terry Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 (edited) Ερωτημα. Οτι κοβουμε προς επαγγελματιες, τη στιγμη που δεν υπαρχει απαιτηση για θεωρημμενο μπλοκ, θα μπορουσαμε να τα κοβουμε απο μια φορμα που θα φτιαχναμε πχ στο excel?? Να τυπωνουμε 2 αντιγραφα (αριθμημενα) το ενα για τον πελατη, το αλλο για μας. Τι λετε??? Edited Φεβρουάριος 7 , 2013 by terry 1
dada Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 (edited) Δεν νομίζω. Τα φύλλα πρέπει να είναι αριθμημένα. Αλλιώς, μένει περιθώριο να προσθέτεις μεταχρονολογημένα τιμολόγια. Γιατί μπορείς ανά πάσα στιγμή να διορθώσεις ήδη τυπωμένα τιμολόγια. Επανεκτυπωσεις δηλαδή... Edited Φεβρουάριος 7 , 2013 by dada
ssouanis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Λοιπόν, αυτό που λέει ο terry έχει ουσία. Υπάρχει το άρθρο 6 του ΚΦΑΣ που μιλάει για ηλεκτρονικά στοιχεία. Ουσιαστικά λέει αυτό που λέει ο terry. Έτσι μάλλον το καταλαβαίνω εγώ. Θέλει όμως διάβασμα. Επίσης κάπου λέει ότι το να το δεχτεί κάποιος αυτό το στοιχείο, (ο λήπτης δλδ) είναι στην διακριτική του ευχέρεια. (δεν το καταλαβαίνω αυτό). Πάντως επί της ουσίας, στο δικό μου το μυαλό, θα μπορούσαμε πολύ απλά να κάνουμε αυτό που λέει ο terry. Πιθανές λαμογιές όπως τις αναφέρει ο συνάδελφος dada, μπορούν εύκολα να χτυπηθούν.
terry Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 (edited) Αφου ειμαστε επαγγελματιες, περναμε κανονικα τα παραστατικα στα βιβλια, κανουμε δηλωση ΦΠΑ κτλ κτλ. Ομοιως και ο ληπτης του παραστατικου κανει το ιδιο. Δεν μπορω εγω να αλλαξω αριθμηση, γτ στη διασταυρωση (βλεπε λιστες πελατων-προμηθευτων) θα εχω προβλημα. Αυτη ειναι και η λογικη του αθεωρητου παραστατικου μεταξυ επαγγελματιων. ΥΓ. ssouanis Ψαχνω τροπο να γλιτωσω χαρτι (δεν το μπορω ρε παιδι μου). Δεν ξερω αν υπαρχει υποχρεωση να κραταμε εντυπο αντιγραφο ή θα μας καλυπτε το ηλεκτρονικο. Επειδη εχω βαση δεδομενων με στοιχεια πελατων θα με βολευει αυτο που αναφερω. Βεβαια τα παραστατικα προς επαγγελματιες μαλλον δεν ειναι και τοσα πολλα. Edited Φεβρουάριος 7 , 2013 by terry
dada Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Τη λαμογιά θα την κάνεις σε συνεργασία με τον παραλήπτη του τιμολογίου, οχι μόνος σου. Αν δεν το έχει περάσει στα βιβλία του, του αλλάζεις το τιμολόγιο. Δεν τα ενημερώνουν και κάθε μέρα τα βιβλία! Τέλος πάντων, συστήματα σαν αυτά που περιγράφετε στοιχίζουν. Δεν τα φτιάχνουμε μόνοι μας. Υπήρχε η ιδέα να μας βάλουν να έχουμε μηχανογραφημένα παραστατικά, πράγμα που σημαίνει ένα κόστος περί τα 1000€ για τον καθένα μας για την προμηθεια του σχετικου λογισμικού και μηχανήματος. Ευτυχώς, υπάρχουν αντιδράσεις και μάλλον δεν θα ισχύσει. Οπότε μην βάζετε ιδέες καλύτερα.
ssouanis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 dada, μιλάμε με ότι έχουμε καταλάβει από το άρθρο 6 του ΚΦΑΣ. Αυτό λοιπόν δε μιλάει για μηχανογραφικό σύστημα, με απευθείας σύνδεση με το σύστημα της ΓΓΠΣ (το μικρό μηχανηματάκι). Αυτό που λες μπορεί να γίνει και στο μπλοκάκι. Δλδ, κάποιος που θέλει απεγνωσμένα ένα τιμολόγιο από εσένα την ημερομηνία Χ και εσύ έχεις κόψει ένα με ημερομηνία Χ+1. Αγοράζοντας ένα καινούριο μπλοκάκι και γράφοντας από την αρχή κτλ κτλ. ακραίο; ναι. χρονοβόρο; ναι. γίνεται όμως; πάλι ναι. Με το ηλεκτρονικό θα πρέπει να αλλάξεις μόνο τα παραστατικά μετά την ημερομηνία. Λύση υπάρχει; εύκολη νομίζω... Το να ανεβάζεις μέσα σε 5 μέρες από την έκδοση του ηλεκτρονικού τιμολογίου σου σε ειδική φόρμα του ΓΓΠΣ... Είτε σκαναρισμένο, είτε ως στοιχεία σε κελιά (για να είναι και εύκολη η διασταύρωση).
terry Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 (edited) Περα απο τις λαμογιες και τι ΘΑ μπορουσε να γινει για να τις προλλαβουμε, ας μεινουμε στο ερωτημα, πιθανον να βολευει και αλλους συναδελφους πχ οσους εχουν συνεργασια με εταιρειες και γραφεια και κοβουν καθε μηνα ΤΠΥ. Edited Φεβρουάριος 7 , 2013 by terry
ssouanis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Λοιπόν, μάλλον σήμερα το βράδυ έχει διάβασμα το άρθρο 6 και η σχετική ΠΟΛ.
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Ερωτημα. Οτι κοβουμε προς επαγγελματιες, τη στιγμη που δεν υπαρχει απαιτηση για θεωρημμενο μπλοκ, θα μπορουσαμε να τα κοβουμε απο μια φορμα που θα φτιαχναμε πχ στο excel?? Να τυπωνουμε 2 αντιγραφα (αριθμημενα) το ενα για τον πελατη, το αλλο για μας. Τι λετε??? Mπορείς να το κάνεις για όσα στοιχεία εκδίδονται αθεώρητα πχ για το τιμολόγιο που εκδίδεις σε επαγγελματίες. Η αρίθμηση θα σε βοηθήσει στην καταχώρηση, στον έλεγχο . Προσοχή δεν μιλάω για το ηλεκτρονικό τιμολόγιο για το οποίο κάνει λόγο ο ssuanis.
ssouanis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2013 Σωτήρη να κάνω μία μικρή επισήμανση: στο #26 η 2η και 3η μου σειρά είναι: μιλάμε με ότι έχουμε καταλάβει από το άρθρο 6 του ΚΦΑΣ. Αυτό(ς) (εννοώ τον ΚΦΑΣ) λοιπόν δε(ν) μιλάει για μηχανογραφικό σύστημα, με απευθείας σύνδεση με το σύστημα της ΓΓΠΣ (το μικρό μηχανηματάκι). Και εγώ μιλάω για αθεώρητα στοιχεία όπως αυτά που θα δώσουμε εμείς σε έναν επιτηδευματία και όχι για στοιχεία που περνάμε μέσω ειδικού μηχανισμού (μηχανάκια).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα