Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν χρειάζεται να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Τα ΤΕΙ είναι ανώτατα δημόσια ιδρύματα. Τα ΤΕΙ δεν είναι υπόθεση του κάθε τυχοδιώκτη στο ΤΕΕ και την ΕΜΔΥΔΑΣ. Τα ΤΕΙ είναι εθνική υπόθεση. Αποτελούν τον τεχνολογικό τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας μας, σπουδάζουν σε αυτά χιλιάδες ελληνόπουλα, και θα έπρεπε να τα στηρίζουμε το ίδιο όπως τα πανεπιστήμια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσπαθούμε να αποδείξουμε τα αυτονόητα συνεχώς. Ως ένα μεγάλο βαθμό, τη διασφάλιση της ποιότητας των σπουδών στα ΤΕΙ την έχουν οι καθηγητές τους. Και οι καθηγητές αυτοί σε μεγάλο βαθμό είναι διπλωματούχοι μηχανικοί των Ελληνικών πολυτεχνείων. Τώρα να οι κύριοι αυτοί είναι ανίκανοι τίθεται ένα θέμα και ως προς το τι σπουδάσανε στα πολυτεχνεία της χώρας. Αν πάλι είναι καλοί, τότε έχουμε ένα καλό εκπαιδευτικό προσωπικό. Και πολλοί εξ αυτών είναι όντως καλοί. Το χειρότερο όμως είναι ότι υπάρχουν και κάποιοι, λιγοστοί θέλω να πιστεύω, οι οποίοι έχουν προδώσει την αποστολή τους και υποβαθμίζουν σκόπιμα τις σπουδές και τα Ιδρύματα κατ εντολήν της άθλιας συντεχνίας από την οποία παίρνουν διαταγές.

Πρόκειται για εθνικό έγκλημα κατά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας. Δυστυχώς πολλοί από τους συναδέλφους μηχανικούς των πολυτεχνικών σχολών δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί το κακό που έχει κάνει στη τριτοβάθμια εκπαίδευση η αδιάλλακτη, μεσαιωνική και σκοταδιστική νοοτροπία που καλλιεργεί ο γνωστός φορέας. Είμαστε μια χώρα που το εθνικό μας σύστημα εκπαίδευσης υπονομεύεται από μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα που κατοικοεδρεύει στο Τεχνικό Επιμελητήριο. Το φωνάζουμε χρόνια. Εμείς, υπουργοί, βουλευτές, ακόμα και καθηγητές των ΤΕΙ, μέλη του ΤΕΕ.

Όλα τα υπόλοιπα που αναφέρετε για το πόσα μαθήματα έκανε ο ένας ή ο άλλος είναι ψιλά γράμματα και δευτερευούσης σημασίας ζητήματα.

 

Εις ότι αφορά δε τα επ. δικαιώματα, ας μην σχολιάσουμε. Με τα περιβόητα Βασιλικά Διατάγματα από την εποχή του 30' μηχανικοί που δεν έχουν διδαχθεί ποτέ μαθήματα άλλων ειδικοτήτων έχουν πλήρη δικαιώματα αυτών. Αυτό όμως δεν σας ενοχλεί βλέπω.

  • Απαντήσεις 147
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Δε νομίζω να έχει νόημα να συγκριθούν καθηγητές πολυτεχνείου με καθηγητές ΤΕΙ. Θα ήταν και άδικο στο κάτω κάτω.

Χαχαχα φίλε δεν παίζεσαι. Σου λέω ότι έρχονται καθηγητές και από το Πολυτεχνείο του Βόλου (βλέπε Πανταζάρας http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.mie.uth.gr%2Ffiles%2Fcv%25CE%25A0%25CE%2591%25CE%259D%25CE%25A4%25CE%25912007.doc&ei=iUjKSuLGNc-C_QbG_MCWCA&rct=j&q=PANDAZARAS&usg=AFQjCNG5pyT2V0sNSLuST0qj5J9WIHBXZQ) και κάνουν μάθημα στο ΤΕΙ και εσύ μου λες άλλο πανεπιστημιακός άλλο τειτζής. Και ο συγκεκριμένος μας είπε ότι μας θεωρεί και ισότιμους.

Δημοσιεύτηκε

@ kasvan Μια ματια που εριξα στο λινκ σου παντως, νομιζω οτι αν δεν παρεις την υδραυλικη κατευθυνση, και παρεις καποια απο τις αλλες δεν εχεις 19 μαθηματα ουτε με σφαιρες. Ειναι 3 στα πρωτα 6 εξαμηνα που ειναι κοινα για ολους. Μετα αν διαλεξεις π.χ. την ΓΤΟ, άλλα 2-3 εχεις.Αντε και να επιλεξεις εσυ ενα να τα κανεις 4-5. Δηλ συνολικά κανα 7.ΣΤην δευτερη κατευθυνση την ΚΦΚ σαν βασικα δεν εχει κανενα μετα το 6ο εξαμ, αρα παλι λεμε αν παρεις και τα 3 επιλογης ναναι υδαρυλικη. Αρα για τις 2 πρωτες κατεθυνσεις μιλαμε πως μπορει να τελειωσεις κανοντας 4-5.Αυτοι (να) εχουν δικαιωμα μελετητικου πτυχιου στα υδραυλικα?????

Στην 3η κατηγορια με τα υδραυλικα εχει πολλα και οντως σιγουρα εχουν πιο πολλες γνωσεις στα υδραυλικα και δικαιουνται οτι θες.Χανουν απο αλλου βεβαια.Αρα μη λεμε πως ενα τει τοπογραφιας θελει ναχει 19 μαθηματα υδραυλικης. και τα 2-3 που εχει καλα ειναι αναλογικα οτι ειναι ενα χρονο λιγοτερο απο το Πολυτεχνειο, απο τη στιγμη που οι 2 κατευθυνσεις που σου ειπα μπορουν να περαστουν με 3 ή 5 αντιστοιχα μαθηματα υδραυλικης.

Οι αξιωσεις για μελετητικο αλλωστε νομιζω πως δεν εχουν ως κυριο προβλημα τους τα υδραυλικα, αλλα το βασικο αντικειμενο της καθε σχολης+τα χρονια εμπειριας αν θες.

Δημοσιεύτηκε

Λίγο off topic αλλά τεσπα

 

Όχι ακριβώς υπάρχουν και "αντικειμενικά" κριτήρια πχ όπως αριθμός διεθνών δημοσιεύσεων, διεθνείς αναφορές, αξία υποδομών, κονδύλια, έρευνα κλπ

 

Δεν είναι μόνο οι διεθνείς δημοσιεύσεις κλπ που κάνουν τους καλούς καθηγητές. Υπάρχουν καθηγητές που έχουν απίστευτες γνώσεις (μη-αμφισβητίσιμο γεγονός), αδυνατούν όμως να τις μεταδώσουν με ένα σωστό τρόπο ή τις μεταδίδουν σε πολύ λίγους. Δηλαδή δεν είναι μόνο θέμα γνώσεων το αν ένας καθηγητής είναι καλός στην δουλειά του αλλά και το πως τις μεταδίδει (αν τις μεταδίδει). Γτ δεν ξέρω για εσάς αλλά έχω παρευρεθεί σε αμφιθέατρο όπου πραγματικά δεν παλευόταν το μάθημα και πάω στο γραφείο του καθηγητή και μέσω συζήτησης έμαθα ένα κάρο πράγματα-έμεινα σχεδόν δύο ώρες στο γραφείο του και ούτε που κατάλαβα πως περάσανε! Και ο άνθρωπος είχε ένα κάρο δημοσιεύσεις και φυσικά έχει συμμετάσχει σε αρκετές έρευνες πέραν αυτής με την οποία ασχολείται τώρα ως καθηγητής.

Αλλά το μάθημα το πέρασα με την βιβλιογραφία, με τις γνώσεις από το εργαστήριο και με τις επισκέψεις στο γραφείο του γτ στο αμφιθέατρο με τον τρόπο που γινόταν το μάθημα απλά δεν ήταν δυνατό να περάσω. Αυτά και το κλείνω γτ έχω ξεφύγει.

Δημοσιεύτηκε

Πάρε και άλλο να έχεις αλλά δεν είναι έρευνα είναι κατασκευή

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=328&article=10350

Αυτό είναι έρευνα

http://archimedes.teilar.gr/index.php?show=40

Και τελείωσα και δεν ξαναγράφω off topic.

Δημοσιεύτηκε

Πέρα από off-topic μυνήματα υπάρχουν και off topic μέλη εδώ οπότε δεν έχει νόημα να συνεχίσω γιατί δυστυχώς δίνω τροφή σε trolls (παλιά και νέα).

 

mred-akias δεν αναφέρομαι σε εσένα

Δημοσιεύτηκε

Επειδη κατι ειπωθηκε για τους καθηγητες των ΤΕΙ

Δειτε λιγο εδώ για να παρετε μια γεύση.

Κάποιοι είναι κι από το ΕΜΠ, αλλα καμία σχέση με την αλλαζονεία μερικών εδώ μέσα που είναι επίσης από το ΕΜΠ.

Και πολλοι αλλοι οι οποιοι δεν εχουν προσωπικη ιστοσελιδα.

Για καποι-ον/ους μεχρι και το Δελτιο του ΤΕΕ εκανε τιμητικη αναφορα.

Και πέρα από τις γνώσεις τους, οι περισσότεροι είναι άνθρωποι διαμάντια.

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.