hkamp Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 (edited) Είχα δει μια περίπτωση σε νοσοκομείο της περιοχής. Είχαν βάλει για αντιψυκτικό ένα ακατάλληλο υλικό. Από τον διαχωριστή έβγαινε ένα παχύρευστο μαύρο υλικό σαν λάδι και για πολύ καιρό γέμιζαν συνέχεια κουβάδες. Τους είχε δημιουργήσει πολλά προβλήματα στα fan coils και στους εναλλάκτες τηλεθέρμανσης. Δεν έχω εμπειρία σε ανάλογα θέματα αλλά το ότι σε όμοιους λέβητες, στην ίδια εγκατάσταση εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα καθιστά την πιθανότητα αστοχίας υλικού μικρότερη. Ταπεινή μου άποψη και με κάθε επιφύλαξη. Edited Ιανουάριος 20 , 2013 by hkamp
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Συνοψίζω δυο ερωτήματα που έθεσα και έμειναν αναπάντητα. Οι οδηγίες του λέβητα μήπως απαιτούν τοπικό bypass στην προσαγωγή-επιστροφή με ξεχωριστό κυκλοφορητή? Οι δυο συλλέκτες δεν γεφυρώνονται? Με την ευκαιρία, υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή το εγχειρήδιο του λέβητα? Αν ο συλλέκτης δεν είναι γεφυρωμένος, είναι αναμενόμενο να έρθει ψυχρό νερό στο λέβητα. Παράδειγμα: ο λέβητας παράγει θερμό νερό για την ΚΚΜ1. Κάποια στιγμή η ΚΚΜ1 σταματά να λειτουργεί. Μετά από μικρό διάστημα εκκινεί η ΚΚΜ 2. Τότε εισέρχεται στο λέβητα κρύο νερό, ενώ αυτός είναι ακόμα ζεστός.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Μα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο (στο μεσοδιάστημα ΚΚΜ1 κλειστό - ΚΚΜ2 ανοιχτό, και μέχρι να κόψει ο θερμοστάτης), μπορεί να υπερθερμανθούν οι εσωτερικοί δακτύλιοι και να πιάσουν πάνω από τους 65° του θερμοστάτη. (Εξάλλου οι μαντεμένιοι λέβητες έχουν υψηλή θερμοκρασία πτερυγίων, και για μικρή ροή νερού οι εσωτερικοί δακτύλιοι μπορεί να έχουν θερμοκρασία αρκετά μεγαλύτερη από την θερμοκρασία προσαγωγής)
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Υπέθεσα ότι σε αυτό το διάστημα σταματά να λειτουργεί ο καυστήρας.
PasxosC Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 (edited) Μπορεί κάποιος παίζοντας με το desigo να έβαλε το χεράκι του (το κίτρινο) στην εντολή του κυκλοφορητή πρωτεύοντος ή στην εντολή της βαλβίδας μετά το flowswitch αφήνοντας τον λέβητα χωρίς ροή Και να θες να το κανεις αυτο το ιδιο το συστημα BMS προστατευεται απο μονο του σε περίπτωση που δουλευει ο καυστηρας, δουλευοντας σε protected mode, γενικά το BMS δεν σου δίνει το περιθωριο να κανεις του κεφαλιου σου εφοσον εχει στηθεί οπως πρεπει. milto αυτο ειναι το ολοκληρωμένο διάγραμμα και οχι αυτο που απλουστευμένα φαίνεται στο U.I. του BMS Edited Ιανουάριος 20 , 2013 by miltos
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 λιγο πολυ ολοι οι καυστηρες που εχουν περιμετρικη προσαγωγη αερα και εκνεφωτη στο κεντρο εχουν τη φλογα του σχηματος παρακατω ακομα και στην περιπτωση που εχεις rotary cap ειναι λιγο πιο ανοικτη αλλα γενικα ομοια συν το offset που εχει κατα την τοποθετηση του ο καυστηρας που ειναι παντα πιο μεσα απο τα ορια του λεβητα (αλλιως θα κλαιγαμε τον καθρεπτη) η πρωτη πλακα ειναι λιγοτερο εκτεθημενη στην φλογα ειτε αμεσα ειτε απο ακτινοβολια καθως ειναι μακρυτερα σε αποσταση απο την πολυ θερμη περιοχη της φλογας (που σε καμια περιπτωση δεν ειναι η περιοχη αναμειξης αλλα αρκετα μακρυτερα, αφου πρωτον το καυσιμο μολις εχει αρχισει να καιγεται και δευτερον ειναι ισχυρα ψυχομενη περιοχη απο την βιαιη προσαγωγη αερα με θερμοκρασια λιγων βαθμων κελσιου αλλα και την εξατμιση του καυσιμου) ενω γενικα η φλογα σε εκεινη την περιοχη εχει ελαχιστα μεγαλυτερη διαμετρο απο αυτη του καυστηρα. κατηγορηματικα η πρωτη πλακα δεν μπορει να ειναι περισσοτερο καταπονημενη απο τις επομενες 3-4 οσο παχος και να εχει. αυτα που γραφεις ισχυουν στο ακεραιο για τις επομενες πλακες επισης η λασπη το πρωτο πραμμα που θα φραξει ειναι η πρωτη πλακα και τα κιλα που αναφερεις μαζευονται πολυ ανετα σε τετοιου μεγεθους εγκασταση.
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 (edited) Δεν είμαι βέβαιος αν έσπασε η φέτα που είναι κοντύτερα στον καυστήρα ή η πιο απομακρυσμένη. Ας μας διευκρινήσει ο pasxos. milto αυτο ειναι το ολοκληρωμένο διάγραμμα και οχι αυτο που απλουστευμένα φαίνεται στο U.I. του BMS H βάνα στο γεφύρωμα είναι ανοιχτή ή κλειστή? Edited Ιανουάριος 20 , 2013 by miltos
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 εχεις ενα δικιο να απορεις , η περιγραφη στο post ειναι πρωτη στη σειρα οπως μπαινει το νερο στο λεβητα αλλα σε ολες τις φωτογραφιες που ειναι ανεβασμενες φαινεται ο λεβητας λυμενος απο τη μερια του καυστηρα. εγω εχω θεωρησει οτι η σπασμενη ειναι αυτη στον καθρεπτη , αν τελικα ειναι η πρωτη στην εισοδο νερου τοτε θα επαιζα και εγω το στοιχημα με το κρυο νερο υπο την εννοια οτι οπως αναφερθηκε εχουν τοποθετηθει λαθασμενα στα θερμομετρα.
PasxosC Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Η φέτα είναι η πιο απομακρυσμένη από τον καυστήρα από την μεριά που μπαίνει το νερό δηλαδή. @milto Στο γεφυρωμα μεταξύ των συλλεκτων η βανα από ότι θυμάμαι ήταν από την αρχή ανοιχτή.
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 (edited) Στο γεφυρωμα μεταξύ των συλλεκτων η βανα από ότι θυμάμαι ήταν από την αρχή ανοιχτή. Σε αυτή την περίπτωση είναι σχεδόν αδύνατο να μπει απότομα ψυχρό νερό στο λέβητα, καθώς η επιστροφή του λέβητα αναμιγνύεται με την προσαγωγή του. Εκτός αν για κάποιο λόγο η παροχή των κυκλοφορητών των λεβήτων είναι μικρή και υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους επιμέρους κλάδους, με τέτοιο τρόπο μάλιστα που οι επιστροφές τους να είναι κρύες. Δηλαδή ενώ το σύστημα είναι στάσιμο ή με μικρή κατανάλωση, και ζεστό, να ξεκινήσουν απότομα να ζητάνε θέρμανση πολλοί κλάδοι. Edited Ιανουάριος 21 , 2013 by miltos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα