλάμε για Gigacycle Fatigue. Ενα πανεπιστημιακό λογισμικό εδω

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν ευλογώ τα γένια μου αλλα ήταν κλασσική αστοχία που χτυπάει απο μακρυά. εδω 

 

Απο το τευχος ελέγχου παίρνω τα παρακάτω

 

Reference: Inspection Manual for Tunnel regulated by 3 NEXCOs. (Extract)
(4) Notice for Ceiling Panels
(a) Since extra attention for erosion and damage in suspension rods must be highly paid, inspectors are required to climb to
the upper part of the ceiling panel for visual inspection in case of maintenance works in a tunnel.
( B) In case of inspection for ceiling panels, inspectors should check if the ceiling panels are firmly fixed to the ceiling
, and degradation in materials of ceiling panels to prevent panels from falling onto the lanes. In addition, inspectors also should
check if there are any deformations, shearing or cracks in metal fittings of ceiling panels or tie rods accompanied by
external deformation.

 

αντί αυτού θα έπρεπε να λέει

 

each anchorage bolt should be inspected 3 times per year via a linear polarisation corrosion device. 

 

Απο πλευράς χρόνου η διαδικασία είναι η ίδια απο πλευράς κόστους μιλάμε για $10Κ το μηχάνημα. Το τελικό αποτέλεσμα θα είχαν γλυτώσει 9 άνθρωποι.  

 

Στο slide 4 εδω θα δείτε την εγκληματική ηλιθιότητα του μελετητή που σχεδίασε χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα αστοχιών και ανθεκτικότητας. Η άλλη ηλιθιότητα είναι οτι σχεδίασε ανάρτηση που απαιτεί μεγάλο κόστος συντήρησης ενω περιορίζει την χρήση εναλλακτικών λύσεων. Ακόμα και τα παξιμάδια είναι λάθος.  

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε (edited)

2 bolts had been easily pulled off by hand, 608 were loose and the rest had partially come off because of corrosion. Work is now being done to remove the panels that fell on the west-bound passageway. The tunnel operator said that it had visually inspected both passageways

 

  Ελέχθηκαν με οπτικό έλεγχο......................

 

 Δεν είναι γνωστά τα αίτια , οι θεωρίες είναι οι παρακάτω :

 

Motorway officials believe that one of the metal rods used to secure the concrete panels to the tunnel's inner walls may have become loose, triggering a chain reaction that rained concrete onto the vehicles below.

Another theory is that the structure may have been weakened by a 4.9 earthquake that shook the Tokyo area on 24 November, or by a landslide inside the mountain through which the tunnel passes

 

 

Έτος κατασκευής 1977.

Edited by spy1551

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.