lem-x24 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2012 μερικές ερωτήσεις και απο εμένα: στον αστέρα η τάση στα πηνία είναι 200 V και στο τρίγωνο 380, έτσι?? πόσο είναι το ρεύμα εκκίνησης σε σχέση με το ονομαστικό? και τελευταία: αφού το ρεύμα εκκίνησης είναι πάντα μεγαλύτερο από το ονομαστικό, η επιλογή του καλωδίου θα γίνει με βάση το εκκίνησης? (γιατί αν γίνει με του ονομαστικου κατά την εκκίνηση δε θα λιώσουν???)
nvel Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 200/380 δεν νομίζω μάλλον 230/400, το ρεύμα εκκίνησης είναι μερικές φορές (5-7) το ονομαστικό αλλά εξαρτάται και από τον κινητήρα. Το ρεύμα εκκίνησης διαρκεί δευτερόλεπτα οπότε να καλώδια δεν προλαβαίνουν να αναπτύξουν τόσο υψηλή θερμοκρασία ώστε να έχουν πρόβλημα
lem-x24 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 200/380 δεν νομίζω μάλλον 230/400, το ρεύμα εκκίνησης είναι μερικές φορές (5-7) το ονομαστικό αλλά εξαρτάται και από τον κινητήρα. Το ρεύμα εκκίνησης διαρκεί δευτερόλεπτα οπότε να καλώδια δεν προλαβαίνουν να αναπτύξουν τόσο υψηλή θερμοκρασία ώστε να έχουν πρόβλημα ναι κατα λάθος έγραψα το 200 και το 380. οπότε κάνουμε τη διαστασιολόγηση για λειτουργία με ονομαστικό ρεύμα και ότι συντελεστές λέει ο ελοτ και επιλέγουμε τον κατάλληλο αγωγό!!! κάποιο καλό βιβλίο που να αναλύει τους τρόπους συνδεσμολογίας και εκκίνησης κινητήρων, μήπως έχεις να μου προτείνεις συνάδελφε?? σε ευχαριστώ για την απάντηση!!
lem-x24 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 για τους αγωγούς θα συμφωνήσω συνάδελφε. όμως τι γίνεται με τη διάταξη προστασίας έναντι υπερέντασης?? κατά την εκκινηση λογικά δε θα έπρεπε να γίνεται απόζευξη του μικροαυτόματου η κάψιμο της τηκτής ασφάλειας??? αφού με βάση την καμπύλη συμπεριφορά τους, ότι περάσει ρεύμα εντάσεως 3-4 φορές πιο μεγάλο απο το ονομαστικό, ενεργοποιούνται.
nvel Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 (edited) τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την προστασία κινητήρων δεν ενεργοποιούνται με ακαριαία ρεύματα 3-4Ιn κάποιο καλό βιβλίο που να αναλύει τους τρόπους συνδεσμολογίας και εκκίνησης κινητήρων, μήπως έχεις να μου προτείνεις συνάδελφε?? διάβασε το βιβλίο του Ντοκόπουλου εχει κεφάλαιο για εγκαταστάσεις κίνησης και θα σου λύσει τις απορίες σχετικά με τους κινητήρες και την προστασία τους Edited Οκτώβριος 30 , 2012 by nvel 1
lem-x24 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 (edited) λες το βιβλίο ηλεκτρικές εγκαταστάσεις καταναλωτών?? αυτό ή υπάρχει και κάποιο το οποίο να αναφέρεται στις ηλεκτρικές μηχανές??? Edited Οκτώβριος 30 , 2012 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
aiche Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 (edited) κατά την εκκινηση λογικά δε θα έπρεπε να γίνεται απόζευξη του μικροαυτόματου η κάψιμο της τηκτής ασφάλειας??? Στις γραμμές κινητήρων που έχουμε υπερεντάσεις κατά την εκκίνηση δεν χρησιμοποιούνται ασφάλειες ταχείας τήξης (gL) αλλά βραδείας τήξης (aM). Το τηκτό στις ασφάλειες βραδείας τήξης λειώνει περίπου σε 5 δευτερόλεπτα όταν η ένταση του ρεύματος είναι 3,5 φορές μεγαλύτερο από την ονομαστική ένταση. Επίσης με βάση το άρθρο 130 των ΚΕΗΕ στις εγκαταστάσεις κίνησης για τον υπολογισμό της διατομής των αγωγών τροφοδοσίας των κινητήρων χρησιμοποιούμε το θερμικό ρεύμα. Δηλαδή IΜ = ( 1,25 In ) ( 1 / n2 ) Ο συντελεστής διόρθωσης n2 εξαρτάται από την θερμοκρασία περιβάλλοντος και δίνεται από τους πίνακες. Edited Οκτώβριος 30 , 2012 by aiche
nvel Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2012 λες το βιβλίο ηλεκτρικές εγκαταστάσεις καταναλωτών?? αυτό ή υπάρχει και κάποιο το οποίο να αναφέρεται στις ηλεκτρικές μηχανές??? για τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις εννοώ, τα βιβλία των μηχανών αναφέρονται μόνο σε μηχανές όχι σε εγκαταστάσεις κίνησης που καταλαβαίνω ότι σε ενδιαφέρουν. Περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των μηχανών μπορείς να βρεις και σε βιβλία ηλεκτρικής κίνησης
aiche Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2012 Η θεωρία των Ηλεκτρικών Μηχανών Ι και ΙΙ τον ενδιαφέρει. Αλλά αυτή η θεωρία είναι από τα δυσκολότερα μαθήματα των Ηλεκτρολόγων μαζί με την Δυναμική των Ηλεκτρικών Μηχανών Ι και ΙΙ. Αυτά τα βιβλία που του προτείνουμε εμείς έχουν μόνο πρακτικές γνώσεις για τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις.
lem-x24 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 το πρακτικό του θέματος θέλω εγώ, γι αυτό και προσανατολίζομαι σε κάποιο βιβλίο που να λέει για εγκαταστάσεις κίνησεις απο ηλεκτρισμό με όλα τα παρεμφερή (δηλαδή αντιστάθμιση, φίλτρα για αρμονικές). στο εργοστάσιο δεν έχω καθόλου χρόνο να κάνω αναλύσεις κατά Φουριέ ώστε να πετύχω το βέλτιστο!!! γι' αυτό ρωτάω: για κτηριακές εγκαταστάσεις με βάση το ΕΛΟΤ έχω του Κιμουλάκη το οποίο βρήκα αρκετά καλό και αναλυτικό αλλά δεν είχε για ηλεκτρική κίνηση μηχανών. να πάρω του Ντοκόπουλου ή κάτι πιο ειδικό για κίνηση? έχετε καμία καλή- δοκιμασμένη πρόταση?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα