Νικολαος Μασσιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2013 Πρεπει να υπολογισεις και την πτωση τασεως στην παροχη .Τι ειναι το κουτι παραλληλισμου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Σκεπτικό σχετικά με την επιλεκτικότητα... Για αναχωρήσεις γραμμών κίνησης, προς τους πίνακες των μηχανημάτων, σκέφτομαι να βάλω καμπύλη C. Ειδικά για μικρά μοτέρ, π.χ. 4-5-6 HP, με άμεση εκκίνηση , δεν νομίζουν να έχουν θέμα με C16. Τι λέτε; Το καλύτερο θα ήταν να βάλω D ή K αλλά ανεβαίνει κατακόρυφα το κόστος όταν μιλάμε για 15-20 3πολικούς μικροαυτόματους. Για τον βαρύ κινητήρα των 15HP, αν και ξεκινάει με Υ/Δ, θα βάλω D ή Κ για σίγουρα, 32Α. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 στους κινητηρες χρησιμοποιειται η καμπυλη C. Η D ειναι για αλλες εφαρμογες. Ομως ειναι κριμα να χρησιμοποιεις (ειδικα στους μεγαλους) κινητηρες απλους μικροαυτοματους. Προτιμησε τους αυτοματους θερμομαγνητικους διακοπτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2014 Ξεφευγουμε πολυ στα χρήματα... Να βαλω παντου C; D που μπαίνει χοντρικα; Διαβαζοντας λιγο για τα όρια ενεργοποίησης του θερμικου στοιχειου, σκεφτομαι πως για αναχωρησεις προς υποπινακες (αν δεν μπει τηξεως) ασφαλιζοντας την αναχωρηση με D και την άφιξη με Κ εχουμε μια επιλεκτικοτητα ως προς την υπερφορτιση. Τα σκεφτομαι σωστά ; Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
asterios Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2014 ¨οπως τα λέει ο maneni είναι , συνάδελφε RyDeR . Για τον κινητήρα των 15 ΗΡ να βάλεις θερμομαγνητικό,ώστε να προστατεύεται και από υπερφόρτωση κι όχι μόνο από βραχυκύκλωμα όπως από μικροαυτόματο. Οι μικροαυτόματοι για κυκλώματα κινητήρων έχουν χαρακτηριστική "Κ", και αυτό σημαίνει ότι δεν "πέφτουν" γρήγορα στην εκκίνηση , όπου το ρεύμα είναι 6`7 φορές το ονομαστικό σε απ'ευθείας εκκίνηση είτε 2`3 φορές σε Υ/Δ. Σε περίπτωση υπερφόρτισης όμως δεν σε προστατεύουν. Μοιάζουν στην λειτουργία με τις τηκτές ασφάλειες "βραδείας" τήξης, όπου όμως το υποχρεωτικό θερμικό υπερέντασης σε προστατεύει από υπερφόρτιση. Με τους θερμομαγνητικούς έχεις τρία σε ένα , =διακόπτη φορτίου+ασφάλεια βραχυκυκλώματος+θερμικό. Διαφορά στην τιμή 3*32 "κ"(τιμή καταλόγου `35,00 €) με θερμομαγνητικό 32Α υπάρχει(τιμή καταλόγου ~50,00 €),διαφορά ΝΕΤΤΟ~10,00 €, αλλά νομίζω πως αξίζει με αυτό που προσφέρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2014 ΔΕν εννοειτε κινητηρας 15Hp να μην εχει θερμικο. οποτε μικροαυτομαατος + θερμικο ειναι (φανταζομαι) πιο ακριβο. ΚΑι επιτελους θα πρεπει να σταματησει η καραμελα δεν υπαρχουν χρηματα. Αν δεν υπαρχουν χρηματα τοτε ας μην φτιαχτει. Σε πολλες περιπτωσεις (οπως στην προκειμενη) το να δωσσεις εξαρχης λιγα ευρω παραπανω σε προστατευει απο δυνητικες απωλειες εκαντοταδων ευρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2014 (edited) Ολοι οι κινητηρες θα εχουν ειτε θερμικο ειτε θερμομαγνητικο μεσα στον πινακα τους μαζι με τους απαραιτητους αυτοματισμους. Εγω μιλαω για την γραμμη που θα αναχωρει απο τον γενικό πινακα της εγκαταστασης προς τον πίνακα-εκκινητη του κινητηρα. Ειτε ειναι απευθείας ειτε ΥΔ ειτε soft start. Οποτε για εκει ρωταω με τι θα ειναι ορθο να ασφαλισω. Για μελλοντικη επεκταση τωμ μικρων κινητήρων (4-5-6 HP) θα βαλω 5x2.5mm και σκεφτηκα να ασφαλισω με C16. Θελω τελικα Κ; Οσο για τα χρηματα, ηδη ο κινητηρας οπως είπα θα ειναι προστατευμενος αυτόνομα, οποτε εκει θα δωθουν τα απαραιτητα λεφτά. Για την γραμμη πρεπει να πληρωσω τα λεφτα της Κ; Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Edited Ιούλιος 29 , 2014 by RyDeR Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyDeR Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2014 Για την ακριβεια, για υλικα Schneider, η τιμη καταλογου του μικροαυτοματου 3X16 A, καμπυλης C, 6kA, ανερχεται στα ~24€. Ο ιδιος μικροαυτοματος, σε καμπυλη Κ, δυστυχως βγαινει μονο σε 10 kA και εχει τιμη καταλογου ~40€. Ναι, στους 40-50 μικροαυτοματους που θα χρειαστω, ειναι σημαντικα χρηματα, για εμένα. Αν χρειαστει, φυσικα και να τα δωσω, απλα ρωταω σε forum μηχανικων να το μελετησουμε τεχνοοικονομικα. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2014 μήπως να ψάξεις και καμιά άλλη εταιρία???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asterios Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 συνάδελφε RyDeR, Στην ΑΒΒ 3*16 χαρακτηριστικής "Κ" , 6ΚΑ, τιμή καταλόγου ~30,00€. Πάντως , μετά τις διευκρινίσεις που έδωσες ότι με μικροαυτόματους θα ασφαλίσεις μόνον το καλώδιο τροφοδοσίας προς τον πίνακα του κινητήρα, νομίζω πως μπορείς να χρεισιμοποιήσεις "C", μεγέθους βέβαια που να ασφαλίζει το καλώδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα