Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 (edited) Κοίτα για να ξέρουμε τι σημαίνει πρόγραμμα παρακολούθησης/συντήρησης. Στάδια Group 1 1. ΒΙΜ 3D scanner 2. Degradation Scenarios 3. Analysis of Scenarios based on Progressive Collapse 4. Failure Probability Analysis of scenarios 5. Segmental approach to inspection 6. Time dependent scenarios 7. Segmental Analysis of Scenarios 8. Costing Analysis Group 2 1. Monitoring Analysis 2. Inspection Analysis Group 3 Introduction to results from Group 2 to Group 1 Definition of loop Group 4 maintenance scenarios Applicability Analysis Time Interval Analysis Costing Analysis Group 5 Inspection and Quality Control of Maintenance analysis loop to Group 3. Loop to Group 2 Loop to Group 1. και όλα αυτά σε ένα κοινό πρόγραμμα web based ώστε inspection cells να στέλνουν πληροφορίες real time. Να σου πω κάποια νούμερα. Μόνο ο προγραμματισμός της βάσης μπορεί να ξεπεράσει τα 200 Εκ. Δεν μιλάμε για τα έτοιμα προγραμματα που θα χρειαστείς και μιλάμε μόνο για γέφυρες. Εαν σε αυτό βάλεις και την δυνατότητα αυτόματου tendering τότε πάς στα 500-600 Εκ. Αυτό δεν είναι δουλειά για πολλούς. Χρειάζεσαι 60-100 άτομα για να καλύψεις την Εγνατία. Ποτέ δεν βάζουμε πολλούς μηχανικούς διότι θα αυξήσει το human error. Ενα τυπικό βαρύ σεμινάριο Bridge Management κοστίζει 70-100Κ. Edited Ιανουάριος 26 , 2013 by Ροδοπουλος
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2013 Πόσα άτομα να δουλεύουν στο πρόγραμμα της Εγνατίας αυτή την στιγμή? 2? 3? Θα μου πεις: Κάνουν σωστή δουλειά? Όχι ή μάλλον όχι αλλά θέλω να πω ότι ας ξεκινήσει και από επίσημο κρατικό φορέα ένα τέτοιο πρόγραμμα για τους βασικούς εθνικούς οδικούς άξονες και βλέπουμε. Πιστεύω ότι αρκεί να πάρει 5-6 στελέχη γεφυράδες επιλεκτικά από την δημόσια διοίκηση και να τους εκπαιδεύσει σε αυτό τον τομέα. Υπάρχουν! Δεν χρειάζεται να ανατίθεται το έργο σε ιδιώτες...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 (edited) Κάνουν αυτό που μπορούν με οτι διαθέτουν. Μα οι άξονες είναι σε παραχώρηση και δεν είναι μόνο η εκπαίδευση. Θέλει εξοπλισμό, οργάνωση κλπ. Επίσης το IL3 είναι third party δηλαδή εκτος του ΚΤΕ ή της παραχώρησης. Εχουμε ξεφύγει βέβαια διότι μιλάμε για πιο πλούσια κράτη με παράδοση στο θέμα. Απο την εμπειρία μου στο θέμα γενικά επικρατεί μια σιγή ιχθύος απο πολλά κράτη εκτός των παραδοσιακά επιστημονικών (ΗΠΑ, Γερμανία, Γαλλία, Καναδάς, ΗΒ, Αυστραλία, Ιαπωνία). Ακόμα βέβαια και σε αυτά το κόστος είναι τόσο μεγάλο που στους προϋπολογισμούς μπαίνει μόνο ένα κομματάκι. Να φανταστείς οτι τα κράτη αυτά δεν έχουν τεράστιο πρόβλημα σεισμών (εκτός της Ιαπωνίας, και 12 πολιτείες στις ΗΠΑ). Πάμε τώρα σε αυτό που προτείνεις. Για να μπορέσει ενας γεφυράς να περάσει τα πιθανά προβλήματα μιας γέφυρας που μπορούν μέσα σε ενα πιθανοτικό χώρο να προκύψουν θα πρέπει να έχει εκπαιδευτεί σε Progressive Collapse. Εαν δεις τα πρακτικά του International Conference on Bridge Maintenance, Safety and Management θα καταλάβεις τον ρόλο του Progressive Collapse. Μόνο για αυτό θα χρειαστείς μια ομάδα 10-20 πολύ σοβαρών γεφυράδων και μια πολύ σοβαρή υπολογιστική πλατφόρμα. Το θέμα είναι οτι αυτοί οι άνθρωποι είναι ανάρπαστοι και με ενιαίο μισθολόγιο δεν πρόκειται να μείνουν για πολύ. Να σου πω οτι μόνο στην Αυστραλία θα πάρει 10-15 φορές τον Ελληνικό μισθό. Η δευτερη ομάδα θα πρέπει να είναι απο επιστήμονες διαφορετικών ειδικοτήτων μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, corrosion engineers, vibration engineers, materials science, κλπ. Δεν μιλάμε για αποφοίτους αλλα για άτομα με εξειδίκευση σε αυτό τον χώρο. Εξοπλισμός μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 2-3 εκ για την αγορά και 0,6 εκ για την συντήρηση του. Πάμε τώρα στις μετρήσεις πεδίου και πάρε το τοιχίο αντιστήριξης στην κακιά σκάλα. θα μου πείς οτι θα μετρήσεις τα πάντα εξωτερικά Οκ αλλα το πρόβλημα είναι εσωτερικά. θα αναγκαστεί λοιπόν να βάλεις σένσορες ας πούμε σε κάναβο 100χ100 μέτρα. Μιλάμε για ένα κόστος 0,4-0,7 εκ μόνο για ένα έργο. Το θέμα είναι τι κάνεις όταν αρχίζουν και βγαίνουν προβλήματα, π.χ. οταν μια εγκεκριμένη μελέτη αποδειχτεί ελλιπής στον χρόνο? Α) ποιον κατηγορείς? β) ποιος πληρώνει? γ1) φτιάχνετε? γ2) ποιος το φτιάχνει? δ) τι φτιάχνει? ε) κάθε πότε το φτιάχνεις? Σου βάζω εδώ ενα απλοικό οδηγό για κτήρια. Στις γέφυρες είναι πιο πολύπλοκα προβλήματα. Edited Ιανουάριος 27 , 2013 by Ροδοπουλος
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Το third party δεν σημαίνει απαραίτητα εκτός δημοσίου! Μπορεί να είναι μια τρίτη υπηρεσία, όπως για παράδειγμα ένα σώμα επιθεωρητών Ξέρεις τι γίνεται στην (βόρεια) Ευρώπη με το θέμα της συντήρησης γεφυρών?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 (edited) Για πες μου....... Βάζω ενα πίνακα που διδάσκουμε για να καταλάβεις σε ένα απλό κτηριακό τι γίνετε. Σε κατάσταση SLS. Edited Ιανουάριος 27 , 2013 by Ροδοπουλος
Earl Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Μία τέτοια ημερίδα νομίζω ότι θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί και στη Θεσσαλονίκη!! Πολύ μακριά ρε γμτ!!! :( Αν βρεθεί τρόπος πάντως για όλους εμάς που ενδιαφερόμαστε να παραλάβουμε τα πρακτικά, παρακαλώ ενημερώστε!!!
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 οπωσδήποτε Χρήστο!!! (και έλεγα που είσαι? Δεν θα το δεις το θέμα?) @ροδόπουλος: Δεν ξέρω τι κάνουν στην Βόρεια Ευρώπη...Ρωτάω... @Κώστα, τα Inspection Levels έχουν καθοριστεί ανάλογα με την reliability class (RC) στους ευρωκώδικες
kostassid Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Ευχαριστώ Γιάννη... (αν και μου έχεις σβήσει μερικά posts τελευταία... )
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα