Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 (edited) Εγω (που δεν βλέπω την ρωγμή αλλα βλέπω την φέτα) βλέπω ενα σχεδιασμό με σημαντική συγκέντρωση τάσεων. Δεν γνωρίζω το κράμα αλλα πιθανολογώ οτι η φέτα λειτουργεί πολύ πιο πάνω απο το οριο κοπώσεως. Συνήθως τις φέτες τις υπολογίζαμε σε κύκλο με R απο -0,3 εως -0,5. Οι λόγοι του τασικού πεδίου είναι ένα άλλο θέμα που δεν έχει να κάνει με τον σχεδιασμό αξιοπιστίας. Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πώ είναι οτι εαν η αστοχία υπολογισθεί οτι επέρχεται εντός π.χ. 1000 κύκλων τότε όλα τα άλλα περισσεύουν. Στην Hobar (παλιά Ελληνική εταιρία) τα σχεδιάζαμε να λειτουργούν στο 0,7 του ορίου κοπώσεως σε R=-0.5 του κράματος σε λειτουργία (όλοι οι μηχανισμοί καταπόνησης). Επίσης τα κόβαμε στην φρέζα και ποτέ χυτά (εαν τα κάνεις χυτά τότε αυξάνεις το MTBF σημαντικά). Με λίγα λόγια στείλτε το κομμάτι σε ένα εργαστήριο με μικροσκόπιο σάρωσης για να βρείτε τον ακριβή μηχανισμό θραύσης. Μετά μελετήστε το τασικό πεδίο και θα βρείτε πολύ εύκολα το σενάριο. Edited Ιανουάριος 21 , 2013 by Ροδοπουλος 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 η φέτα προέρχεται από χυτήριο της viessmann, μπορεί να είναι τόσο κακοσχεδιασμένη και κακοκατασκευασμένη; δεν θα είχαν πρόβλημα και οι άλλοι όμοιοι λέβητες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2013 Με την χύτευση ποτέ δεν ξέρεις διότι ενα λαθάκι στοιχίζει πολλά. Πρόσεξε η απάντηση στην ερώτηση δεν θα είχαν πρόβλημα και οι άλλοι λέβητες είναι τραγικά δύσκολη και έχει να κάνει με τον συντελεστή ασφαλείας της φέτας. Εδω ο κατασκευαστής θα πρέπει να μπορεί να δεί το εύρος λειτουργίας συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων απο "λογικά" λάθη. Τώρα είναι μια καλή εταιρία αλλα όπως κάθε εταιρία για να μπορεί να πουλήσει ανταγωνιστικά "δουλεύει" διαφορετικά. Εαν πχ ενα εξάρτημα δεν συντελεί σε καταστροφική αστοχία τότε δουλεύεις τον συντελεστή χαμηλά. Βέβαια πόσο χαμηλά έχει να κάνει με πάρα πολλά άλλα. πχ. εαν το ανταλλακτικό κοστίζει 10Ε αλλα με τα μεταφορικά, υποστήριξη δικτύου πωλήσεων και με το φορτίο στην παραγωγή σου σου έρχεται 50Ε τότε υπάρχει πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Πέρασε σχεδόν μια βδομάδα. Έχουμε κανένα νέο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhu Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2022 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2022 Έχω κι εγω ακριβως το ίδιο πρόβλημα. Ακριβως τις ίδιες απορίες με το ίδιο αποτέλεσμα. Ρωγμή στον καθρέφτη, αντικατάσταση, και μετά απο 1,5 χρόνο πάλι τα ίδια. Λέβητας Buderus με μαντεμένιες φέτες. Θεωρώ πως η λάσπη στο κάτω μέρος του λέβητα σε συνδυασμό με εγκλωβισμένο αέρα έκαναν τοπική υπερθέρμανση και δημιούργήθηκε το crack. Ίσως και όχι. Δεν είμαι σίγουρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα