Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δοκιμή με καπνό έχει γίνει, ο καπνός βγαίνει από το κούφωμα.

Ήρθε και ο τζακάς που κατασκεύασε τα τζάκια της πολυκατοικίας και απεφάνθη ότι η μόνη ριζική και σίγουρη λύση είναι:

1. να περάσει μια inox μικρότερης διαμέτρου (20-22cm), μήκους 5μ. μέσα στην υπάρχουσα καμινάδα (από επάνω έως την πλάκα του ορόφου μου),

2. να κάνει τοπικό γκρέμισμα του τοίχου και της καμινάδας στο ύψος του σοβατεπί της βεράντας (και μετά το δοκάρι, εκεί περνάει η προβληματική καμινάδα), ώστε να αποκαλύψει την inox,

3. να σφραγίσει τα κενά μεταξύ inox και τσιμεντένιου σφονδύλου της υπάρχουσας καμινάδας,

4. να ρίξει λεπτόρρευστο τσιμέντο (αριάνι) από πάνω μεταξύ σφονδύλων και inox

Με αυτή τη μέθοδο το τσιμέντο (λέει ο μάστορας), θα εισχωρήσει όλες τις ρωγμές και κενά που υπάρχουν και θα σφραγιστεί η διαρροή του καπνού. Η inox θα ενσωματωθεί στην καμινάδα.

 

Μου άλλαξαν όλα τα δεδομένα... μέχρι τώρα συζητούσαμε τι υλικό θα ρίξουμε και με ποιο τρόπο μέσα στο κούφωμα!

Εννοείται ότι δεν θα επιβαρυνθώ με κάποια δαπάνη.

Αλλά δεν μου δίνουν και σοβαρή εγγύηση ότι ο τοίχος και τα πλακάκια της βεράντας δεν θα δείχνουν τα ίχνη επισκευής. Ο τοίχος της βεράντας (δυτικά όπως φαίνεται στο σκαρίφημα) είναι φρεσκοβαμμένος με ακρυλικό εξ. χώρου και η τεχνοτροπία του σοβά είναι τύπου μυκονιάτικο (όπως είπε ο μάστορας).

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να βλέπω ένα σοβάτισμα-μερεμέτι μόλις ανοίγω την πόρτα.

Πιστεύετε ότι είναι δυνατή μία τέτοια επισκευή, χωρίς να αφήσει ίχνη?

Σε ενδεχόμενο σεισμό θα έχει πρόβλημα ο τοίχος? (με ρήγματα κλπ) Πως μπορώ να κατοχυρωθώ ώστε να μην έχουμε προβλήματα αργότερα?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η δοκιμή καλό είναι να γίνει με βγαλμένο το συρόμενο (όπως όταν έβγαλες τις φωτο) για να δεις τη συγκεκριμένη τρύπα.

Μετά προχωράς σε στοκάρισμα τις τρύπας ή των τρυπών όπως είπαμε.

Μετά πάλι δοκιμή με καπνό.

Και αν αποτυχία πας στη λύση 3 - 4.

Edited by antloukidis
Δημοσιεύτηκε

Επειδή πλέον δεν ονομάζω προιόντα και βάζω μόνο προδιαγραφές

 

επιβραδυντικό φωτιάς, σφραγιστικό σιλικόνης

 

DIN 4102 B1

ISO 11600-G-Τάξης 25 LM

ASTM C-920 Τάξης 25

Ελεγμένο βάσει BS 476-20

 

Βραχυπρόθεσμη έκθεση σε θερμοκρασία έως +300°C (~ 30 λεπτά).

Ελαστική Επαναφορά > 90% (+23°C / 50% Σ.Υ.) (DIN EN 27 389)

Δημοσιεύτηκε

user antloukidis ευχαριστώ για τις υποδείξεις,

user Ροδοπουλος ευχαριστώ επίσης, με τις προδιαγραφές που παρέθεσες μάλλον βρήκα το προϊόν στο οποίο αναφέρεσαι. Η εταιρεία το περιγράφει ως: ενός συστατικού, κανονικής ωρίμανσης σφραγιστικό σιλικόνης, κατάλληλο για εξωτερικές και εσωτερικές εφαρμογές.

Η σιλικόνη αυτή θα εφαρμοστεί με κοντάρι και σπάτουλα στην άκρη?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλύτερα με κοντάρι πάνω στο οποίο θα δέσεις σωλήνα μέσα απο τον οποίο θα πρεσάρεις την σιλικόνη. Το κόστος της είναι μικρό για να σκεφτείς το υλικό που θα μείνει στον σωλήνα. Μην πάρει βέβαια Φ100 σωλήνα. Ενας Φ15 κάνει

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε (edited)

Μια άλλη λύση είναι να κόψεις ένα κομμάτι γυψοσανίδας, να την ελλείψεις ο λ η από πίσω με κόλλα και να την βάλεις να κολλήσει σε ο λ η την επιφάνεια. σφραγίζοντας μια τρύπα ίσως αφήσεις μια άλλη διέξοδο και κυνηγάς στο τέλος της τρύπες μια- μια. Για να μπει τόσο βαθιά η γυψοσανίδα, την ξαπλώνεις στην ράγα της πόρτας και την σπρώχνεις μέχρι τον τοίχο. Μετά την σηκώνεις μέχρι να φτάσει το μέρος που είναι προς τα εσένα στο ταβάνι και μετά την χτυπάς με ένα κοντάρι να κολλήσει όλη η επιφάνια. Μάλλον είναι 2-3 ώρες δουλεία και το πολύ 15 ευρώ έξοδα.

Edited by Axinar
Δημοσιεύτηκε

Έχεις να ξεπεράσεις όμως τη μπετόβεργα - στοπ του συρόμενου.

Ίσως πρέπει να κόψεις τη γυψοσανίδα στα δύο, που δυσκολεύει κάπως τα πράγματα

Δημοσιεύτηκε

είναι δυνατό να κολλήσει γυψοσανίδα σε τόσο τραχειά επιφάνεια? πόση κόλλα θα βάλετε 5 εκ? και πως θα την κρατάτε μέχρι να δέσει? :cry: :cry:

Δημοσιεύτηκε

Κάτι παρόμοιο που προτάθηκε ήταν, αντί για γυψοσανίδα, να χρησιμοποιήσουμε ένα ανάλογο κομμάτι DOW με κόλλα στο πίσω μέρος του που θα εφαρμοζόταν όσο γινόταν 'σφηνωτά' ανάμεσα στο τούβλο και στο αφρολέξ της μόνωσης.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

εαν ριξω την καμιναδα τζακιου σε κοινοχρηστη καμιναδα καλοριφερ και βαλω ενα καπελο και μοτερ πανω θα υπαρχει προβλημα?Υποψην οτι το καλοριφερ δεν δουλευει εδω και 3 χρονια.χρειαζομαι αιτηση γνωστοποιησης στην πολεοδομια για το καπελο στην κεντρικη καμιναδα?τι πρεπει να γραψω για να μην εχω προβλημα με καταγγελια και αστυνομια?Επισης αν ερθει η πολεοδομια πχ με καταγγελια καποιου...τι μπορει να μου κανει?Ξηλωνω το τζακι και το πεταω?'Η πληρωνω προστιμο?τι γινεται αν γνωριζετε βοηθηστε με.sos!!!!Δεν το εχω συνδεσει ακομα αλλα αυτο σκεφτομαι...εχω θεμα με συνιδιοκτητη δεν συμφωνει ο ενας απο τους πεντε.ο οποιος εχει τζακι χωρις αδεια,εχει τρυπησει ταρατσα.Αν φωναξει πολεοδομια μπορει αυτος να νομιμοποιησει το τζακι του με τον 4014 αν εγω δεν συμφωνω???

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.