JEK Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Φειδωλός σε πληροφορίες είναι ο αρχικά ερωτών συν. Έβρεχε κατα τη διάρκεια της σκυροδέτησης; Κατεδάφιση βλέπω.
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 (edited) Συναδελφε Terry. Εχει ξαναειπωθει στο φορουμ αλλα θα το επαναλαβω Σε ερωτημα που θεσαμε στην ΔΟΚΚ με θεμα αν οι αρχιτεκτονες εχουν δικαιωμα υπογραφης στατικων μελετων ανεξαρτητα αν επιλυονται με το "μοντελο χωρικου πλασιου" η ΔΟΚΚ με το οικ33345/252γ/13-4-1992 εγγραφο της μας απαντησε οτι εχουν.Εξαιρουνται μονο οι ειδικες κατασκευες οπως πεδιλοδοκοι,κελυφη,σιδηρες,ξυλινες κ.λ.π.Στο εν λογω εγγραφο η επιλυση με χωρικο πλαισιο δεν κατατασσεται στις "ειδικες κατασκευες" Δυστυχως δεν εχω σκανερ να στο στειλω αλλα μπορεις να το αναζητησεις στη ΔΟΚΚ ή αν εχω τη Δ/νση σου (να μου τη στειλεις με μηνυμα) να στη στειλω ταχυδρομικα.] Εν πασει περιπτωσει αν θελεις και εσυ μπορεις να απευθυνθεις στον αρμοδιο γιαυτο φορεα να σου απαντησει. Τηλεφωνο ΔΟΚΚ 2106930333 (αν δεν εχει αλλαξει). Edited Ιανουάριος 23 , 2013 by KF
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 (edited) Η απαντηση της ΔΟΚΚ που ανεβασα ειναι του 2009. Υπαρχει απαντηση. Απλα δεν εφαρμοζεται. ΔΟΚΚ Στατικα.pdf Edited Ιανουάριος 23 , 2013 by terry
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 (edited) Η απαντηση που εχω εγω ειναι οτι εχουν δικαιωμα.Και αν τα δικαιωματα προκυπτουν απο νομοθετικες ρυθμισεις καθε ειδους τοτε οι μονες ρυθμισεις ειναι αυτες που προαναφερθησαν. Τωρα βεβαια με τις αδειες δομησης το πραγμα χειροτερεψε.Ξερω περιπτωσεις που υπογραφουν παντου. Edited Ιανουάριος 23 , 2013 by KF
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Διαβασες αυτο που ανεβασα?? Εχουν περασει 17 χρονια απο την απαντηση που εχεις, σε σχεση με αυτη που ανεβασα. Πολυ πιθανον το 1992 να μην γινοταν η επιλυση με Η/Υ, ουτε να μιλαγαμε για Χωρικο Πλαισιο, οπως αυτο νοειται σημερα.
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 (edited) Συναδελφε. Το χωρικο πλαισιο ειναι υποχρεωτικο απο το 1985.Ολα τα τοτε προγραμματα Η/Υ (Fespa,Scada,κ.λ.π) χρησιμοποιουσαν απο τοτε χωρικο πλαισιο.Το 92 εγινε το ερωτημα γιατι τοτε υπηρξε για πρωτη φορα διαφωνια με συναδελφο Αρχιτεκτονα.Η δικη μας αποψη ηταν οτι οταν εχουμε χωρικο πλαισιο δεν μπορει να υπογραψει Αρχιτεκτονας και η απαντηση ηταν οτι μπορει.Τωρα αν φασκουν και αντιφασκουν αλλο θεμα. Ελπιζω καποια στιγμη να ξεκαθαρισει οριστικα το τοπιο με καποια υπουργικη αποφαση και οχι απλα εγγραφα. Παντως οι μονες επισημες μεχρι σημερα αποφασεις ειναι οι προαναφερθεισες εγκυκλιοι και νομοι. Edited Ιανουάριος 23 , 2013 by KF
ilias Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 terry είσαι λάθος στο εν λόγω θέμα ρε φίλε! ΚΑΜΙΑ απόφαση ΔΟΚΚ, ΤΕΕ, ΟΑΣΠ, Συλλόγου Π.Μ. ή Συλλόγου Αρχ/νων ΔΕΝ αποτελεί πράξη Νομοθετικού περιεχομένου! Μείνε στα το τι λέει ο Νόμος, άσχετα με το αν συμφωνείς ή όχι. Εκ του Νόμου λοιπόν ναι έχουν δικαίωμα! Εξάλλου και γω Πολιτικός Μηχανικός είμαι και με στατικά ασχολούμαι όπως ξέρεις!
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Και για να επιστρέφουμε στο θέμα μας διότι η πλάκα έμεινε ημιτελής όχι από θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων (που τα είχε) αλλά από κακή εκτίμηση της μπετονιέρας για την πρόσβαση στην οικοδομή, νομίζω πως το καλύτερο που πρέπει να κάνει ο συνάδελφος είναι να δει εκ νέου μαζί με τον μελετητή που έκανε την στατική μελέτη αν μπορούν να κάνουν προσαρμογές ή αν μπορεί να σωθεί κάτι ή κάποια τμήματα (αν δεν είναι μια ενιαία πλάκα και διαφορετικές συνθήκες στήριξης) κι αν αξίζει και τον κόπο και τον χρόνο αλλά και την τελική σωστή κατασκευή. Ότι δεν μπορεί να λυθεί, λογικά όπως λένε και οι αρμόδιοι ΠΜ, ας το φάει το μαύρο σκοτάδι. (οι λόγοι που μια μπετονιέρα μπορεί να κόλλησε είναι πολλοί. Μπορεί και να μη έβρεχε καν όταν σκυροδετούσαν και να ήταν η βραδινή βροχή, μπορεί ο δρόμος πρόσβασης να κόλλησε μπορεί πολλά στην τελική και μόνο όσοι είναι οι εμπλεκόμενοι και πρωταρχικά η εταιρία με τα αυτοκίνητα και την πρέσα θα έπρεπε να το είχαν λάβει στα υπόψη τους για τα οχήματα τους)
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 (edited) terry είσαι λάθος στο εν λόγω θέμα ρε φίλε! ΚΑΜΙΑ απόφαση ΔΟΚΚ, ΤΕΕ, ΟΑΣΠ, Συλλόγου Π.Μ. ή Συλλόγου Αρχ/νων ΔΕΝ αποτελεί πράξη Νομοθετικού περιεχομένου! Μείνε στα το τι λέει ο Νόμος, άσχετα με το αν συμφωνείς ή όχι. Εκ του Νόμου λοιπόν ναι έχουν δικαίωμα! Εξάλλου και γω Πολιτικός Μηχανικός είμαι και με στατικά ασχολούμαι όπως ξέρεις! Ηλια, αναφερεσαι σε ενα Νομο του 1930. Αυτο ειναι πρωτο φαουλ. O KF μιλαει για μια αποφαση της ΔΟΚΚ του 1992. Εγω ανεβασα μια αποφαση του 2009, που περιλαμβανει και γνωμοδοτηση του ΤΕΕ και του ΟΑΣΠ και του Συλλογου ΠΜ και του Συλλογου ΑΜ. Οπως αντιλαμβανεσαι, ενας νομος του 1930 που δεν εχει "ενημερωθει" με τον οποιοδηποτε τροπο, χρηζει καποιας ερμηνειας απο την αρμοδια αρχη. Η αρχη αυτη ειναι η ΔΟΚΚ. Δεν μπορουν οι πολεοδομιες να εχουν Ευαγγελιο αλλες μπουρδες της ΔΟΚΚ και να μην δεχονται αυτην την αποφαση. Εστω και αν υποθεσουμε οτι εχετε δικιο. Αυριο αν σας βρω 50 ΟΑ με πεδιλοδοκους, μεταλλικα, ξυλικα, προκατ ακομα και ενισχυσεις υπογεγραμμενες απο ΑΜ, θα ερθετε να κανουμε ομαδικη μηνυση??? ΚF εισαι μεσα??? Edited Ιανουάριος 23 , 2013 by terry
george.eng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2013 η αλήθεια είναι ότι αν σου κάτσει δάπεδο εργασίας ακατάλληλο (προΪον λασποπολέμου) τότε για να φτιάξεις προσβάσεις να αντέχουν 30τν φορτία θες δουλειά και χρήμα που μπορεί να μην είναι διαθέσιμος ο άλλος να το δώσει. Το θέμα είναι τι κάνεις στην στραβή-όπως εδώ. Με μεγάλο ενδιαφέρον θα ήθελα να ακούσω τεκμηριωμένη πρόταση που να είναι επέμβαση και οχι καθαίρεση..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα