Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επαγγελματικά δικαιώματα τοπογράφων ΤΕΙ


Recommended Posts

Έχω να προτείνω μια πολυ καλή λύση να κλεισουν όλα τα Τει της χώρας για να δουμε αν μπορει το κράτος να δωσει τις λύσεις σε όλους αυτους που θα μεινουν ανεργοι και στην κάθε τοπικη κοινωνια που στηρίζεται οικονομικά απο αυτα.Να δεις νομοσχεδια μετα!

Ομως το ερώτημα ειναι γιατι δεν εχει γινει ακόμα αυτο ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 147
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επειτα επικαλειστε το βαθμο εισαγωγης για τα ΤΕΙ.

Μην ξεχνατε και τους βαθμους που μπαιναν αρκετες ειδικοτητες πριν καποια χρονια στα πολυτεχνεια.

Και αφου τοσο πια φαγωνεστε, με τη διαφορα εισαγωγης, γιατι οι αποφοιτοι του EMΠ να εχουν ιδια επ. δικαιωματα με τους αποφοιτους ιδιας ειδικοτητας απο τα τμηματα στο Δημοκρίτειο, την Θεσσαλια, την Κρητη, την Πατρα κτλ;

Χρησιμοποιειτε, που χρησιμοποιειτε "επιχειρηματα", τουλαχιστον, φροντιστε να ειναι σωστα.

Σαν να εχουμε ξεφυγει λιγο απο το αρχικο θεμα, που ειναι οι Τοπογραφοι Μηχανικοι ΤΕ. Ωστοσο, δεν ειναι ασχετα τα θεματα μεταξυ τους.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, τι βαθμούς εισαγωγής και ότι ναναι συζητάμε. Αυτά ανήκουν σε μια άλλη εποχή και αποτελούν προσχήματα και φτηνές δικαιολογίες που χρησιμοποιεί το ΤΕΕ. Ένα ΤΕΕ που εγγράφει κάθε χρόνο με την ιδιότητα του διπλωματούχου μηχανικού και με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα 100άδες αποφοίτους σχολών εξωτερικού που ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΥΤΕ ΤΗ ΒΑΣΗ στις εισαγωγικές ή δεν πάτησαν το πόδι τους. Τουλάχιστον στην εποχή μου για να μπεις στα καλά τμήματα ΤΕΙ των σχολών της ΣΤΕΦ έπρεπε να γράψεις από 13 εως 16.

 

Ξαναδιαβάστε εδώ :

http://www.michanikos.gr/showpost.php?p=112371&postcount=128

Link to comment
Share on other sites

1. Μην ξεχνατε και τους βαθμους που μπαιναν αρκετες ειδικοτητες πριν καποια χρονια στα πολυτεχνεια.

2Και αφου τοσο πια φαγωνεστε, με τη διαφορα εισαγωγης, γιατι οι αποφοιτοι του EMΠ να εχουν ιδια επ. δικαιωματα με τους αποφοιτους ιδιας ειδικοτητας απο τα τμηματα στο Δημοκρίτειο, την Θεσσαλια, την Κρητη, την Πατρα κτλ;

 

Τι εννοείς με τους βαθμούς; Με τις δέσμες ήταν άλλο το σύστημα και άλλος ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων. Προ δεσμών δε γνωρίζω κάτι.

 

Διακρίνεις τόσο μεγάλη διαφορά ίδιων τμημάτων διαφορετικών πολυτεχνικών σχολών όσο μεταξύ πολυτεχνικών σχολών και ΤΕΙ; Δύσκολο

 

Τώρα με το νέο νόμο αντίο το μελετητικό

 

Με 2 μαθήματα υδραυλικής είναι δυνατόν να ζητάει ένας ΤΕ μελετητικό στα υδραυλικά http://www.tg.teiath.gr/topografias/el/home/NPS_teliko_table.pdf

και για σύγκριση τα 19 μαθήματα υδραυλικής στο ΑΠΘ http://www.topo.auth.gr/greek/STUDIES/undergrad.htm

Link to comment
Share on other sites

Για το fair play και μόνο θα πω ότι α) η βάση του τμήματός μου είναι απελπιστικά μικρή (κάπου 12-13 χιλιάδες) και β) θεωρώ απαράδεκτο το κριτήριο μια σχολής να είναι η βάση γτ είναι ένα κριτήριο που βασίζεται στους βαθμούς του τελευταίου που μπήκε στην σχολή, έχει να κάνει με τις γνώσεις του αλλά και την τύχη του και φυσικά σχετίζεται με το πόσο "δημοφιλής" είναι η κάθε ειδικότητα. Πιστεύω ότι σοβαρές συγκρίσεις μεταξύ τμημάτων (είτε ΑΕΙ είτε ΑΤΕΙ/ΤΕΙ ή όπως αλλιώς έχει επικρατήσει) μπορούν να γίνουν μόνο με βάση το πρόγραμμα σπουδών, κάτι που προβλέπει και τους χρόνους φοίτησης, πρακτικές κλπ. Επίσης συμπληρωματικά μια ματιά σε πτυχιακες/διπλωματικές θα μας έδινε μια καλή εικόνα. Πάντως τα όποια αποτελέσματα προκύπτουν από την σύγκριση βάσεων θεωρώ ότι ορθώς δεν θεωρούνται ασφαλή. Πχ αν ο μέσος όρος των μορίων των φοιτητών ενός τμήματος είναι 15.000 και ο τελευταίος έβγαλε 12.000 τότε η βάση είναι 12.000...

 

Όσον αφορά αυτούς που ήρθαν απ' "έξω" θεωρώ ότι το πόσο καλά έγραψαν στις πανελλήνιες δεν θα πρέπει να αποτελεί ούτε στίγμα (αν δεν τα πήγαν καλά) ούτε λόγος υπερηφάνειας (αν τα πήγαν καλά) γτ απλά όταν γράφεις 20 βιολογία και μπαίνεις πολιτικών μηχανικών τότε το 14-15 στην φυσική μετράει πολύ περισσότερο. Και φυσικά όταν γράφεις 10 βιολογία και έχεις γράψει 18 φυσική και δεν μπαίνεις πολ.μηχ. τότε τι να πεις (χωρίς να συνυπολογίζουμε σαν παράγοντα την ύλη του κάθε μαθήματος και τι σχέση έχει με το αντικείμενο του μηχανικού με το οποίο ασχολούμαστε)... Γενικά μην μπλέκουμε λύκειο-τριτοβάθμια γτ γίνεται ένας πανικός και δεν αξίζει ούτε είναι θεμιτό.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι σοβαρές συγκρίσεις μεταξύ τμημάτων (είτε ΑΕΙ είτε ΑΤΕΙ/ΤΕΙ ή όπως αλλιώς έχει επικρατήσει) μπορούν να γίνουν μόνο με βάση το πρόγραμμα σπουδών, κάτι που προβλέπει και τους χρόνους φοίτησης, πρακτικές κλπ.

 

Επίπεδο διδασκόντων, διδασκομένων, υποδομών και όσα ανέφερες.

Link to comment
Share on other sites

Επίπεδο διδασκόντων, διδασκομένων, υποδομών

 

Δεν διαφωνώ, ίσα-ίσα συμφωνώ και με τα παραπάνω. Ο λόγος που δεν τα ανέφερα είναι ότι για να τα γνωρίζεις αυτά πρέπει να είσαι "από μέσα". Αντίθετα τα up-to-date προγράμματα σπουδών παρουσιάζουν μια εικόνα που μπορεί να μην είναι πάντα σωστή ωστόσο είναι κοντά στην πραγματικότητα και μαζί με τις διπλωματικές, είναι μια εικόνα που είναι προσβάσιμη από τον καθένα που θέλει να ασχοληθεί και να ψάξει. Σε αντίθεση δηλαδή με τις κρίσεις σχετικά με το επίπεδο που χρειάζεσαι γνωστούς (για όλα τα τμήματα εκτός του δικού σου προφανώς) και δεν είσαι ποτέ 1000% για την αντικειμενικότητα αυτών των κρίσεων.

Link to comment
Share on other sites

Kasvan τα πιο πολλα υδραυλικα στα τΕΙ ταχουν τα Εργων υποδομης συνηθως που ειναι γυρω στα 6-7 μαθηματα υδραυλικης.Λογικο το Τει τοπογραφιας ναχει λιγοτερα.

Επισης τα 19 μαθηματα που λες τα μετρας μονο στην κατευθυνση Υδραυλικα εργα στο λινκ που εδωσες ή σε ολες μαζι?Παντως λογικο ειναι οταν υπαρχει κατευθυνση με υδραυλικα ναχουν πολλα.Αρα μη συγκρινουμε.Το Τει Τοπογραφιας δεν εχει τετοια.Εχει μια κατευθυνση.Ας δωθουν κονδυλια να κανει και αλλες αν ειναι!!!χεχε

Link to comment
Share on other sites

Επίπεδο διδασκόντων

 

http://www.teilar.gr/dbData/Bio/pr-9d7c36da.pdf

 

Κανε σύγκριση με μηχανολόγους απο πανεπιστήμιο και θα δεις ότι διδάσκει και στο πανεπιστήμιο και έχει έδρα το ΤΕΙ Λάρισας και είναι 35 χρονών και έχουμε και άλλους 15 μόνιμους καθηγητές με διδακτορικό απλώς τα βιογραφικά δεν τα βρήκα στο ίντερνετ. Αλλά βρήκα άλλα πράγματα

 

http://archimedes.teilar.gr/index.php?show=43

 

Ότι είναι Δρ εκτός από τον κύριο Καπλάνη τους έχω καθηγητές.

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που δεν τα ανέφερα είναι ότι για να τα γνωρίζεις αυτά πρέπει να είσαι "από μέσα".

 

Όχι ακριβώς υπάρχουν και "αντικειμενικά" κριτήρια πχ όπως αριθμός διεθνών δημοσιεύσεων, διεθνείς αναφορές, αξία υποδομών, κονδύλια, έρευνα κλπ

 

Kasvan τα πιο πολλα υδραυλικα στα τΕΙ ταχουν τα Εργων υποδομης συνηθως που ειναι γυρω στα 6-7 μαθηματα υδραυλικης.Λογικο το Τει τοπογραφιας ναχει λιγοτερα.

Επισης τα 19 μαθηματα που λες τα μετρας μονο στην κατευθυνση Υδραυλικα εργα στο λινκ που εδωσες ή σε ολες μαζι?Παντως λογικο ειναι οταν υπαρχει κατευθυνση με υδραυλικα ναχουν πολλα.Αρα μη συγκρινουμε.Το Τει Τοπογραφιας δεν εχει τετοια.Εχει μια κατευθυνση.Ας δωθουν κονδυλια να κανει και αλλες αν ειναι!!!χεχε

 

Τα 19 υδραυλικά μαθήματα είναι τα υποχρεωτικά + τα μαθήματα του τομέα υδραυλικών έργων (παρόμοιοι αριθμοί υπάρχουν και στα συγκοινωνιακά έργα και τον τομέα γεωδαισίας). Όσο ήμουν φοιτητής μάλιστα έπρεπε να περάσεις συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων για να επιλέξεις τομέα αλλιώς έμενες στάσιμος.

 

Η σύγκριση γίνεται για να αναδειχθούν οι διαφορές πλήθους και ποιότητας γνώσεων που παρέχει ένα τμήμα πολυτεχνικής σχολής με το αντίστοιχο παρόμοιου τίτλου ΤΕΙ\ΑΤΕΙ και κατ΄επέκταση τα διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα που θα πρέπει να υπάρχουν.

 

Έτσι, δεν πιστεύω ότι είναι λογικό ένας πτυχιούχος ΤΕΙ/ΑΤΕΙ να ζητάει με αξιώσεις μελετητικό πτυχίο.

 

http://www.teilar.gr/dbData/Bio/pr-9d7c36da.pdf

 

Κανε σύγκριση με μηχανολόγους απο πανεπιστήμιο και θα δεις ότι διδάσκει και στο πανεπιστήμιο και έχει έδρα το ΤΕΙ Λάρισας και είναι 35 χρονών και έχουμε και άλλους 15 μόνιμους καθηγητές με διδακτορικό απλώς τα βιογραφικά δεν τα βρήκα στο ίντερνετ. Αλλά βρήκα άλλα πράγματα

 

http://archimedes.teilar.gr/index.php?show=43

 

Ότι είναι Δρ εκτός από τον κύριο Καπλάνη τους έχω καθηγητές.

 

Εντάξει, αλλά τί σχέση έχει αυτό με τους Τοπογράφους; Μην το ψάχνεις στον τομέα της έρευνας ή περγαμηνών - διακρίσεων του διδακτικού προσωπικού. Δε νομίζω να έχει νόημα να συγκριθούν καθηγητές πολυτεχνείου με καθηγητές ΤΕΙ. Θα ήταν και άδικο στο κάτω κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.