Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE_HOME/TEE_HOME_NEW/imerida_gia_tis_gefyres.pdf Η ημερίδα διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Γεφυρών σε συνεργασία με την Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ. Την Δευτέρα 28-01-2013 Εγώ λέω να παρευρεθώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoscivil Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Εγώ θα πάω σίγουρα! Και είμαι από επαρχία, οπότε θα λείψω από τη δουλειά για την ημερίδα. Γιάννη, στείλε και e-mail για καλό και για κακό, όπως λέει στην ανακοίνωση.... C u there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Ναι, έστειλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
georg coco Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 http://www.bam.de/de/service/publikationen/publikationen_medien/fb271_vt.pdf Αυτό το link το είχα βρει κατά λάθος πριν 1-2 χρόνια (πολύ πιθανόν να μην ανοίγει στο firefox αλλά στο chrome) Είναι σχετικό με την ημερίδα σε σχέση με τις παλαιές... καταπεπονημένες σιδερένιες γέφυρες. Είναι στα γερμανικά έχει όμως και ένα abstract στα αγγλικά καθώς και αρκετές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες. Τα αρχικά BAM σημαίνουν Ομοσπονδιακό ίδρυμα για έλεγχο υλικών Στο τέλος αναφέρει ότι οι σιδηροκατασκευές είναι καλλίτερες απ΄ ότι η φήμη τους Στη σελίδα 75 υπάρχει ένα "κανόνι" ακτίνων ιριδίου μήπως γνωρίζει κάποιος πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gavrilis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Με το καλό να πάτε και ότι αποκομίσετε αν θέλετε κάντε και εδώ μια ενημέρωση . Πιστεύω ότι για το θέμα αυτό και οι πλευρές που εξετάζονται η ημερίδα δε φτάνει . Αν δεν υπάρξει μητρώο κατασκευής ελέγχου αποκατάστασης και συντήρησης όλων των τύπων των γεφυρών ( και άλλων έργων π.χ. Λιμανιών , Φραγμάτων , Σηράγγων κ.λ.π. ) πολύ φοβάμαι πως κάποια στιγμή θα έχουμε κακά αποτελέσματα . Ένα σημείο θα αναφέρω μόνο . Για όσους γνωρίζουν την περιοχή ας κοιτάξουν απο κάτω ( και όχι μόνο ) σε τι κατάσταση είναι οι '' τρείς γέφυρες '' στους Αγίους Αναργύρους καθώς και σε πολλούς άλλους ανισόπεδους κόμβους του λεκανοπεδίου ( ακόμη και της Αττικής οδού ) και είμαι σίγουρος πως θα καταλάβουν τη σοβαρότητα της κατάστασης . Εύχομαι , πραγματικά , να γίνει κάτι και μάλιστα το συντομότερο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Υπάρχει πρόγραμμα συντήρησης γεφυρών στην Ελλάδα? (ρητορικό το ερώτημα φυσικά) Πιθανόν να υπάρχει μόνο για την γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2013 (edited) Οι εταιρίες εκμετάλλευσης τώρα το προγραμματίζουν και θα αρχίσουν. Κάτω από τον κόμβο της μεταμόρφωσης είναι δημόσια ακόμα και δεν ασχολούνται και ούτε πρόκειται. Κάτι μικρά γεφύρια όπως στο ρέμα Χαλανδρίου δεν ασχολείται ούτε ο δήμος ούτε το ΥΠΕΚα (είχα ανοίξει αντίστοιχο θέμα με τις βλάβες που παρουσιάζονται) Η γέφυρα Ρίου δεν είναι τυχαίο ότι έχει εκμετάλλευση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ενώ βρίσκεται μεσα στη θάλασσα. Edited Ιανουάριος 24 , 2013 by kostassid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Υπάρχουν πολλά προβλήματα στην Ελλάδα με την συντήρηση α) Υπάρχουν ελάχιστοι εξειδικευμένοι μηχανικοί. β) Υπάρχουν ελάχιστα εξειδικευμένα συνεργεία ελέγχου γ) Δεν υπάρχει βάση δεδομένων συντήρησης δ) Δεν υπάρχει βάση δεδομένων της κατασκευής του έργου ε) Πολλά έργα π.χ. είναι τελειωμένα και μπορεί να μην επιδέχονται συντήρηση αλλα ανακατασκευή ζ) Δεν υπάρχει σοβαρό μοντέλο συντήρησης για την Ελλάδα. Εαν πάρουμε έτοιμο θα βγούμε εκτός διότι έχουμε ειδικές συνθήκες. η) Ποιος πληρώνει και τι απαιτεί? δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο. θ) Θα πρέπει να οριστούν απο το κράτος Consequences Class. Εδω θα γίνει πάρτυ διότι εαν πάμε με Ευρωκώδικα θα γελάσουμε πολύ. ι) Θα πρέπει να ορίσουμε πιθανότητες αστοχίας. Εαν πάμε πάλι με Ευρωκώδικες θα γίνει χαμός διότι σιγά μην βγεί τίποτα με θετικό πρόσημο!!! Εαν πάμε με Model CODE........θα κλάψουμε κ) Εαν απο το έλεγχο που θα κάνει βάση IL3 (third part extended) βγεί οτι ο εργολάβος έκανε άλλα τον άλλων τι θα γίνει? λ) Ποιος σας είπε οτι οι γέφυρες σχεδιάστηκαν στην Ελλάδα για 120 χρονια ή για 70 ή για 50 (μην μου πείτε για επαναφορά σεισμού διότι δεν έχει να κάνει με την συντήρηση). , , , , , και γιατί να μην ξεκινήσουμε απο τα σχολεία? Να σας πω την δική μου εμπειρία απο Αυστραλία, Αγγλία. Μόνο το στήσιμο της βάσης και το τσεκάρισμα κυμαίνετε απο 300-550 Εκ Ευρώ (μειωμένο λογω μεγέθους Ελλάδος). Με λίγα λόγια με το καλημέρα θέλουμε ενα κονδύλι που θα ξεπεράσει υπολογίζω το 1 δις τον χρόνο ώστε σε 20 χρόνια να λέμε οτι σήμερα έχουμε τον έλεγχο της συντήρησης. Τι βλέπω να γίνετε!!!! Α) τίποτα (95%) β) λίγα πράγματα κοινώς πασαλείμματα (1%) γ) πολύ λίγα πράγματα πολλά πασαλείμματα (4%) Για να πάρετε μια ιδέα του κόστους θα σας πώ οτι ενα IL3 για προενταμένη 50 μέτρων κυμαίνεται απο 75000-160000 Ευρω ανάλογα την τοποθεσία, το ύψος, κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 (edited) Γιατί να πάμε σε IL3 και να μην ξεκινήσουμε από IL1? Αλήθεια τι γίνεται με τον fib MC 2010? Είχε βγει τελικό προσχέδιο.... Κατά την γνώμη μου προέχουν τα ιστορικά μνημεία που πρέπει να διασωθούν και έπειτα να ορίσει το υπουργείο ( ή επιλέξτε) ένα πρόγραμμα επιθεωρήσεων, την αντίστοιχη αρχή και τα επίπεδα. Κατόπιν θα βρεθούν και οι μηχανικοί με την τεχνογνωσία και όλα τα υπόλοιπα. Το αυτό πρέπει να γίνει για τα σχολεία και όντως είναι πιο άμεσο... Με ένα καλό πρόγραμμα σεμιναρίων μπορεί να βρει δουλειά πολύς κόσμος και τραβηχτούν κονδύλια και από το ΕΣΠΑ για αυτή την δουλειά... Το τι πρέπει να προηγηθεί όμως αυτού το έχω γράψει στην χαλαρή κουβέντα, είναι βαθιά πολιτικό ζήτημα και δεν θέλω να το ανοίξω εδώ. Μιλάμε για κράτος και κοινωνία που σκέφτεται τους πολίτες της... edit: Να λοιπόν που η Εγνατία έχει σύστημα παρακολούθησης και επιδιόρθωσης γεφυρών...http://nisida.civil.auth.gr/asproge/HmeridaEGNATIA/Panetsos.pdf Edited Ιανουάριος 26 , 2013 by Γιάννης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 (edited) Βέβαια ο Παναγιώτης Πανέτσος με σχετικά ελάχιστους πόρους κατάφερε και έκανε κάποια βασικά. Δεν είναι σύστημα παρακολούθησης ή συντήρησης. Είναι ενα καλό IL1 με δυνατότητα να επεξεργαστεί IL2, IL3. Διότι σε υφιστάμενα > 20 years δεν παμε με IL1!!!! Σε υφιστάμενα το IL1 είναι ενδιάμεσο απο 2 IL3. Υπάρχει εδώ και χρόνια το τελικό Model Code. Να φανταστείς οτι στις ΗΠΑ έχει ήδη ξεπεραστεί απο το Progressive Collapse. Οκ και αύριο το 80% των σχολείων έχει πρόβλημα. Το μαθαίνουν τα ΜΜΕ και μετά οι γονείς. Τι κάνεις? Στο έχω ξαναπεί εαν κουνήσει στην Αθήνα δεν θα μείνει νοσοκομείο για νοσοκομείο. Εαν κουνήσει έχει υπολογισθεί οτι οι περισσότεροι (χ 7 φορές τα θύματα του σεισμού) θα πεθάνουν απο έλλειψη ιατρικής φροντίδας. να στο πω απλά. Οι πόλεις στην Ελλάδα δεν έχουν σχεδιαστεί με βάση open debris areas. Εχεις πολυκατοικίες 17 μέτρων με ωφέλιμο δρόμο 4 μέτρα και εαν. Δεν περνάει ασθενοφόρο, πυροσβεστική, στρατός τίποτα. Edited Ιανουάριος 26 , 2013 by Ροδοπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα