vasilllis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1 , 2013 (edited) Αρκει να βγαζει στο κουτι του 6 ακρα. Edited Φεβρουάριος 1 , 2013 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
ΜΙΧΑΛΗΣ_ΗΛ_ΜΗΧ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Παιδια καλησπερα, θα ηθελα να θεσω μια ερωτηση για να επαληθευσω αυτα που εχω στο μυαλο μου...αναμεσα σε δυο ειδη συνδεσεων ενος κινητηρα, αστερας( Υ) τριγωνο(Δ) εκεινος εχει περισσοτερο θορυβο σε ενα απο αυτα? σε αστερα η τριγωνο και γιατι; 1
lem-x24 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 τι ακριβώς εννοείς λέγοντας θόρυβο?? όπως και αν συνδέσεις έναν κινητήρα, οι στροφές του είναι ίδιες (στους AC οι στροφές εξαρτώνται απο τη συχνότητα του ρεύματος), οπότε τον ίδιο θόρυβο παράγει το κινούμενο μέρος του, ο δρομέας δηλαδή. αν τα ρουλεμάν είναι συντηρημένα και η φτερωτή είναι καθαρή απο σκόνες και άλλες στερεές επικαθίσεις, τότε θα κάνει τον φυσιολογικό θόρυβο ο κινητήρας. 1
vasilllis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2013 (edited) αναμεσα σε δυο ειδη συνδεσεων ενος κινητηρα, αστερας( Υ) τριγωνο(Δ) εκεινος εχει περισσοτερο θορυβο σε ενα απο αυτα? σε αστερα η τριγωνο και γιατι; Μιλας για κινητηρα που μπορει να συνδεθει και αστερα και τριγωνο?Στάλθηκε από το ST23i μου Edited Σεπτέμβριος 6 , 2013 by miltos Διαγραφή τμήματος παράθεσης
gnusselt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2023 Σε οποιονδήποτε 3φασικό κινητήρα βάζουμε αγωγούς L1 L2 L3 PE ; Υπάρχει περίπτωση να μην βάλω αγωγό γείωσης ; Υπάρχει περίπτωση να βάλω και ουδέτερο (π.χ. 5 x 2,5 mm2) ;
hlektrik89 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2023 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2023 (edited) On 27/1/2023 at 10:47 ΜΜ, gnusselt said: Σε οποιονδήποτε 3φασικό κινητήρα βάζουμε αγωγούς L1 L2 L3 PE ; ΝΑΙ Παράθεση Υπάρχει περίπτωση να μην βάλω αγωγό γείωσης ; ΟΧΙ Παράθεση Υπάρχει περίπτωση να βάλω και ουδέτερο (π.χ. 5 x 2,5 mm2) ΟΧΙ Edited Φεβρουάριος 17 , 2023 by miltos Τροποποίηση παράθεσης 1
gnusselt Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2023 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2023 Είδα 3Φ κινητήρες που πέραν των παροχικών αγωγών έχουν τρεις αγωγούς με σήμανση F1, F0, Di Στο σχέδιο οι αγωγοί F1 & F0 συνδέονται μαζί μέσω ενός θερμικού. Ο αγωγός Di στο σχέδιο φαίνεται στην άκρη του ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο γεμάτο με χρώμα. Πώς συνδέονται αυτά;
asterios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 On 2/16/2023 at 7:18 PM, gnusselt said: Είδα 3Φ κινητήρες που πέραν των παροχικών αγωγών έχουν τρεις αγωγούς με σήμανση F1, F0, Di Στο σχέδιο οι αγωγοί F1 & F0 συνδέονται μαζί μέσω ενός θερμικού. Ο αγωγός Di στο σχέδιο φαίνεται στην άκρη του ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο γεμάτο με χρώμα. Πώς συνδέονται αυτά; Συνήθως αυτούς τους αγωγούς τους συναντάμε σε υποβρύχια συγκροτήματα, π.χ. υποβρύχιες αντλίες & υποβρύχιους αναδευτήρες κ.λ.π. Τα F0 & F1 είναι συνδεδεμένα σε θερμικό διακόπτη εντός του κινητήρα , και , μέσω αυτού του (θερμο)διακόπτη μπορείς (και πρέπει) να διακόψεις το κύκλωμα (απενεργοποιώντας το αντίστοιχο ρελέ ισχύος). Μάλιστα , μερικές εταιρείες δεν σου αναγνωρίζουν εγγύηση εάν δεν το έχεις συνδέσει. Το Di σε όμοιο εξοπλισμό χρησιμοποιείται μέσω ιδιαίτερου - ξεχωριστού ελεγκτή για ανίχνευση διαρροής / εισόδου νερού στον "στεγανό" θάλαμο του στυπιοθλήπτη . Οι ελεγκτές αυτοί αναγνωρίζουν μεγαλύτερη αγωγιμότητα (=μικρότερη αντίσταση) μεταξύ του "ηλεκτροδίου" και της γείωσης- κελύφους του ηλεκτροκινητήρα. Συνήθως η αντίσταση που ανιχνεύουν ως προβληματική είναι της τάξης των 100 ΚΩ (κάτω από αυτήν υπάρχει σφάλμα-πρόβλημα) .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα