ekarak Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Γειά χαρά σε όλους και όλες, Θα είμαι σύντομος: σε υπόγειο πολυκατοικίας όπου υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα μηχανικής στάθμευσης αυτοκινήτων, πρέπει να βάλω γεννήτρια για να τροφοδοτεί το σύστημα όταν η ΔΕΗ κατεβάζει τις ασφάλειες. Το σύστημα έχει μόνο μία αντλία λαδιού τριφασική 400V/4.4KVA/8Hp για τη πλατφόρμα των αυτοκινήτων και δύο κινητήρες 3/4HP για τα βοηθητικά συστήματα (πλαγιοκίνηση + δίσκος περιστροφής). Το σύστημα ελέγχεται από ένα PLC που διαβάζει φωτοκύτταρα, πιέσεις λαδιού κλπ και δίνει εντολές 24V σε ρελε ισχύος κ.α. Δοκίμασα λοιπόν ο αδαής να φέρω μία τριφασική βενζινογεννήτρια των 8.5KVA (μοτέρ 400cc/13HP) για τη δουλειά και να τη συνδέσω μέσω μεταγωγικού διακόπτη αλλά στη πρώτη δοκιμή πέφτουν οι ασφάλειες προφανώς λόγω ρεύματος εκκίνησης. Οπότε πάω ο αδαής και βάζω ένα soft starter πριν τον κινητήρα για να ρίξω το ρεύμα εκκίνησης, αλλά... η βύθιση που κάνει το Η/Ζ όταν εμφανίζεται το πρώτο φορτίο, ακόμα και στην πιο ομαλή εκκίνηση είναι αρκετή για να κάνουν reset τα ηλεκτρονικά του soft starter και το PLC! Έτσι δοκιμάζω να στροφάρω λιγάκι τη γεννήτρια από το κοπλέρ ώστε να έχω μεγαλύτερο απόθεμα ισχύος αλλά με αυτό το τρόπο, αυξάνω και τη παραγόμενη συχνότητα και έτσι βγαίνω εκτός αποδεκτής εισόδου του soft starter. Αδιέξοδο! Καμιά ιδέα; σκεφτόμουν κάτι σε inverter αλλά μετά το κόστος εκτοξεύεται στα ύψη και δεν είναι και σίγουρο ότι θα δουλέψει... Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Αρχικά τα στοιχεία της αντλίας που δίνεις είναι σωστά; Αυτό το 4.4KVA/8hp δεν πρέπει να είναι σωστό. 1hp=0.736KW. Και μάλιστα οι hp αναφέρονται στην ισχύ στον άξονα του κινητήρα και τα ΚVA στην απορροφόμενη ισχύ από το ηλεκτρικό δίκτυο (που είναι μεγαλύτερη από την αποδιδόμενη στον άξονα). Βάλε και το cosφ ώστε από τα KW να πας στα KVA.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekarak Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 έχεις δίκιο είναι 0.8 το cosφ οπότε τα σωστά στοιχεία για την αντλία πρέπει να είναι 4.4kVA, 4.8Hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Κάτι δεν μου κάθετε καλά. Τι εννοείς πέφτουν οι ασφάλειες στην εκκίνηση ? Οι ασφάλειες του φορτίου ή της γεννήτριας ? Αν ειναι του φορτίου, όταν το σύστημα εκκινεί από ΔΕΗ δεν πέφτουν ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekarak Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Η ασφάλεια που πέφτει λόγω υπερρεύματος είναι της γεννήτριας. Το σύστημα δουλεύει κανονικά με ΔΕΗ και θέλω απλά μία εναλλακτική όταν κόβεται το ρεύμα. Μία "απλη" λύση που μου πρότειναν είναι να βάλω δεύτερη βοηθητική αντλία, μικρότερης ισχύος, εν παραλλήλω με την κύρια και να μετάγω ηλεκτρικά και υδραυλικά κυκλώματα όταν δουλεύω με το Η/Ζ (μάλλον άκομψη λύση). Αν βοηθάει, ορίστε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Η/Ζ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18 , 2008 Γιατι πέφτουν οι ασφάλειες ομως ? Η γεννήτρια φαίνεται ότι είναι μια χαρά απο ισχύ. Τι ασφαλειες έχεις ? Αν είναι κοινοί μικροαυτόματοι χαρακτηριστικής Β μπορεί να πέφτουν όντως. Αλλά πριν προχωρήσουμε ας δούμε τι ασφάλεια και τι καλώδιο έχεις ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekarak Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 Ο υποπίνακας τροφοδοτείται από το γενικό των κοινοχρήστων με γραμμή 5χ4μμ2 και μικροαυτόματο 20Α. Η γεννήτρια από την άλλη συνδέεται πάλι μέσω τριφασικής πρίζας στο μεταγωγικό διακόπτη με ίδιας διατομής καλώδιο (5χ4) και έχει απλά ένα αγνώστου προελεύσεως ασφαλειοδιακόπτη χωρίς σήμανση φορτίου (θα ανεβάσω και φωτογραφίες αύριο). Δε νομίζω ότι το πρόβλημα μου έχει να κάνει με την ισχύ της γεννήτριας αλλά με τη κακή της συμπεριφορά σε απότομη αλλαγή του φορτίου. Τι μπορώ να κάνω για να βελτιώσω τη ποιότητα της τροφοδοσίας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 Θα σε στενοχωρησω αλλα θα σου πω το αυτονοητο.Οτι οπως φαινεται το ζευγος που εχεις πεφτει μικρο. Αν και μου φαινονται λιγο υπερβολικες οι τιμες που βλεπω, αλλα ξερεις για απευθειας εκκινηση τι μεγεθος Η/Ζ δινει ο ντοκοπουλος για κινητηρα 4HP; 28kVA.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 !!! 4HP είναι περί τα 3 kW κινητήρας. 28 kVA λέει ο Ντοκόπουλος ? Χριστέ και Παναγία. Οχι 100 να βάλουμε χεχε.. Δεν εχω προσέξει που το λέει, για πες σελ. βρε ckiriako να το δω ! (πως μου διέφυγε!!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2008 489. Παντως τα 8,5 της γεννητριας ειναι ανεπαρκη και λιγα. Γιατι προφανως αν το η/ζ σηκωνε την αντλια δεν θα βυθιζε με το softstarter. Πεταει και τις ασφαλειες.. Αν και δεν καταλαβα καλα τι λεει ο φιλος.. Δεν εχει ενα ρευμα εκκινησης τουλ 5πλασιο του κανονικου;Δεν εχει απαιτηση σε σταθερη ταση 400βολτ; Το η/ζ ειναι μικρο πιστευω 5πλασιο ρευμα εκκινησης και απαιτηση 400 βολτ μας κανουν για οσο διαρκει η εκκινηση η/ζ 5πλασιο νουμερο της ισχυος εισοδου του κινητηρα της αντλιας. Δηλαδη περιπου 20kVA. Οχι 8.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα