varxo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3 , 2013 δηλαδή υπάρχουν δυο όμοιες γέφυρες ? πάντως αν πάρουν πυρήνες τώρα θεωρητικά θα έχει μεγαλύτερη αντοχή
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 varxo αυτό που προσπαθώ να πω είναι οτι εαν σε ένα τεχνικό που έγινε πριν απο 4 χρόνια η τεχνική υπηρεσία καταφεύγει στην λήψη πυρήνων τότε δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Το εαν θα βγούν μεγαλύτερης αντοχής δεν είναι το ζητούμενο.
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 varxo αυτό που προσπαθώ να πω είναι οτι εαν σε ένα τεχνικό που έγινε πριν απο 4 χρόνια η τεχνική υπηρεσία καταφεύγει στην λήψη πυρήνων τότε δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Το εαν θα βγούν μεγαλύτερης αντοχής δεν είναι το ζητούμενο. Μα για να το πληρώσει το σκυρόδεμα η Υπηρεσία, έπρεπε να έχουν συνημμένες τις εργαστηριακές δοκιμές των ληφθέντων δοκιμίων, τουλάχιστον στην επόμενη πιστοποίηση. Εάν υπάρχουν και είναι επιτυχείς και εφ' όσον η συντήρηση του σκυροδέματος έχει το ο.κ. από την Υπηρεσία, τότε τι χρησιμεύουν τα καρότα που είναι ολόκληρη ιστορία; Εγώ διαβλέπω πανικό. Εκ των υστέρων κάτι δεν πήγε καλά.
McRaster Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε και τη μελέτη του συγκεκριμένου έργου. ΥΓ Αυτό http://www.larissane...ston-agiokampo/ το είδατε? Το είδαμε απο κοντά(!).Μπαζωμένο ακρόβαθρο δίπλα απο τη θάλασσα, το ρέμα που περνούσε κάτω απο τη γέφυρα ξέπλυνε όλο το μπάζωμα(Μπάζωμα με οτι βρήκαν και χωρίς πλευρική αντιστήριξη με πασσάλους ή τοίχους αντιστήριξης ) απο κάτω και άνοιξε τρύπα.(!).Άσε γιατί αυτή ιστορία είναι θέμα στη Λάρισα εδώ και 3 χρόνια.Η γέφυρα έχει μήκος 20 μέτρα ,πάνω απο ρέμα και διάλεξαν το τύπο "Cable Stayed".Βασικά το έργο έγινε για συγκεκριμένο μηχανικό, περιμένουμε το πόρισμα του ΤΕΕ
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4 , 2013 (edited) .Άσε γιατί αυτή ιστορία είναι θέμα στη Λάρισα εδώ και 3 χρόνια. ΕΘΝΟΣ: Φθορές με το... καλημέρα στη γέφυρα «Καλατράβα» Εργαστηριακές δοκιμές ε? Γιατί δεν ήταν συμβατική Υποχρέωση του Αναδόχου μήπως ; Ή μήπως ... !!! Ενδιαφέρον θα είχαν να δούμε και τα οργανογράμματα των εργοταξίων !!! Edited Ιανουάριος 4 , 2013 by man21
Alessio Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Τα οργανογράμματα φίλε man21 δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον! Όταν μιλάμε για ένα έργο των 750k (και συνεπώς αντίστοιχου μεγέθους Ε.Επ.) μην περιμένεις οργάνωση ΑΚΤΩΡΑ. Τώρα στο θέμα των δοκιμίων, ας μη μιλήσω! Είναι άχρηστα έτσι όπως γίνεται η διαδικασία! Δυστυχώς!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 (edited) Λίγο εκτός θέματος αλλα διαβάζοντας το άρθρο και την γνώμη του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Λάρισας προσπαθώ να καταλάβω τι είδους γέφυρα θα μπορούσε να δέσει αισθητικά με τον Αγιόκαμπο. Προσωπική μου πάντα άποψη το μέρος είναι απαράδεκτο και το μόνο που προσφέρει είναι κάτι απο θάλασσα, σουβλάκια, μπαρ της συμφοράς και τρενάκια για τα παιδιά. Η αρχιτεκτονική της περιοχής μου θυμίζει το Λουτράκι ή τον Μαραθώνα της δεκαετίας του 70,80,90,20,21. Η γέφυρα Puente Alamillo στην Σεβίλη κολλάει στην όλη αρχιτεκτονική της πόλης. Προσωπικά θεωρώ την Sevilla σαν μια απο τις ωραιότερες πόλεις της Ισπανίας και κάθε φορά που πάω μου ανοίγει η ψυχή. Ειδικα βράδυ στην πλατεία La Encarnación square με το Metropol Parasol είναι θεικό. Το καλοκαίρι μόνο έχει περισσότερη ζέστη απο τον Αγιόκαμπο. Edited Ιανουάριος 5 , 2013 by Ροδοπουλος 1
astranalysis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Λίγο εκτός θέματος αλλα διαβάζοντας το άρθρο και την γνώμη του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Λάρισας προσπαθώ να καταλάβω τι είδους γέφυρα θα μπορούσε να δέσει αισθητικά με τον Αγιόκαμπο. Προσωπική μου πάντα άποψη το μέρος είναι απαράδεκτο και το μόνο που προσφέρει είναι κάτι απο θάλασσα, σουβλάκια, μπαρ της συμφοράς και τρενάκια για τα παιδιά. Σωστός Ροδόπουλε, Ένα box culvert το πολυ....
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2013 Τα οργανογράμματα φίλε man21 δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον! Όταν μιλάμε για ένα έργο των 750k (και συνεπώς αντίστοιχου μεγέθους Ε.Επ.) μην περιμένεις οργάνωση ΑΚΤΩΡΑ. Τώρα στο θέμα των δοκιμίων, ας μη μιλήσω! Είναι άχρηστα έτσι όπως γίνεται η διαδικασία! Δυστυχώς! Έτσι είναι συνάδελφε ΑΚΚ! Δυστυχέστατα. Έτσι γίνονται τα έργα στην Ελλάδα. Συμφωνώ μαζί σου 1000% Λίγο εκτός θέματος αλλα διαβάζοντας το άρθρο και την γνώμη του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Λάρισας προσπαθώ να καταλάβω τι είδους γέφυρα θα μπορούσε να δέσει αισθητικά με τον Αγιόκαμπο. Εμένα μου πέσαν και τα λίγα πολύτιμα μαλλιά μου. Άσε! Παρακμή.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα