Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αστοχία έργου αντιστήριξης κοίτης ποταμού με συρματοκιβώτια


 
kostassid

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 75
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Για την γέφυρα: Άραγε να είχε προβλεφθεί πασσαλοδιάφραγμα στην μελέτη?

Εδώ είχε προβλεφθεί προϋπολογισμός 750.000 και κόστισε 1.350.000

"Αλλά πολλές φόρες η μελέτη γίνεται πάνω στο πόσο που διαθέτει η εκαστοτε αρχή με όλες τις συνέπειες..."

Πόσο μεγάλη υπεραλήθεια είπες τώρα!

Οff-topic -> http://michanikos-on...ws.php?aID=5645 Βγαίνουν σιγά σιγά...ξεχωριστό έργο η πρόσβαση!

Λεφτά υπάρχουν! Προφανώς τα ακρόβαθρα κόστισαν 1.350-750=600 χιλιάρικα.

Και ενδιαφέρον θα είχε α δούμε την Διακήρυξη.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

man21, το λέω γιατί προφανώς η έλλειψη πασσαλοδιαφράγματος βοήθησε αρκετά την υποσκαφή πίσω από το ακρόβαθρο και την αστοχία του οδοστρώματος

Link to comment
Share on other sites

Στην γέφυρα πιστεύω ότι το λάθος είναι στην μελέτη που δεν προέβλεπε πτερυγοτοιχους

Edited by varxo
Link to comment
Share on other sites

Man21, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η αύξηση του προϋπολογισμού προέρχεται από ελλείψεις της μελέτης. Και επίσης είμαι σίγουρος ότι επειδή και πάλι δε θα έφταναν τα χρήματα, οι ΚτΕ έκαναν "εκπτώσεις" στις προσβάσεις.

 

Varxo, σωστά τα λες και τα λέμε. Αλλά από ότι φαίνεται υπάρχουν και άλλα!

 

(Αν κάποια στιγμή έχετε όρεξη να ανοίξουμε ένα θέμα για την ποιότητα των μελετών σε τέτοια δημόσια έργα)

Link to comment
Share on other sites

Man21, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η αύξηση του προϋπολογισμού προέρχεται από ελλείψεις της μελέτης. Και επίσης είμαι σίγουρος ότι επειδή και πάλι δε θα έφταναν τα χρήματα, οι ΚτΕ έκαναν "εκπτώσεις" στις προσβάσεις.

.............................................

(Αν κάποια στιγμή έχετε όρεξη να ανοίξουμε ένα θέμα για την ποιότητα των μελετών σε τέτοια δημόσια έργα)

Πάντα, έστω και προσχηματικά, γίνεται αυτό!

Μεγαλύτερες ευθύνες έχει ο Κ.τ.Ε. δια της Δ/νσας Υπηρεσίας!

Αλλά και 100% υπέρβαση; Ούτε στις καλές εποχές δεν γινόταν αυτό, με εξαίρεση τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα Έργα τους. Αλλά ούτε ένα πλέγμα δεν βάλανε στο γκρο μπετό; Καλά ασφαλτική μεμβράνη δεν προβλεπόταν (ή μήπως όχι;) αλλά ούτε Ο92 στοιχειωδώς;

Όρεξη υπάρχει για την για την ποιότητα των μελετών σε τέτοια δημόσια έργα, αλλά και την κατασκευή.

man21, το λέω γιατί προφανώς η έλλειψη πασσαλοδιαφράγματος βοήθησε αρκετά την υποσκαφή πίσω από το ακρόβαθρο και την αστοχία του οδοστρώματος

Και αυτό, αν υπήρχε ανάγκη ευστάθειας έναντι υδραυλικής υποσκαφής. Συμφωνούμε. Ο Επιβλέπων της Μελέτης το επισήμανε;

Στην γέφυρα πιστεύω ότι το λάθος είναι στην μελέτη που δεν προέβλεπε πτερυγοτοιχους

Μα εγώ την μία βλέπω και την άλλη δεν βλέπω πτερυγότυχους, όπως επισήμανα:

Εδώφαίνεται ακρόβαθρο μορφής Π! Που όμως δεν φαίνεται κατά την σχεδόν περατωμένη κατασκευή στην αμέσως παραπάνω φωτό!

Edited by man21
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

προς man21

 

Δεν πρέπει να γράφονται ανακρίβειες χωρίς στοιχειά σε κανένα δημόσιο έργο δεν υπάρχει υπέρβαση του προϋπολογισμού πάνω από 50% και για να υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση αυτή θα πρέπει να αιτιολογηθεί πλήρως

Link to comment
Share on other sites

Αλλά και 100% υπέρβαση; Ούτε στις καλές εποχές δεν γινόταν αυτό, με εξαίρεση τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα Έργα τους.

Που βλέπεις υπέρβαση 50%. Εγώ βλέπω 80%. Από 750.000 (προϋπολογισμός)->1.350.000 (τελικό κόστος). Μπορεί να έχω λάθος! Για να δούμε την Διακήρυξη!

Και να μας λύσει την απορία η Ε.Ε.; (που προφανώς συγχρηματοδότησε την μελέτη και τη κατασκευή σαν "κουτόφραγκοι" ;) )

Πως γίνεται ο προϋπολογισμός, που είναι κι' αυτός μια σοβαρή μελέτη του Έργου να έχει υπέρβαση 80%, (λεφτά είναι αυτά) κατόπιν περικοπής Εργολαβικού Αντικειμένου;.

Έτσι ρωτάω σαν άσχετος!

Είναι ανακρίβεια αυτό;

και για να υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση αυτή θα πρέπει να αιτιολογηθεί πλήρως

Δηλ. μας λες: Και περικοπή εργολαβικού αντικειμένου, όπως πιθανόν προσδιοριζόταν από μια πλήρη μελέτη - και αύξηση εργολαβικού ανταλλάγματος κατά 80%;

Και εγώ αυτή την απορία έχω!

Κάτι δηλ. σαν την διαδρομή Μετρό Σύνταγμα - Κεραμικός;

Κάτι στο φτωχό μυαλό μου δεν κολλάει!

Δεν βαριέσαι! Δημόσια Έργα είναι αυτά. Σαν τον βόθρο. Όσο πιο πολύ τα σκαλίζεις, τόσο πιο πολύ βρωμάνε. Και συνήθως την πληρώνουν αυτοί που δεν φταίνε.

Αλήθεια, εμπλέκεται και σύμβουλος στο Έργο;

Έχω υπόψη αυτά τα στοιχεία : http://www.eleftheri...?cat=7&aid=1061 για προϋπολογισμό

Και για την εκλογή φορέα και μελετητή αυτό : http://www.tanea.gr/...icle/?aid=81657

Αν κάνω κάπου λάθος ... συγγνώμη!

Μέχρι να δω την Διακήρυξη!

Και αρμόδιος να αποφανθεί, έστω πληροφοριακά και υπεύθυνα είναι το ΤΕΕ (τι διάολο, σύμβουλος της Πολιτείας είναι), όχι εγώ. Απορίες εκφράζω και δικές μου και παροικούντων στην Ιερουσαλήμ.

Τι απάντηση θα πάρουμε; Ό,τι απαντήσεις πήραμε για την χάραξη του παλιού δρόμου Νεμέας - Τρίπολης (τίγκα στις κατολισθήσεις, ούτε γεωλογική μελέτη), Μαλακάσσα (έφυγε η Ε.Ο. λόγω κατολίσθησης, τρία χρόνια ήταν αποκομμένη η Αθήνα από την προς Βορρά Ελλάδα, χωρίς να φταίει ο Παττάκης), Τρίπολη - Σπάρτη (κατολίσθηση Λεύκρου ), Τέμπη, κλπ - κλπ

Δημ. Έργα; Το συντομότερο ανέκδοτο!

Δεν πρέπει να γράφονται ανακρίβειες χωρίς στοιχειά σε κανένα δημόσιο έργο δεν υπάρχει υπέρβαση του προϋπολογισμού πάνω από 50% και για να υπογραφεί συμπληρωματική σύμβαση αυτή θα πρέπει να αιτιολογηθεί πλήρως

Σιγουρότατα δεν θα δεις στοιχεία.

Και όπως είπε κάποιος, πριν κάποια χρόνια, "όποιος έχει στοιχεία, να πάει στον εισαγγελέα!"

Και ήταν "ο πετυχημένος" (στην Ελλάδα βέβαια).

Πάντως, αν δω τον απολογισμό του Έργου και την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου να προσυπογράφει και να εγκρίνει, ζητάω συγνώμη.

Υ.Γ. Ευχαριστώ για το -1. Αυτοπροσδιορίστηκε! Εμένα είναι τιμή μου!

Edited by man21
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ πάντως κάποιοι ζητούν την παρέμβαση εισαγγελέα. εδω

 

Υπάρχουν βέβαια σχετικά άρθρα που μιλάνε για 2εκ Ευρώ και όχι για 1,350.

 

Όπως τονίζει ο κ. Πουλάκης σχετικά με το σημείο της ζημιάς, «η άσφαλτος και το τσιμέντο έχουν εξαιρετικά μικρό πάχος και δεν υπάρχει πλέγμα, ενώ – παρά το γεγονός ότι το έργο είναι κατασκευασμένο εντός των ορίων του χειμέριου κύματος, δεν φαίνεται να υπάρχουν τσιμεντένια μπλοκ, για την ενίσχυση της αντοχής του», ενώ επισημαίνει ότι «δεν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζονται προβλήματα στο εν λόγω έργο», αφού «ήδη τον Ιανουάριο του 2009, μόλις τρεις μήνες μετά την παράδοση της γέφυρας, εμφανίστηκαν εκτεταμένες φθορές στον ασφαλτοτάπητα, ενώ η τότε Νομαρχία Λάρισας παραδέχτηκε πως υπήρξε κακοτεχνία».

 

Το τραγελαφικό είναι οτι μετά απο 2 εκ και 4 χρόνια ψάχνουν να βρουν την αντοχή του σκυροδέματος εδω

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.