RyDeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 (edited) μήπως να ψάξεις και καμιά άλλη εταιρία???? Φυσικά, μπορείς να προτείνεις κάποια εκτός ΑΒΒ; Για ποιο λόγο να μην επιλέξω Scneider; συνάδελφε RyDeR, Στην ΑΒΒ 3*16 χαρακτηριστικής "Κ" , 6ΚΑ, τιμή καταλόγου ~30,00€. Πάντως , μετά τις διευκρινίσεις που έδωσες ότι με μικροαυτόματους θα ασφαλίσεις μόνον το καλώδιο τροφοδοσίας προς τον πίνακα του κινητήρα, νομίζω πως μπορείς να χρεισιμοποιήσεις "C", μεγέθους βέβαια που να ασφαλίζει το καλώδιο. Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Καταλαβαίνουμε οτι, αν αγοράσω τόσους μικροαυτόματους C, και τελικά χρειάζομαι Κ, τότε θα πληρώσω τα διπλά. Για αυτό και η ερώτηση εδώ. Πάντως επειδή βλέπω ένα δισταγμό, δεν είμαστε ιδιαίτερα σίγουροι οτι θα μας κάνει η C. Όντως η ΑΒΒ συμφέρει στην καμπύλη Κ γιατί βγάζει και 6kA υλικά. Η Schneider, όχι. Edited Ιούλιος 31 , 2014 by RyDeR Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 (edited) προφανώς θα επιλέξεις βάση τεχνοοικονομικής μελέτης.... και απάντησες εν μέρη μόνος σου.... Φυσικά, μπορείς να προτείνεις κάποια εκτός ΑΒΒ; Για ποιο λόγο να μην επιλέξω Scneider; Όντως η ΑΒΒ συμφέρει στην καμπύλη Κ γιατί βγάζει και 6kA υλικά. Η Schneider, όχι. γενικότερα δες τιμοκαταλόγους από όλες τις εταιρίες που εμπιστεύεσαι... με δεδομένο ότι πρόκειται για "μεγάλη" δουλειά.... Edited Ιούλιος 31 , 2014 by astrah Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 (edited) προφανώς θα επιλέξεις βάση τεχνοοικονομικής μελέτης.... και απάντησες εν μέρη μόνος σου.... γενικότερα δες τιμοκαταλόγους από όλες τις εταιρίες που εμπιστεύεσαι... με δεδομένο ότι πρόκειται για "μεγάλη" δουλειά.... Μετά απο ερώτηση να δούμε πίσω απο τις τιμές καταλόγου. Για τις 2 εταιρίες αυτές, με τα παρακάτω υλικά: ABB S203M, 3πολική, K, 16A, 6kA Schneider iC60L, 3πολική, K, 16Α, 25 kA Μου κοστίζουν το ίδιο. Έχω μια συμπάθεια στις Schneider. Edited Ιούλιος 31 , 2014 by RyDeR Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimdrak1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2015 Καλημέρα σας Θα ήθελα να ρωτήσω με τι διατομή καλωδίου και τι ασφάλειες μπορεί να συνδεθεί ένα τριφασικο μοτερ 5,5 KW; Κατευθείαν σύνδεση (οχι αστερο τρίγωνο) και απόσταση 15 μετρα. Σας ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros Perakis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2015 Προς JimDrak1 Η ασφάλεια με την οποία θα ασφαλίσεις τον κινητήρα σου , με όποιον τρόπο κι αν τον εκκινήσεις , θα είναι 3x16 A "βραδείας" ή κίνησης (Κ για ΑΒΒ , D για Schneider Electric) Από εκεί και έπειτα πρέπει να βάλεις και μια θερμική προστασία στον κινητήρα . Αν είναι DOL (Delta On Line) (η συνδεσμολογία του τριγώνου έχει γίνει μέσα στο κουτί του κινητήρα) χρειάζεσαι θερμικό προστασίας μετά το ρελέ 9 - 13 Α και αν η απόσταση του πίνακα από τον κινητήρα είναι κοντά (<10μ) χρησιμοποιήσε ΝΥΥ 4x2,5mm εντός πάντα μέσα σε σπιράλ βαρέως τύπου (πχ. Conflex) . Aν κάνεις εκκίνηση αστέρα τρίγωνο τότε χρειάζεσαι τρία ρελέ (ένα για κύριο , ένα για κύκλωμα αστέρα και ένα για κύκλωμα τρίγωνο) και χρησιμοποιείς ένα θερμικό προστασίας 5,5 - 8 Α , το οποίο το συνδέεις μετά το κύριο ρελέ. Στην περίπτωση αυτή μπορείς να πάς από τον πίνακα στον κινητήρα με δύο καλώδια 4x2,5 ή με ένα πολυκαλώδιο 7x2,5 προστατευμένα πάντα. Το κυριότερο όμως που πρεπεί να κάνεις ,όποιο τρόπο κι αν ακολουθησεις για σύνδεση του κινητήρα , είναι να συνδέσεις έναν επιτηρητή ασσυμετρίας και διαδοχής φάσεων συνοδευόμενο από ένα χρονικό καθυστέρησης (0 - 4 min.), τα οποία θα σου ελέγχουν και τον αυτοματισμό σου. Μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να πάθεις βλάβη από το δίκτυο τροφοδοσίας λόγω ανομοιομορφίας παρά από οτιδήποτε άλλο. Επίσης μέσα στο κινητήρα όταν συνδέσεις τα καλώδια , πάντα να χρησιμοποιείς ακροδέκτες και όχι απλά να κάνεις θηλειά το καλώδιο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
persepolis88 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2022 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2022 Καλησπέρα σας, Επειδή δεν έχω ιδιαίτερη σχετική εμπειρία μπορείτε να μου πείτε την άποψή σας για τα ακόλουθα? α) Έστω μηχανή με ασύγχρονο 3Φ κινητήρα και πραγματική απορροφούμενη ισχύ 2,88kW. Μπορεί κάποιος να μου περιγράψει τα εξαρτήματα της γραμμής από την αναχώρηση μέχρι τον κινητήρα? β) Έστω κινητήρας με το ταμπελάκι της φωτογραφίας. Υπάρχει κάποιος τρόπος υπ/σμού της απορροφούμενης ισχύος εκτός από το να θεωρήσω στην τύχη ένα cosφ=0.85 π.χ. και να διαιρέσω την ονομαστ. αποδιδόμενη (αφού μετατρέψω σε kW) με το cosφ? γ) Μπορεί να γίνει μέτρηση της ισχύος ή του cosφ από κάποιο μηχάνημα ηλεκτρολογικό? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2022 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2022 On 30/5/2022 at 8:29 ΜΜ, persepolis88 said: γ) Μπορεί να γίνει μέτρηση της ισχύος ή του cosφ από κάποιο μηχάνημα ηλεκτρολογικό? ΝΑΙ......αναλυτης ενεργιας λεγετε..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
persepolis88 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2022 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2022 Καλησπέρα, έχω κάποιες βασικές απορίες περί ασύγχρονων 3Φ κινητήρων βραχυκυκλωμένου δρομέα: Το καλώδιο της φωτό είναι κατάλληλο (όχι προφανώς 0.75mm2)? Ο διακόπτης Υ-Δ περιλαμβάνει/μπορεί να περιλαμβάνει το θερμικό? Στο μονογραμμικό δείχνουμε το τμήμα ΓΠ - Πίνακας ελέγχου κινητήρα και το Πίνακας ελέγχου κινητήρα-κιβώτιο ακροδεκτών? Τι διαφορά έχουν οι Διακόπτες ισχύος κλειστού τύπου MCCB με ρυθμ. θερμομαγνητική προστασία από τους Χειροκίνητους εκκινητές με θερμομαγνητική προστασία? Βλ. φωτό Στην αναχώρηση, η ασφάλεια βραχυκυκλώματος είναι 3-πολική, σωστά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlektrik89 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2022 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2022 On 30/5/2022 at 8:29 ΜΜ, persepolis88 said: Καλησπέρα σας, Επειδή δεν έχω ιδιαίτερη σχετική εμπειρία μπορείτε να μου πείτε την άποψή σας για τα ακόλουθα? α) Έστω μηχανή με ασύγχρονο 3Φ κινητήρα και πραγματική απορροφούμενη ισχύ 2,88kW. Μπορεί κάποιος να μου περιγράψει τα εξαρτήματα της γραμμής από την αναχώρηση μέχρι τον κινητήρα? β) Έστω κινητήρας με το ταμπελάκι της φωτογραφίας. Υπάρχει κάποιος τρόπος υπ/σμού της απορροφούμενης ισχύος εκτός από το να θεωρήσω στην τύχη ένα cosφ=0.85 π.χ. και να διαιρέσω την ονομαστ. αποδιδόμενη (αφού μετατρέψω σε kW) με το cosφ? γ) Μπορεί να γίνει μέτρηση της ισχύος ή του cosφ από κάποιο μηχάνημα ηλεκτρολογικό? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων α) Αρχικά χρειάζεται ασφαλειοαποζεύκτης ή μικροαυτόματος για την γραμμή, ρελέ ισχύος και θερμικό β) Υπάρχουν πίνακες με τα χαρακτήριστικα των κινητήρων γ) αναλυτης ενεργειας ή συνημιτομετρο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
persepolis88 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2022 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2022 (edited) On 11/6/2022 at 10:58 ΠΜ, hlektrik89 said: α) Αρχικά χρειάζεται ασφαλειοαποζεύκτης ή μικροαυτόματος για την γραμμή, ρελέ ισχύος και θερμικό Ρελέ ισχύος στην περίπτωση που θέλουμε κάποιον αυτοματισμό για την εκκίνηση, αλλιώς δεν χρειάζεται, σωστά? Στην περίπτωση μικροαυτόματου αντί σκέτης ασφάλειας βραχυκυκλώματος θα έχουμε δηλαδή 2 διατάξεις θερμικής προστασίας? Edited Ιούνιος 13 , 2022 by miltos Διόρθωση παράθεσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα