DOOM_NX Δημοσιεύτηκε December 14, 2012 at 03:40 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 14, 2012 at 03:40 μμ Μίλτο, το νταμπεράκι θα έκανε την ίδια δουλειά με το ροοστάτη. Εγώ πολύ φοβάμαι ότι ακόμα και η μεγαλύτερη ροδέλα δεν επαρκεί. Το νταμπεράκι δε μας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουμε κι άλλο τον αέρα. Θα χρειαστεί να μετρήσουμε τα καυσαέρια πρώτα για να σιγουρευτούμε ότι το μεγαλύτερο άνοιγμα επαρκεί. Από την άλλη, πώς θα φτιάξω αυτό το ρυθμιζόμενο ντάμπερ που είναι και εύκολο; sdim, είναι 24V και max 2A. AMHxaNe, φαντάζει ιδανικό αυτό που προτείνεις. Πού θα βρω τροφοδοτικό με PWM generator?
sdim Δημοσιεύτηκε December 14, 2012 at 11:07 μμ Δημοσιεύτηκε December 14, 2012 at 11:07 μμ Θες κάτι τέτοιο www.ebay.co.uk/itm/New-10A-DC-12V-24V-36V-Motor-Speed-PWM-Control-Controller-DC-Motor-Driver-/200762259776?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2ebe5cf940 Στο εξωτερικό κοστίζει κάτω από 10€, ίσως βρεις και στα καταστήματα ηλεκτρονικών στην Ελλάδα κάτι αντίστοιχο. Καλύτερα να αγοράζεις από την Ελλάδα με τιμολόγιο στην διπλή τιμή παρά από το εξωτερικό, έρχεται και πιο οικονομικά αν υπολογίσεις τους φόρους. Η λειτουργία του είναι απλή, γυρίζεις το ποτενσιόμετρο και αντίστοιχα ανεβαίνουν οι στροφές. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν πρέπει να συνδέεις ποτέ στην σειρά PWM controllers. Αν το σήμα από την πλακέτα είναι ήδη PWM δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλο PWM κύκλωμα σε σειρά, μπορεί να καεί ο ανεμιστήρας.
DOOM_NX Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 12:54 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 12:54 πμ (edited) Δηλαδή, sdim, το μόνο που κάνει είναι να δίνει PWM σήμα ανάλογα με τη θέση του knob; Δε μας κάνει γιατί η πλακέτα έχει αυτόματο modulation και υποτίθεται οι στροφές του ανεμιστήρα πρέπει να πέφτουν όταν το ζητάει η πλακέτα μέσω PWM. Edited December 15, 2012 at 12:54 πμ by DOOM_NX
sdim Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 10:13 πμ Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 10:13 πμ Υπάρχει τρόπος να προσαρμόσεις άλλο κύκλωμα με pwm αλλά είναι φασαρία. Πρέπει η επιπλέον πλακέτα να διαβάζει το pwm της πλακέτας που έχεις και το PWM στην έξοδό του να το αυξάνει ή να το μειώνει ανάλογα. Γίνεται και αυτό αλλά δεν υπάρχει κάτι έτοιμο.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 11:18 πμ Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 11:18 πμ PWM τροφοδοτικά ή PWM generators έβρισκες σε καταστήματα ηλεκτρολογικού υλικού, πχ Καυκάς, Κωνσταντακάτος κλπ. Τώρα με την ύφεση μπορεί και να μην στοκάρουν πια PWM για 2-3A και να έχουν μόνον τα βιομηχανικά-ηλεκτρολογικά για 50A etc. Πέρνα και μια βόλτα στα ηλεκτρονικάδικα του κέντρου. Το απλούστερο IMHO είναι να χρησιμοποιήσεις linear DC regulated τροφοδοτικό για να κινήσεις το μοτέρ, θα χρειαστεί να συνδέσεις το σήμα που βγαίνει απο το drain του mosfet(?) στην είσοδο του regulator IC, η τάση εξόδου συνήθως εξαρτάται απο κάποιο πηλίκο σαν R2/R1 κλπ. Με πυκνωτή θα φιλτράρεις το σήμα απο το drain (και πιθανόν να χρειαστεί να το εξασθενίσεις έτσι ώστε να γίνει απο 0-24V σε 0-5V) έτσι ώστε να φαίνεται σαν 3 διαφορετικές DC τάσεις που να αντιστοιχούν στα % που θές. Θα χρειαστεί "καλιμπράρισμα" για 40-70-90%. 1
DOOM_NX Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 06:03 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 06:03 μμ Ευχαριστώ! Αλλά σώθηκα... Μόνο και μόνο το τροφοδοτικό κάνει πόσα λεφτά και δεν είμαι σίγουρος ότι το λεβητοστάσιο είναι κατάλληλο περιβάλλον για να λειτουργεί. Χώρια τα λεφτά που θα πάρει ένας ηλεκτρονικός για να υλοποιήσει τις αλλαγές. (εγώ μαθαίνω ακόμα) Πού πήγα και έμπλεξα με το μοναδικό καυστήρα που δεν προσφέρει έλεγχο στον αέρα; Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις και το χρόνο σας.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 06:19 μμ Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 06:19 μμ λ7? ok. Το τροφοδοτικό αποτελείται απο 1 IC, 1 μετασχηματιστή και κάτι ψιλά, αν και δεν μπορω να πω με σιγουριά πόσο θα κοστίσει η "πατέντα" συνολικά. Δες και αυτό σαν ορεκτικό: http://www.edn.com/d...th-a-PWM-signal Πάντως κάτι παρόμοιο υπάρχει έτοιμο. Εχουν hackάρει και τους λέβητες.
DOOM_NX Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 07:19 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 15, 2012 at 07:19 μμ Πού είναι αυτό το έτοιμο, AMHxaNe; Μακάρι να υπήρχε κάποια εύκολη λύση. Κοίταξε να δεις τι βγάζω κάθε μέρα από το σχαράκι καύσης: Και είναι από τα πιο ακριβά πέλλετ, πιστοποιημένο με ENplus A1, κατασκευασμένο από ψίχα ερυθρελάτης. Υποτίθεται πως αν κάψεις Α1 πέλλετ με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις θα έχεις 92% απόδοση. Εγώ αυτό που βλέπω είναι άκαυστο πέλλετ που υποδηλώνει ανεπάρκεια αέρα. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα