Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 (edited) Στην Γαλλία το κάνουν 90% ιδιωτικές εταιρίες (ειδικά δύσκολα έργα), στην Γερμανία είναι 70/30. Στην Ιταλία το κάνουν 50/50. Τώρα τα νούμερα στο περίπου. Πάντως πχ ενα έλεγχο πρόεντασης και ειδικά διάβρωσης, χαλάρωσης το κάνουν ιδιωτικές εταιρίες. Σε αυτό το χώρο υπάρχουν αρκετά μεγάλες εταιρίες η οποίες όμως το παίζουν και συντήρηση. Αυτό βέβαια στην Αμερική έχει καταργηθεί (στην Ευρώπη είμαστε λίγο πίσω). Το ιδιαίτερο είναι οι παραχωρήσεις που εκεί πραγματικά τα πράγματα μπερδεύονται. Δηλαδή έχει μια παραχώρηση πχ. για 50 χρόνια ενώ το έργο είναι για 120. Εαν η παραχώρηση δεν διασφαλίσει την συντήρηση με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να συνεχίσει με το ίδιο κόστος μετα τα 50 το κόστος εκτινάσσετε. Είναι ένα και απο τα πράγματα που οι Αγγλοσάξωνες δεν θέλουν παραχωρήσεις. Εαν λοιπόν κάνεις παραχωρήσεις θα πρέπει το κράτος να έχει δικό του IL2,3 (κρατικό ή ιδιωτικό) που να ελέγχει την παραχώρηση. Είναι λίγο περίεργο το θέμα. Μοιάζει κάπου με το αεροπλάνο. Αγοράζω καινούργιο και άρα τα 10 πρώτα χρόνια βγαίνουν χωρίς πολλά προβλήματα και μετά το δίνω στον Β που θα πληρώσει περισσότερο κλπ. Τα 25 χρόνια πχ θεωρούνται οτι έχουν την μέγιστη πιθανότητα διατήρησης του μέγιστου BSLS με το μικρότερο κόστος ενω αυξάνει δραματικά μετά τα 30-32 πχ για Τ=50 χρόνια. Γενικά παγκοσμίως θεωρούμε οτι το κόστος χρήσης στο Τ/2 δεν πρέπει να ξεπεράσει το 20% της επένδυσης (κατασκευαστικό, φόροι, ασφάλεια, επιτόκια). Αυτό σήμερα το κάνει μόνο το segmental approach. Είναι μια μεθοδολογία που βασίζετε στην λογική οτι έχω cells for IL1-3 συνέχεια στον δρόμο και κάνω controlled segmental maintenance διατηρώντας έαν οριακό BSLS. Με λίγα λόγια πυκνώνω την πληροφορία, μειώνω το σφάλμα και επεμβάινω τοπικά αλλά σε συνεχή βάση. Γενικά σε τελικά νούμερα κόστους δουλευει καλά. Edited Ιανουάριος 27 , 2013 by Ροδοπουλος 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Απο το 1957-1999 υπήρχαν 2 σχολεία συντήρησης A. Avoid the degradation threatening the structure due to type and aggressivity of the operational environment. US B. Select an optimal material composition and structural detailing to resist, for a specified period of use, the degradation of threatening the structure. Japan και τα 2 έπεσαν έξω διότι The strategy A could not survey the deterioration mechanism, but are based on total protection principles. Strategy A can be subdivided into three possibilities: A1. Change the micro-environment (for example: tanking, membranes, coating etc.); A2. Select non-reactive or inert materials (for example: stainless steel, coated steel); A3. Inhibit the reaction (for example: cathodic protection, prevent frost attack by providing an appropriate air void system). Α4. Over-design. Problems emanating from strategy A: P1. Change the micro-environment. Scale Effect Reliability Issues and high cost P2. Select non-reactive or inert materials. High cost, construction problems, repair limitations P3. Inhibit the reaction. Increases the initial investment, aging issues, complex repair, high value projects only, cost fluctuations due to market dynamics. P4. Over-design. High cost. Strategy B minimizes deteriorations by optimal design and choice of the materials and will be based on: A1. realistic and sufficiently accurate definitions of environmental actions, load actions, etc depending on the considered type of degradation, A2. material parameters for concrete and reinforcement, A3. calculation models for deterioration mechanisms. A4. very complex interactions increasing maintenance cost and maximizing error. Problems emanating from strategy B: P1. accurate definitions of environmental and operational actions. Parameters can change i.e. splash zone, requires projection models the accuracy of which depends on time, traffic loading can change with time, i.e. 120 years. P2. material parameters for concrete and reinforcement. Technology driven approach, confirmation data might be limited, high cost, complex safety factors. P3. calculation models for deterioration mechanisms. Sensitive to real life conditions, I.e. hydration crack width, require additional analysis, subjected to construction quality, sensitive to cover quality, complex quality control protocol. Corrosion of tendons, gigacycle fatigue of tendons, partial relaxation, changes in soil conditions, changes in soil Ph etc are typical problems. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Interesting but could you write in Greek please and just give us your sources? I think it is more usefull... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 , 2013 Το πήρα απο τα μαθήματα με copy paste . Θα σου δώσω βιβλιογραφία αυριο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2013 American Association of State Highway Transportation Officials, Standard Specifications for Highway Bridges, Fourteenth Edition, 1989 American Association of State Highway Transportation Officials Manual on Uniform Traffic Control Devices American Association of State Highway Transportation Officials Manual for Maintenance Inspection of Bridges NCHRP Report 280 Guidelines for Evaluation and Repair of Prestressed Concrete Bridge Members, NCHRP Report 293 Damage Evaluation and Repair Methods for Prestressed Concrete Bridge Members, November 1980 Manual for Bridge Maintenance Planning and Repair Methods, Volume I. Florida Department of Transportation, State Maintenance Office και χιλιάδες άλλα. Επειδή όμως θέλω να πάτε στην ημερίδα διαβασμένοι σας δίνω αυτό εδώ για να δείτε τι καλό παιδί είμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2013 Ευχαριστούμε! Μόλις γύρισα από την ημερίδα...Όλα καλά. Έπρεπε να έχουμε κανονίσει WEBTV ρε admin!! Δεν το σκέφτηκα!! Πάντως η συζήτηση κυμάνθηκε κυρίως γύρω από καταγραφή-επισκευές πέτρινων γεφυριών και κάποιες επισκευές μεταλλικών γεφυρών. Επίσης, μνας έγινε παρουσίαση του προγράμματος παρακολούθησης των γεφυρών της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ. Θα ήθελα στο τέλος να γίνει περισσότερη συζήτηση κάτι που δεν έγινε και φύγαμε λίγο "κρύοι"... Πάντως ομολογώ πως άξιζε τον κόπο... Εντυπωσιακή ήταν η παρουσίαση της μελέτης αποκατάστασης του "Τρίχινου" γεφυριού στην Λειβαδιά από τον κ. Θωμά, η παρουσίαση της καταγραφής των γεφυριών από τον κ. Γκράσσο (ιδιαίτερα του Πηλίου) και η τελική παρουσίαση μεθόδων αποκατάστασης από τον κ. Μιχάλτσο... Τα πρακτικά τα είχαν σε βιβλίο έναντι 8 ευρώ και με 20 ευρώ έπαιρνες και τα άλλα δύο βιβλία από άλλες δύο ημερίδες του συλλόγου στην Πάτρα και στον Βόλο. Προσωπικά τα πήρα και τα τρία για να έχω να μελετώ!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoscivil Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2013 Οντως πολυ ενδιαφερουσα η ημεριδα! Ουσιαστικα ενα μεγαλο μερος της ημεριδας ειχε να κανει με τα πετρινα γεφυρια, απο τη στατικη τους θεωρηση-γραμμες ωθησεων- μεχρι κ την αποκατασταση κ ενισχυση. Γλαφυροτατη η παρουσιαση του Γερασιμου Θωμα η οποια τελειωσε κ με ρομαντικη διαθεση. Παρενθεση: θεωρω λιγο ακυρη την ερωτηση του κ. Σπηλιοπουλου οταν τον ρωτησε τι ειδους αναλυση κανατε? Γραμμικη ελαστικη? Εμ τι περιμενατε κ. Σπηλιοπουλε, να εβγαζε ο ανθρωπος διαδρομη πλαστικων αρθρωσεων σε παλιο αποδιοργανωμενο γεφυρι?.... Θεωρω ιδιαιτερα ενδιαφερον στοιχειο οταν εμαθα οτι παλια οι μαστορες τοποθετουσαν στο τελος της κατασκευης καμπανακι στην κορυφη του τοξου για να ειδοποιει τους διαβατες για μεγαλους ανεμους! Επισης ιδιαιτερο ενδιαφερον η τελικη παρουσιαση του κ. Ραυτογιαννη για την παρουσιαση κ ενισχυση της γεφυρας της Λ. Καβαλας.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2013 Ήσουνα συνάδελφε? Δεν συνεννοηθήκαμε να βρεθούμε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gavrilis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2013 Δηλαδή , στο Σωτήριο έτος 2013 του 21ου αιώνα , μητρώο ελέγχου και συντήρησης γεφυρών ( αν κατάλαβα καλά δεν υπάρχει !!! ) . Ε ύ γ ε !!! . Σε ότι αφορά τα πρακτικά της ημερίδας νομίζω πως , αν θέλουν οι διοργανωτές , θα μπορούν να τα στίλουν σε κάθε ενδιαφερόμενο , με αντικαταβολή . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2013 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2 , 2013 Δεν υπάρχει... και φυσικά, δεν είναι το μόνο παράξενο πράγμα που ΔΕΝ γίνεται το 2013, ούτε και το πιο σημαντικό.... Για την αποστολή με αντικαταβολή, δεν γνωρίζω αλλά αν βρεις τα τηλέφωνά τους και τους τα ζητήσεις...δεν νομίζω ότι θα υπάρχει πρόβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα