Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εγω (που δεν βλέπω την ρωγμή αλλα βλέπω την φέτα) βλέπω ενα σχεδιασμό με σημαντική συγκέντρωση τάσεων. Δεν γνωρίζω το κράμα αλλα πιθανολογώ οτι η φέτα λειτουργεί πολύ πιο πάνω απο το οριο κοπώσεως. Συνήθως τις φέτες τις υπολογίζαμε σε κύκλο με R απο -0,3 εως -0,5. Οι λόγοι του τασικού πεδίου είναι ένα άλλο θέμα που δεν έχει να κάνει με τον σχεδιασμό αξιοπιστίας. Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πώ είναι οτι εαν η αστοχία υπολογισθεί οτι επέρχεται εντός π.χ. 1000 κύκλων τότε όλα τα άλλα περισσεύουν. Στην Hobar (παλιά Ελληνική εταιρία) τα σχεδιάζαμε να λειτουργούν στο 0,7 του ορίου κοπώσεως σε R=-0.5 του κράματος σε λειτουργία (όλοι οι μηχανισμοί καταπόνησης). Επίσης τα κόβαμε στην φρέζα και ποτέ χυτά (εαν τα κάνεις χυτά τότε αυξάνεις το MTBF σημαντικά). Με λίγα λόγια στείλτε το κομμάτι σε ένα εργαστήριο με μικροσκόπιο σάρωσης για να βρείτε τον ακριβή μηχανισμό θραύσης. Μετά μελετήστε το τασικό πεδίο και θα βρείτε πολύ εύκολα το σενάριο.

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

η φέτα προέρχεται από χυτήριο της viessmann, μπορεί να είναι τόσο κακοσχεδιασμένη και κακοκατασκευασμένη; δεν θα είχαν πρόβλημα και οι άλλοι όμοιοι λέβητες;

Δημοσιεύτηκε

Με την χύτευση ποτέ δεν ξέρεις διότι ενα λαθάκι στοιχίζει πολλά. Πρόσεξε η απάντηση στην ερώτηση δεν θα είχαν πρόβλημα και οι άλλοι λέβητες είναι τραγικά δύσκολη και έχει να κάνει με τον συντελεστή ασφαλείας της φέτας. Εδω ο κατασκευαστής θα πρέπει να μπορεί να δεί το εύρος λειτουργίας συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων απο "λογικά" λάθη. Τώρα είναι μια καλή εταιρία αλλα όπως κάθε εταιρία για να μπορεί να πουλήσει ανταγωνιστικά "δουλεύει" διαφορετικά. Εαν πχ ενα εξάρτημα δεν συντελεί σε καταστροφική αστοχία τότε δουλεύεις τον συντελεστή χαμηλά. Βέβαια πόσο χαμηλά έχει να κάνει με πάρα πολλά άλλα. πχ. εαν το ανταλλακτικό κοστίζει 10Ε αλλα με τα μεταφορικά, υποστήριξη δικτύου πωλήσεων και με το φορτίο στην παραγωγή σου σου έρχεται 50Ε τότε υπάρχει πρόβλημα.

  • 9 years later...
Δημοσιεύτηκε

Έχω κι εγω ακριβως το ίδιο πρόβλημα. Ακριβως τις ίδιες απορίες με το ίδιο αποτέλεσμα. Ρωγμή στον καθρέφτη, αντικατάσταση, και μετά απο 1,5 χρόνο πάλι τα ίδια. Λέβητας Buderus με μαντεμένιες φέτες. Θεωρώ πως η λάσπη στο κάτω μέρος του λέβητα σε συνδυασμό με εγκλωβισμένο αέρα έκαναν τοπική υπερθέρμανση και δημιούργήθηκε το crack. Ίσως και όχι. Δεν είμαι σίγουρος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.