lem-x24 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 και κάτι ακόμα μιας και είμαστε σε τοπικ κινητήρων. όταν λέμε σύνδεση αστέρα, σημαίνει ότι τα πηνία μας δέχονται τάση 220 βολτ, δηλαδή στο ένα άκρο τους υπάρχει φάση και στην άλλη ουδέτερος, σωστά?? όταν λέμε σύνδεση τριγώνου, σημαίνει ότι στα πηνία εφαρμόζουμε φάση 380 βόλτ, σωστά? (εδώ έχουμε ισοκαταννεμημενο φορτίο οπότε ο ουδέτερος δε διαρρέεται απο ρεύμα, οπότε δε λαμβάνει μέρος) στο ταμπελάκι των μοτέρ γιατί γράφει Δ/Υ 230/400?? τι ακριβώς εννοεί?? ότι στο τρίγωνο εφαρμόζουμε 230 βόλτ?? πως μπορεί να γίνει αυτό??? θα εκτιμήσω τη βοήθειά σας παιδιά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 (edited) στο ταμπελάκι των μοτέρ γιατί γράφει Δ/Υ 230/400?? τι ακριβώς εννοεί?? Εννοεί ότι αν η πολική τάση του δικτύου είναι 230V συνδέεις σε Δ, ενώ αν είναι 400V συνδέεις σε αστέρα. Τα τυλίγματα αυτού του κινητήρα πρέπει δηλαδή να δέχονται 230V. Έτσι συνδέονται οι μικροί κινητήρες. Edited Νοέμβριος 5 , 2012 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
lem-x24 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 (edited) εδώ στο Ελλάντα η πολική τάση του δικτύου είναι 400 V. όταν έχω έναν μεγάλο κινητήρα και πρέπει να χρησιμοποιήσω εκκίνηση αστερα- τριγώνου τότε τι πρέπει να γράφει η πινακίδα?? 380/380 Δ/Υ?? ώστε στο τρίγωνο να είναι 380 και στον αστέρα να γίνεται 220??? και μιας και το θίγουμε, Μίλτο, στον αστέρα τα πηνία δέχονται τάση 220 βόλτ (δηλαδή έχουμε ουδέτερο) και στο τρίγωνο δέχονται τάση 400 βόλτ, για επιβεβαίωση ρωτάω!! Edited Νοέμβριος 5 , 2012 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 έχεις δει μεγάλο κινητήρα 230/400; στον αστέρα έχουμε μόνο ουδέτερο κόμβο όχι αγωγό Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiche Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2012 (edited) εδώ στο Ελλάντα η πολική τάση του δικτύου είναι 400 V. όταν έχω έναν μεγάλο κινητήρα και πρέπει να χρησιμοποιήσω εκκίνηση αστερα- τριγώνου τότε τι πρέπει να γράφει η πινακίδα?? 380/380 Δ/Υ?? ώστε στο τρίγωνο να είναι 380 και στον αστέρα να γίνεται 220??? Δες το κεφάλαιο για εγκαταστάσεις κίνησης του συγγράμματος των Τουλόγλου-Στεργίου: https://static.eudox...apter-14583.pdf Επίσης αν θέλεις να δεις και ασκήσεις λυμένες με τα δεδομένα των πινακίδων των τριφασικών ηλεκτρικών κινητήρων δες αυτές τις σημειώσεις: http://digilander.li...ttriche_0-7.pdf Edited Νοέμβριος 4 , 2012 by aiche Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2012 (edited) εδώ στο Ελλάντα η πολική τάση του δικτύου είναι 400 V. Ναι, αλλά μπορεί να χρησιμοποιήσεις μικρό drive με μονοφασική είσοδο και τριφασική έξοδο 230V (πολική). Στην περίπτωση αυτή θα συνδέσεις τον κινητήρα σε τρίγωνο. όταν έχω έναν μεγάλο κινητήρα και πρέπει να χρησιμοποιήσω εκκίνηση αστερα- τριγώνου τότε τι πρέπει να γράφει η πινακίδα? Η πινακίδα θα γράφει 690 Υ / 400 Δ. Αυτός ο κινητήρας με την τάση του δικτύου (400V) πρέπει να συνδεθεί σε τρίγωνο για να πιάσει τα ονομαστικά μεγέθη. Κατά τη διάρκεια της εκκίνησης τον συνδέεις σε αστέρα, ώστε να έχεις τάση στα τυλίγματα 230V, αντί των 400 της κανονικής λειτουργίας, με σκοπό να περιορίσεις την ένταση εκκίνησης. και μιας και το θίγουμε, Μίλτο, στον αστέρα τα πηνία δέχονται τάση 220 βόλτ (δηλαδή έχουμε ουδέτερο) και στο τρίγωνο δέχονται τάση 400 βόλτ, για επιβεβαίωση ρωτάω!! Ναι, απλά η τάση στα τυλίγματα στην περίπτωση του αστέρα δεν καθορίζεται από τον ουδέτερο (ο οποίος μπορεί να συνδεθεί ή και να μη συνδεθεί, με καθιερωμένο το δεύτερο). Edited Νοέμβριος 5 , 2012 by miltos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkompog Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2012 παιδιά ηρεμία!!! εκεί που δουλεύω ξεκινάμε μοτέρ 7ΜW με απευθείας εκκίνηση (μέσω Μ/Σ 20/6 kV ) και δεν ανοίγει μύτη!! Το σημαντικό σε κάθε περίπτωση είναι να μην κάψουμε το μοτέρ!!! για το λόγο αυτό διαβάζουμε πάντα τα ταμπελάκια, για να έχουμε δουλειά την επόμενη μέρα!!! Ο διακόπτης Υ/Δ είναι μία λύση του παρελθόντος, όταν μιλάμε για σοβαρές εγκαταστάσεις. Η νέα τάση είναι τα soft starter τόσο για χαμηλή όσο και μέση τάση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 2 , 2012 (edited) Ήρεμοι ήμασταν. Προσπάθησε να μένεις εντός θέματος, που στην περίπτωσή μας ήταν η σωστή ερμηνεία της πινακίδας του κινητήρα, όσο αφορά την τάση των τυλιγμάτων. Edited Δεκέμβριος 2 , 2012 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
samvuk Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2013 (edited) Μεταφορά από άλλο θέμα - miltos Να ρωτησω και εγω κατι αλλο. Προσφατα ειχα εναν κινητηρα που το μονο που ελεγε ηταν Δ380 και δεν ανεφερε καθολου για αστερα, εγω μπορω να κανω ξεκινημα αστεροτριγωνο; Η αφου δεν το αναφερει ο κατασκευαστης πρεπει η συνδεση να ειναι αποκλειστικα Δ Edited Ιανουάριος 31 , 2013 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixalis1988 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2013 (edited) Ναι μπορεις να κανεις.. Edited Φεβρουάριος 1 , 2013 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα