Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω αλλά φοβάμαι οτι ακόμα δεν έχω λύσει την απορία μου.

Υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο που θα μπορούσατε να μου προτείνετε;

 

Ευχαριστώ

  • Απαντήσεις 50
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

εγω ειμαι στο ΑΠΘ Μηχανολογος Μηχανικος αν θελετε να ρωτησετε. 5ο ετος. Κατασκευαστικο.

που λετε αν δεν ξερεις να σχεδιαζεις τα απλα πως να μαθεις να σχεδιαζεις αυτα που θες?

το να μαθεις μονος σου μηχανολογικο σχεδιο ειναι αρκετα δυσκολο παντος(σχεδον ακατορθωτο γιατι χρειαζεσε καποιο να σε διορθωνει).

Εγω σχεδιο αν υπολογισουμε και τα χρονια του σχολιου μου εχω κανει αρκετα χρονια(ειμαι απο τεχνικο λυκειο) και αμα δω ενα σωστο μηχανολογικο σχεδιο μπορω να το καταλαβω πιστευω, σκεψη θελει το σχεδιο.

επισης το σχεδιο το μαθαινεις στη σχολη μου στο μαθημα για μηχανολογικο σχεδιο και οχι στα Στοιχεια Μηχανων. εκει υποτιθεται ξερεις ηδη σχεδιο κ μαθαινεις πως να υπολογιζεις.

Δημοσιεύτηκε
επισης το σχεδιο το μαθαινεις στη σχολη μου στο μαθημα για μηχανολογικο σχεδιο και οχι στα Στοιχεια Μηχανων. εκει υποτιθεται ξερεις ηδη σχεδιο κ μαθαινεις πως να υπολογιζεις.

 

Συμφωνώ με όσα είπες εκτός από το παραπάνω. Θα έλεγα πως στο σχέδιο μαθαίνεις να "δείχνεις" τη μορφή ενός εξαρτήματος ή μιας διάταξης, ενώ στα στοιχεία μαθαίνεις κυρίως πως πρέπει να είναι ένα εξάρτημα ή μια διάταξη. Φυσικά μαθαίνεις και να υπολογίζεις αλλά δεν θα συμφωνήσω ότι με το μάθημα του σχεδίου μαθαίνεις το πως πρέπει να είναι ένα εξάρτημα-διάταξη.

 

Perifanos δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω. Ή μάθημα ή δουλειά είναι οι λύσεις που βλέπω. Βέβαια μόνο με δουλειά μάλον θα μάθεις λιγότερα πράγματα "θεωρίας" και κάποια θα στα μάθουν στραβά.

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω που βρίσκεσαι. Αν βρίσκεσαι σε πόλη με πολυτεχνείο (ίσως και με ΤΕΙ-δεν ξέρω τι παίζει εκεί) μπες στην τάξη και παρακολούθα. Αν έχεις επιπλέον χρόνο και πειθαρχία κάνε και την ή τις εργασίες. Αυτό είναι που πραγματικά βοηθάει. Δεν ξέρω διαφορετικό τρόπο να κάνεις μάθημα.

Δημοσιεύτηκε

Γιατί ρε φίλε δεν συμφωνείς? :smile: Εγώ πιστεύω πως έτσι είναι, φυσικά μπορεί να σου λένε κάποια πράγματα αλλά άμα εκείνο το καιρό αρχίζεις να μαθαίνεις σχέδιο ίσως να μην τα λαμβάνεις υπόψη! ας πάρουμε παράδειγμα ένα άξονα με 2 διαφορετικές διαμέτρους, και πρέπει να μπει ένα απλό ρουλεμάν στη μικρή διάμετρο, ε στο σχέδιο θα κάνεις και ένα αυλάκι στο τέλος τις μικρής διαμέτρου για να μπορεί να πατήσει τελείως το ρουλεμάν(η μια του πλευρά).

κοίτα με το Σχέδιο εγώ δεν έχω πρόβλημα, οπότε μπορεί κ να τα καταλαβαίνω επδ είχα κάνει σχέδιο πριν την σχολή και δούλεψα και τόρνους/φρέζες/πλάνες κτλ. οπότε εμένα μπορεί να μου φαίνονται λογικά, αλλά στην παράδοση οι καθηγητές λένε τους λόγους κτλ.

Μ’αρέσει πολύ το σχέδιο βασικά αλλά έχω πρόβλημα με τον αυχένα μου και ήταν ένα μαρτύριο!

Δημοσιεύτηκε

ok θα τα ψάξω.

Πάντως επέτρεψέ μου τη διπίστωση (η ποία προέρχεται απο την μικρή εμπειρία της αγορά), οι σχεδιαστές είναι λίγοι και γενικά το όλο consept της σχεδίασης σε κακό δρόμο στην Ελλάδα. Γνώμη μου οτι φταίνε τα Πολυτεχνεία που σε παραφουσκώνουν με διαφορικές και επι της ουσίας δεν σου δίνουν και πολλά εφόδια πρακτικού χαρακτήρα.

Αυτή είναι η άποψή μου και φυσικά μπορώ να την τεκμηριώσω ανα πάσα στοιγμή απλά δεν το θεωρώ παραγωγικό και γιαυτό, αποφεύγω τέτοιες συζητήσεις.

 

Φιλικά

P.

Δημοσιεύτηκε

και επίσης ένας μηχανολόγος μηχανικός μπορεί να δει ένα τόρνο και να νομίζει ότι είναι διαστημόπλοιο :smile:.... δεν μαθαίνουμε τίποτα πρακτικά.. γιατί κ με τα πρακτικά μπορείς να σκεφτείς κάποια πράγματα το πως πρέπει να σχεδιάσουν.

αν σε κάποιο μηχανολόγο μηχανικό τον βάλεις να σφίξει στο τσωκ ένα τεμάχιο κ να κάνει εκκίνηση ενός συμβατικού τόρνου το πιο πιθανόν είναι να σκοτωθεί ξεχνώντας το κλειδί πάνω στο τσωκ(η και από άλλους πολλούς παράγοντες). Πως αυτός να μπορεί να επιβλέψει τεχνητές?

Δημοσιεύτηκε
Πως αυτός να μπορεί να επιβλέψει τεχνητές?

 

Προφανώς δεν μπορεί να επιβλέψει τεχνίτες μόλις βγει από τη σχολή. Όπως επίσης δεν μπορεί να κάνει μελέτες κλιματισμού και σχεδίαση τέτοιων συστημάτων, δεν μπορεί να βγάζει οικοδομικές άδειες, δεν μπορεί να συνδέσει έναν υποσταθμό, δεν μπορεί να κάνει πραγματογνωμοσύνη σε υποβρύχιο, δεν μπορεί να είναι άσσος στη χύτευση δεν... δεν.... δεν... Φαντάζεσαι να τα μπορούσε όλα αυτά? Πόσα χρόνια έπρεπε να σπουδάζει; Γιατί λοιπόν να απομονώνουμε έναν τομέα μόνο και να λέμε πχ: Αυτός βγήκε από το πολυτεχνείο και δεν ξέρει πως είναι ένας λέβητας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.