hlektrik89 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2022 Εαν κάνεις απευθείας εκκίνηση θα χρειαστείς κάποιον διακόπτη φορτίου που να αντεχει επαγωγικα ρευματα, αλλιως ρελέ με περιστροφικο διακόπτη και επαφη ΝΟ Οι μικροαυτόματοι διαθετον μαγνητική (βραχυκύκλωμα) και θερμική (υπερένταση) προστασία. Αυτά όμως ειναι για την γραμμή. Το θερμικό είναι για προστασία από υπερένταση στο φορτίο σου, δηλαδή στον κινητήρα 1
persepolis88 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2022 Αγαπητέ @hlektrik89και οι υπόλοιποι συνάδελφοι, Στο Νο 7 από τα Technical applications papers της ΑΒΒ βλέπω πως σε όλα τα assemblies προτείνει MCB μόνο με μαγνητική προστασία ο οποίος επιτρέπει μέχρι 13 x In σε αντίθεση με τους "συμβατικούς" MCB που έχουν και προστασία υπερφόρτισης (10 x In), για τις ίδιες φυσικές διαστάσεις. Το θερμικό ρελέ σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο τοποθετείται μετά το ρελέ ισχύος. Η γραμμή τροφοδοσίας μπορεί να είναι χωρίς προστασία υπερφόρτισης? Η θέση της προστατευτικής διάταξης βραχυκυκλώματος στην αναχώρηση π.χ. του γενικού πίνακα προστατεύει τη γραμμή ή τον κινητήρα από βραχυκύκλωμα? ευχαριστώ
hlektrik89 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2022 (edited) On 13/6/2022 at 9:02 ΜΜ, persepolis88 said: Η γραμμή τροφοδοσίας μπορεί να είναι χωρίς προστασία υπερφόρτισης? Η θέση της προστατευτικής διάταξης βραχυκυκλώματος στην αναχώρηση π.χ. του γενικού πίνακα προστατεύει τη γραμμή ή τον κινητήρα από βραχυκύκλωμα? 1.ναι 2.και τα 2 Edited Ιούνιος 16 , 2022 by miltos Διαγραφή τμήματος παράθεσης
gnusselt Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2022 Συνάδελφοι μια βοήθεια παρακαλώ γιατί έχω πελαγώσει.... Οταν από την εξίσωση P=1,73 x V x I x cosφ υπολογίζω το ρεύμα Ι ενός κινητήρα τριφασικού υπολογίζω το ρεύμα ανά φάση ή το μέτρο της διανυσματικης άθροισης και των τριών φάσεων; Μετά θα επιλέξω μαγνητοθερμικό βάσει της έντασης της μιας φάσης (πόσο είναι αυτό;) ή βάσει του διανυσματικού αθροίσματος; Και όταν μετρήσω με αμπεροτσιμπίδα τη μια φάση πιο ρεύμα μετράω; Είτε μετράω στην είσοδο του διακόπτη είτε μετράω λίγο πριν τον κινητήρα. Σας ευχαριστώ πολύ.
hlektrik89 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2022 (edited) Το Ι ειναι το μετρο του ρευματος γραμμης και αυτο μετρας και με αμπεροτσιμπηδα. Βαση αυτου διαστασιολογεις μαγνητοθερμικο. ΑΝ το μαγνητοθερμικο μπει στην αρχη της γραμμης το ρυθμιζεις σε αυτο το ρευμα.ΑΝ μπει θερμικο στην πλερα του κινητηρα (μετα το ρελε δηλαδη) , σε συνδεση αστερα βαεις παλι το Ι, σε συνδεση τριγωνο βαζεις Ι/ ριζα 3 Edited Αύγουστος 4 , 2022 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
gnusselt Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2022 (edited) Οταν λες ρεύμα γραμμής εννοείς της μιας φάσης ; Τα ρεύματα σε καθε φάση θα πρέπει να έχουν ιδια τιμή; Edited Ιούλιος 30 , 2022 by gnusselt
hlektrik89 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2022 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2022 (edited) ναι και σχεδον ιδια ναι Edited Αύγουστος 4 , 2022 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
gnusselt Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2022 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2022 (edited) Όταν επιλέγω τριφασικό διακόπτη ισχύος 100Α αυτό σημαίνει ότι σε κάθε από τους L1, L2, L3 περνάει ρεύμα 100Α και είναι η ένταση Ι της εξίσωσης P=1,73 V I cosφ. Σωστά; Edited Αύγουστος 2 , 2022 by gnusselt
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα