Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αρκει να βγαζει στο κουτι του 6 ακρα.

Edited by miltos
Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 27
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Παιδια καλησπερα, θα ηθελα να θεσω μια ερωτηση για να επαληθευσω αυτα που εχω στο μυαλο μου...αναμεσα σε δυο ειδη συνδεσεων ενος κινητηρα, αστερας( Υ) τριγωνο(Δ) εκεινος εχει περισσοτερο θορυβο σε ενα απο αυτα? σε αστερα η τριγωνο και γιατι;

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

τι ακριβώς εννοείς λέγοντας θόρυβο??

 

όπως και αν συνδέσεις έναν κινητήρα, οι στροφές του είναι ίδιες (στους AC οι στροφές εξαρτώνται απο τη συχνότητα του ρεύματος), οπότε τον ίδιο θόρυβο παράγει το κινούμενο μέρος του, ο δρομέας δηλαδή.

 

αν τα ρουλεμάν είναι συντηρημένα και η φτερωτή είναι καθαρή απο σκόνες και άλλες στερεές επικαθίσεις, τότε θα κάνει τον φυσιολογικό θόρυβο ο κινητήρας.

  • Upvote 1
  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

 

 

αναμεσα σε δυο ειδη συνδεσεων ενος κινητηρα, αστερας( Υ) τριγωνο(Δ) εκεινος εχει περισσοτερο θορυβο σε ενα απο αυτα? σε αστερα η τριγωνο και γιατι;

Μιλας για κινητηρα που μπορει να συνδεθει και αστερα και τριγωνο?


Στάλθηκε από το ST23i μου
  Edited by miltos
Διαγραφή τμήματος παράθεσης
  • 9 years later...
Δημοσιεύτηκε

Σε οποιονδήποτε 3φασικό κινητήρα βάζουμε αγωγούς L1 L2 L3 PE ;

Υπάρχει περίπτωση να μην βάλω αγωγό γείωσης ;

Υπάρχει περίπτωση να βάλω και ουδέτερο  (π.χ.  5 x 2,5 mm2) ;

 

 

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 27/1/2023 at 10:47 ΜΜ, gnusselt said:

Σε οποιονδήποτε 3φασικό κινητήρα βάζουμε αγωγούς L1 L2 L3 PE ;

ΝΑΙ

Παράθεση

Υπάρχει περίπτωση να μην βάλω αγωγό γείωσης ;

ΟΧΙ

Παράθεση

Υπάρχει περίπτωση να βάλω και ουδέτερο  (π.χ.  5 x 2,5 mm2)

ΟΧΙ

Edited by miltos
Τροποποίηση παράθεσης
  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Είδα 3Φ κινητήρες που πέραν των παροχικών αγωγών έχουν τρεις αγωγούς με σήμανση F1, F0, Di

Στο σχέδιο οι αγωγοί F1 & F0 συνδέονται μαζί μέσω ενός θερμικού.

Ο αγωγός Di στο σχέδιο φαίνεται στην άκρη του ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο γεμάτο με χρώμα.

Πώς συνδέονται αυτά; 

 

A.jpg

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
On 2/16/2023 at 7:18 PM, gnusselt said:

Είδα 3Φ κινητήρες που πέραν των παροχικών αγωγών έχουν τρεις αγωγούς με σήμανση F1, F0, Di

Στο σχέδιο οι αγωγοί F1 & F0 συνδέονται μαζί μέσω ενός θερμικού.

Ο αγωγός Di στο σχέδιο φαίνεται στην άκρη του ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο γεμάτο με χρώμα.

Πώς συνδέονται αυτά; 

 

A.jpg

 

Συνήθως αυτούς τους αγωγούς τους συναντάμε σε υποβρύχια  συγκροτήματα, π.χ. υποβρύχιες αντλίες & υποβρύχιους αναδευτήρες κ.λ.π.

Τα F0 & F1 είναι συνδεδεμένα σε θερμικό διακόπτη εντός του κινητήρα , και , μέσω αυτού του (θερμο)διακόπτη μπορείς (και πρέπει)  να διακόψεις το κύκλωμα (απενεργοποιώντας το αντίστοιχο ρελέ ισχύος). Μάλιστα , μερικές εταιρείες δεν σου αναγνωρίζουν εγγύηση εάν δεν το έχεις συνδέσει.

Το Di σε όμοιο εξοπλισμό χρησιμοποιείται μέσω ιδιαίτερου - ξεχωριστού ελεγκτή για ανίχνευση διαρροής / εισόδου νερού στον "στεγανό" θάλαμο του στυπιοθλήπτη . Οι ελεγκτές αυτοί αναγνωρίζουν μεγαλύτερη αγωγιμότητα (=μικρότερη αντίσταση) μεταξύ του "ηλεκτροδίου" και της γείωσης- κελύφους του ηλεκτροκινητήρα. Συνήθως η αντίσταση που ανιχνεύουν ως προβληματική είναι της τάξης των 100 ΚΩ (κάτω από αυτήν υπάρχει σφάλμα-πρόβλημα) .

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.