s.a.k.i. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 PasxosC τι εννοείς αυλοί κλειστοί; Οτι δεν διαφεύγουν τα καπναέρια από 1ο άνω αριστερά αυλό μήπως; AlexisPap Συμφωνώ με το απότομο ψυχρό φορτίο στην 1η φέτα κ το μεγάλο Δt μεταξύ εσω κ εξω άνω επιφάνειας της φέτας που δέχεταί πρώτη το κρύο ρευστό αλλά γιατί να συμβαίνει μόνο πάνω αριστερά; Στις εικόνες διακρίνεται πεντακάθαρα υπερθέρμανση του άνω αριστερού τμηματος της χοάνης του καυστήρα. Πιστεύω ένα κοντινό θα βοηθούσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 εγω προσωπικά δεν βλέπω καμία ρωγμή. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει να μου πεί που να κοιτάξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PasxosC Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 @AlexisPap οι κυκλοφορητές Κ17,Κ18 (βλέπε εικόνα BMS)δεν σταματούν να δουλευουν ποτε,ο λέβητας ανάλογα τις απαιτήσεις μπορεί να κανει μια παυση 10-15 λεπτών, μετά θα δώσει και πάλι φλόγα ο καυστηρας ωστε να επιτευχθει η επιθυμητή θερμοκρασία,γενικά το σύστημα λειτουργεί ολο το 24ωρο και αναλογα με τις ωρες λειτουργίας των καυστήρων ενναλασονται Λ01 και Λ02 μεταξύ τους. @κ.Ροδόπουλε μακάρι να είχα μια κοντινη της ρωγμής θα βγάζατε χρήσιμα συμπεράσματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 To διάγραμμα που δείχνεις είναι ακριβές? Οι δυο συλλέκτες δεν γεφυρώνονται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 (edited) Τι θα πει "δεν σταματούν να δουλεύουν ποτέ"; Το καλοκαίρι λειτουργούν; Τι είναι αυτό που τους θέτει σε λειτουργία; Δεν έχουν θερμοστάτη; Πως είναι το υδραυλικό δίκτυο, το νερό μέσα στον λέβητα δεν σταματάει ποτέ; Την πρώτη φορά που τίθεται σε λειτουργία το σύστημα, ξεκινάνε πάραυτα και οι κυκλοφορητές; Το θερμικό πλήγμα προϋποθέτει μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας στην ίδια φέτα. Αν το νερό κυκλοφορεί συνέχεια, είναι αδύνατον να δημιουργηθούν τόσο μεγάλες διαφορές. Edit: Αφού οι συλλέκτες δεν γεφυρώνονται, και δεν υπάρχουν και Η/Β, πως γίνεται ο έλεγχος των κυκλωμάτων και τι εξυπηρετεί η συνεχής λειτουργία των κυκλοφορητών; Edited Ιανουάριος 20 , 2013 by AlexisPap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Αυτό που ψάχνετε ονομάζετε forensic engineering και για ρωγμές βασίζετε σε fractographic analysis. Ολα τα άλλα είναι εικασίες και πιθανότατα επικίνδυνες διότι ψάχνετε για σενάρια αστοχίας χωρίς στοιχεία. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aithilenio Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 (edited) Εγω πάντως γνωρίζω ότι στους μεγάλους μαντεμένιους λέβητες ο κυκλοφορητης δεν ενεργοποιείται απο κάποιον υδροστάτη αλλά με μόνιμη εντολή όταν υπάρξει ζήτηση. Επίσης γνωρίζω ότι προτείνετε πάντα γεφύρωμα της προσαγωγής με την επιστροφή μέσο ενός μικρού κυκλοφορητή για αποφυγή του θερμικού σοκ. Στην περίπτωση του φίλου που υπάρχουν και πρωτεύων και δευτερεύων κυκλοφορητές είναι εύλογο το ερώτημα του Μίλτου αν τα κολλεκτέρ είναι συνδεδεμένα αναμεταξύ τους. Αν δεν είναι πως λειτουργεί αυτό το πράγμα; Και αυτό που σίγουρα γνωρίζω είναι ότι πολλά κρακ στους λέβητες οφείλονται και από μας τους ίδιους τους υδραυλικούς ή τους συντηρητές. Σε οποιοδήποτε βλάβη που χρειάζεται να αδειάσουν οι λέβητες τους αδειάζουν ζεστούς επισκευάζουν την βλάβη και του γεμίζουν ακαριαία με κρύο νερό. Edited Ιανουάριος 20 , 2013 by aithilenio Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Εγω πάντως γνωρίζω ότι στους μεγάλους μαντεμένιους λέβητες ο κυκλοφορητης δεν ενεργοποιείται απο κάποιον υδροστάτη αλλά με μόνιμη εντολή όταν υπάρξει ζήτηση. και εγω αυτο ξερω οσο εισαι σε προγραμμα θερμανσης δουλευει συνεχως η στην χειροτερη οταν υπαρξει εντολη για εναυση ξεκιναει πρωτα ο κυκλοφορητης και με καθυστερηση γινεται η εναυση. Σε οποιοδήποτε βλάβη που χρειάζεται να αδειάσουν οι λέβητες τους αδειάζουν ζεστούς επισκευάζουν την βλάβη και του γεμίζουν ακαριαία με κρύο νερό. οποτε ακους τα χαρακτηριστικα κλανγκ που κανει το μαντεμι που ψυχεται βαρβαρα , ωστοσο αν γουσταρει να τα ακουει αυτα και ακομα δεν εχει βγει στη συνταξη τι αλλο να πεις , οτι προκετιαι για αλλον εναν επαγγελματια της εποχης (της κακιας ωρας - και ειναι πολλοι παναθεμα τους). αυτο παντως με το κρυο νερο δεν μπορω να συσχετησω με την πρωτη πλακα , ειναι η πιο μακρινη στην προσαγωγη ενω δεν ειναι και η πιο καταπονημενη απο τη φλογα, σε εκεινο το σημειο η θερμοκρασια της φλογας σιγουρα δεν ειναι η υψηλοτερη καθως εκει γινεται η πρωτη αναμειξη με τον αερα του ανεμιστηρα. για αυτο και παω πολυ περισσοτερο με το 2 σεναριο οπου η λασπη που εχει μπει στο συστημα εμποδιζει πολυ περισσοτερο την κυκλοφορια στην πρωτη φετα παρα στις επομενες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 (edited) Εγω πάντως γνωρίζω ότι στους μεγάλους μαντεμένιους λέβητες ο κυκλοφορητης δεν ενεργοποιείται απο κάποιον υδροστάτη αλλά με μόνιμη εντολή όταν υπάρξει ζήτηση. Ωστόσο, το είδος της αστοχίας υποβάλει να υποθέσουμε την είσοδο ψυχρού νερού σε ζεστό λέβητα, ή/και την υπερθέρμανση του λέβητα λόγω μικρής ροής νερού. Πρέπει να αναζητήσουμε κάποια παράμετρο στην διαμόρφωση της εγκατάστασης (και ήδη υπονοήθηκαν ορισμένες) που να προκαλεί μη μόνιμη διακοπή (ή περιορισμό) της ροής. αυτο παντως με το κρυο νερο δεν μπορω να συσχετησω με την πρωτη πλακα , ειναι η πιο μακρινη στην προσαγωγη ενω δεν ειναι και η πιο καταπονημενη απο τη φλογα... Αυτό δεν ισχύει. Η πρώτη φέτα είναι η φέτα γύρω από την οποία γίνεται η αναστροφή των καυσαερίων που εξέρχονται του φλογοθαλάμου και εισέρχονται στους περιμετρικούς αυλούς. Είναι η φέτα που αντιμετωπίζει σε όλη την επιφάνειά της καυσαέρια με θερμοκρασία φλογοθαλάμου, και ταυτόχρονα η φέτα με την πλέον βίαιη ροή καυσαερίων. Η επιφάνεια του εσωτερικού δακτυλίου αυτής της φέτας είναι η επιφάνεια με την ταχύτερη συναγωγή θερμότητας, και ο εν λόγω δακτύλιος ο ταχύτερα θερμαινόμενος και βραδύτερα ψυχόμενος (ως πλέον απομακρυσμένος από τις μούφες προσαγωγής - επιστροφής*). Αντιθέτως, το θέμα των ρύπων δεν ευσταθεί. Είναι ένας καινούργιος λέβητας και χρειάζονται πολλά κιλά λάσπης για να μειωθεί η ροή ή η συναγωγή. Αλλά, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι που αποδυναμώνουν το σενάριο 2. _______________________________________________________________________ * Ωστόσο, αυτό το ζήτημα δεν είναι μονοσήμαντο: Η εσωτερικές τριβές των λεβήτων είναι πολύ μικρές. Σημαντικό ρόλο στην ροή παίζουν οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και οι αδρανειακές δυνάμεις, συχνά σημαντικότερο από τις εσωτερικές τριβές. Edited Ιανουάριος 20 , 2013 by AlexisPap Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2013 Ωστόσο, το είδος της αστοχίας υποβάλει να υποθέσουμε την είσοδο ψυχρού νερού σε ζεστό λέβητα, ή/και την υπερθέρμανση του λέβητα λόγω μικρής ροής νερού. Πρέπει να αναζητήσουμε κάποια παράμετρο στην διαμόρφωση της εγκατάστασης (και ήδη υπονοήθηκαν ορισμένες) που να προκαλεί μη μόνιμη διακοπή (ή περιορισμό) της ροής. Μπορεί κάποιος παίζοντας με το desigo να έβαλε το χεράκι του (το κίτρινο) στην εντολή του κυκλοφορητή πρωτεύοντος ή στην εντολή της βαλβίδας μετά το flowswitch αφήνοντας τον λέβητα χωρίς ροή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα