Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα,

Όταν ο δρόμος είναι βάσει Ρυμοτομικού σχεδίου ακριβώς 20μ, απαιτείται ΣΑ;
Διαβάζοντας τον νόμο που αναφέρει ''δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των 20μ'' καταλαβαίνω πως όχι.

Ευχαριστώ

Edited by Pavlos33
  • 4 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους.

Κάναμε αίτηση στο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής Βορείου Τομέα Αθήνας και έχουν περάσει 2 μήνες από την αίτηση και ακόμα καν να δουν την αίτηση - σε επικοινωνία μαζί τους με ενημέρωσαν ότι θέλουν τουλάχιστον 2μιση μήνες για να εξετάσουν την αίτηση. 

Ωστόσο από ότι βλέπω, το άρθρο 11 του Ν. 4495/17 αναφέρει ότι " Συμβούλιο εκδίδει την απόφασή του μέσα σε δύο (2) μήνες από την ημερομηνία υποβολής του φακέλου της μελέτης. Μετά την παρέλευση των δύο (2) μηνών, τεκμαίρεται η έγκριση της μελέτης.". Άρα βάσει αυτού, μπορώ να θεωρήσω ότι μετά την έλευση του 2μήνου υπάρχει σιωπηρή έγκριση της αίτησης?

Σας έχει τύχει μήπως κάτι αντίστοιχο και εάν ναι, πως το χειριστήκατε?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. 

Δημοσιεύτηκε
On 16/2/2023 at 1:20 ΜΜ, cendroid said:

 

Όταν ο δρόμος είναι βάσει Ρυμοτομικού σχεδίου ακριβώς 20μ, απαιτείται ΣΑ;
Διαβάζοντας τον νόμο που αναφέρει ''δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των 20μ'' καταλαβαίνω πως όχι.

 

 "Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ή με πρόσωπο σε Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο ή με πρόσωπο σε δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των είκοσι (20) μέτρων"

Σύμφωνα με την διατύπωση, έγκριση Σ.Α απαιτείται για την αναφερόμενη περίπτωση, όταν το πλάτος της οδού υπερβαίνει τα 20 μ, ενώ για πλάτος  μέχρι και 20 μέτρα δεν απαιτείται.

Δημοσιεύτηκε
5 ώρες πριν, panosxir said:

Καλησπέρα σε όλους.

Κάναμε αίτηση στο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής Βορείου Τομέα Αθήνας και έχουν περάσει 2 μήνες από την αίτηση και ακόμα καν να δουν την αίτηση - σε επικοινωνία μαζί τους με ενημέρωσαν ότι θέλουν τουλάχιστον 2μιση μήνες για να εξετάσουν την αίτηση. 

Ωστόσο από ότι βλέπω, το άρθρο 11 του Ν. 4495/17 αναφέρει ότι " Συμβούλιο εκδίδει την απόφασή του μέσα σε δύο (2) μήνες από την ημερομηνία υποβολής του φακέλου της μελέτης. Μετά την παρέλευση των δύο (2) μηνών, τεκμαίρεται η έγκριση της μελέτης.". Άρα βάσει αυτού, μπορώ να θεωρήσω ότι μετά την έλευση του 2μήνου υπάρχει σιωπηρή έγκριση της αίτησης?

Σας έχει τύχει μήπως κάτι αντίστοιχο και εάν ναι, πως το χειριστήκατε?

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. 

H διάταξη για την "αυτόματη" έγκριση του ΣΑ έχει εμμέσως καταργηθεί από την μεταγενέστερη πρόβλεψη του άρθρου 102 του Ν.4849/21 με την οποία προστέθηκε στις αρμοδιότητες του ΚΕΣΑ η εξής περίπτωση γνωμοδότησης "«στ) γνωμοδοτεί για λόγους επίσπευσης επί αιτημάτων τα οποία παραπέμπονται σε αυτό από τον Γενικό Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για τα οποία εκκρεμεί η εξέτασή τους στο αρμόδιο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.) για τουλάχιστον ένα δίμηνο κατόπιν αιτήματος από τον ενδιαφερόμενο για μεταφορά τους στο ΚΕ.Σ.Α. δια του οποίου αποδεικνύονται η καθυστέρηση εξέτασης και ο λόγος επίσπευσης".

Βέβαια αν μιλάμε για μισό μήνα δε νομίζω ότι θα πας πιο γρήγορα ΚΕΣΑ

Δημοσιεύτηκε
On 12/12/2022 at 12:22 ΜΜ, cien said:

Σε εγκατάσταση η οποία διαθέτει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων πως ερμηνεύετε την απαίτηση Σ.Α. "ιγ) Για όλα τα κτίρια για τα οποία απαιτείται η έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ)."

1) Από τη στιγμή που έχει ΜΠΕ απαιτείται ΣΑ πάντα και για κάθε κατασκευή που θα γίνει ακόμα και αν δεν αφορά άμεσα την ΜΠΕ (π.χ. φυλάκιο εισόδου 3τ.μ.);

ή

2) Απαίτείται ΣΑ μόνο για τα κτίρια τα οποία επηρεάζουν/τροποποιούν την ΜΠΕ;

έχει τύχει σε κανέναν περίπτωση σχετική με το παραπάνω; 

Δημοσιεύτηκε
On 3/15/2023 at 7:57 PM, Pavlos33 said:

 

 "Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ή με πρόσωπο σε Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο ή με πρόσωπο σε δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των είκοσι (20) μέτρων"

Σύμφωνα με την διατύπωση, έγκριση Σ.Α απαιτείται για την αναφερόμενη περίπτωση, όταν το πλάτος της οδού υπερβαίνει τα 20 μ, ενώ για πλάτος  μέχρι και 20 μέτρα δεν απαιτείται.

 

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Το ίδιο καταλαβαίνω και εγώ αλλά ο συνάδελφος Didonis εξέφρασε την αντίθετη άποψη.

Σε λίγο καιρό που θα είμαστε έτοιμοι με τις μελέτες θα το ψάξω και θα σας ενημερώσω.

Δημοσιεύτηκε

κι εγώ νομίζω πως δεν με βάση τη διατύπωση υπάρχει δυνατό επιχείρημα για την αποφυγή του Σ.Α.

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, cien said:

... με βάση τη διατύπωση υπάρχει δυνατό επιχείρημα...

μια δοκιμή θα δείξει....

το από 20 μέτρα μου είχε απαιτηθεί από 2 Πολεοδομίες από εποχή προ ψηφιακή .....  

Τώρα τι και πως..... το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω πια. 

Φυσικά μια ιδιαίτερη προσοχή αν όλα πάνε με ευθύνη μηχανικού μη βγει το πρόβλημα σε μελλοντικό έλεγχο κι αυτό διότι από τον αρχικό έλεγχο όρων δόμησης συχνά πυκνά το Τοπογραφικό δεν έβαζε την απαίτηση ΣΑ στο τοπογραφικό διότι ήταν ζήτημα του αρχιτεκτονικού ελέγχου.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.