Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μπερδέψαμε τις σχολές με τα τμήματα.. Εγώ για την ακρίβεια είμαι απόφοιτος του Τμήματος "Πολιτικών Έργων Υποδομής" και το πτυχίο αναγράφει: "Πτυχιούχος Μηχανικός Έργων Υποδομής ΤΕ"

 

Προφανώς το πτυχίο του αποφοίτου του τμήματος "Πολιτικών Μηχανικών και Τοπογράφων" θα είναι "Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ" ή "Τοπογράφος Μηχανικός ΤΕ", ανάλογα με την κατέυθυνση. Το ίδιο έχει γίνει και με τα ΑΤΙ στην Κύπρο που έγιναν τεχνολογικό πανεπιστήμιο και δημιουργήθηκε ένα τμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Τοπογράφων. Εκεί μάλιστα με 240ects παίρνεις πτυχίο και στις δύο κατευθύνσεις http://www.cut.ac.cy/ceg/undergrad/

αντιστοιχα τμήματα υπάρχουν και στο εξωτερικό.

 

Άλλο σχολή άλλο τμήμα..

 

Kαι όμως δεν έχεις δίκιο . Το τμήμα σου είναι Πολιτικών , αλλά δεν είναι μηχανικών και το πτυχίο σου είναι μηχανικός , αλλά δεν είναι πολιτικός .

Ενώ τα πριν το 1983 πτυχία , ήταν πολιτικών μηχανικών με κατεύθυνση ΔΕ η ΕΥ .

 

Προφανώς ξαναγυρίζουμε στο προφανές .

  • Απαντήσεις 222
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Επίσης πριν το 1983 ο τίτλος ήταν Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών σωστά; Άρα συμφωνούμε, ο τίτλος αλλάζει και επανέρχεται όπως ήταν πριν το 1983. Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε..

 

Πάντως το ζήτημα είναι να δίνεται ένα ενιαίο πτυχίο ανεξαρτήτως κατεύθυνσης. Αν και θεωρώ ορθότερο να υπάρχει το δικαίωμα να παρακολουθήσεις και επιπλέον κατεύθυνση όσο είσαι στη σχολή ή στο μέλλον ---- και στα ΑΤΕΙ και στα Πολυτεχνεία. Είναι αδιανόητο η κατεύθυνση να σε δεσμεύει εφ' ορου ζωής! Το ίδιο λάθος είναι να παίρνεις μια κατεύθυνση στο Πολυτεχνείο και μετά να υπογράφεις ότι κινείται..!

 

Αυτά όμως δεν ξέρω αν θα τα αγγίξει κανείς.... τζιζζζ

Edited by Allobar
Δημοσιεύτηκε

Στην Ελλάδα του σήμερα , το ενιαίο πτυχίο είναι λογικό .

Αλλιώς πρέπει να πάμε σε ένα ενιαίο σύστημα σύμφωνα με την Μπολώνια στην λογική 4+1+3 , όπου το 4 θα δίνει περιορισμένα γενικά δικαιώματα , το 1 επιπλέον ειδικότητας και το 3 τα απεριόριστα και έτσι όμως θα πρέπει να ζητιώνται από την αγορά , ενώ θα πρέπει να υπολογίζεται και η πιστοποιημένη εμπειρία .

 

Αυτός θα είναι ένας τρόπος να ανέβουν και οι αμοιβές , αφού τώρα που όλοι κάνουν όλα οι αμοιβές πέφτουν λόγω υπερβολικής προσφοράς .

 

Αυτό βέβαια προυποθέτει την κατάργηση του τεε και της εετεμ και την λειτουργία ενιαίων συλλόγων κατά ειδικότητα που θα απονέμουν και τα ΕΔ .

Δημοσιεύτηκε

Αφού δεν πρόκειται να δοθούν επαγγελματικά δικαιώματα όλη η συζήτηση είναι περιττή και για το θεαθήναι. Ολο το σύστημα "Αθηνά" είναι απλά προσχηματικό. Το ορθό είναι τα ιδρύματα [ΤΕΙ] να κλείσουν, αφού παράγουν επιστημονικό προσωπικό δίχως δικαιώματα, με απότερο σκοπό την άκρατη εκμετάλευσή του και μόνο.

Δημοσιεύτηκε

Βασικά ΑΝ ιδρυθεί νέο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ, που δεν το βλέπω καθώς το σχέδιο "Αθηνά" είναι μία φούσκα και μόνο, επειδή δεν είναι ούτε ΔΕ, ούτε ΕΥ, ουτε τοπογράφοι, θα πρέπει ταυτόχρονα με την ίδρυση του να βγει και ΠΔ με επαγγελματικά δικαιώματα.

 

Και BAS στην Ελλάδα μας φάγανε τα "ενιαία". Ο συγκοινωνιολόγος δε πρέπει να ασχολείται με δομικά έργα, πως να το κάνουμε...

Δημοσιεύτηκε

Oταν στο κράτος επικρατεί ένα μπάχαλο , δεν μπορείς να καθαρίσεις μόνο μιά γωνίτσα .

Δημοσιεύτηκε (edited)

stayros θεωρώ πως η υπερεξειδίκευση από αρχικό στάδιο σπουδών φανερώνει επιφανειακές γνώσεις. Αν δεν πάρεις όλο το υπόβαθρο που απαιτεί η επιστήμη π.χ. του Πολιτικού Μηχ/κού, πως θα εμβαθύνεις σε συγκεκριμένη κατεύθυνση;

 

Συμφωνώ ότι τα ΕΔ πρέπει να είναι περιορισμένα για όλους (ΠΕ & ΤΕ), βάσει εξειδίκευσης και εμπειρίας. Αλλά με δύο προϋποθέσεις:

 

1) Να υπάρχει ένα βασικό γνωσιακό υπόβαθρο στο αντικείμενο (το οποίο θα σου δίνει και μια σφαιρική γνώση ---αυτό που ονομάζουμε μόρφωση)

2) Το υπόβαθρο αυτό να δίνει τη δυνατότητα να αλλάζεις την εξειδίκευση σου (και συνεπώς τα ΕΔ) χωρίς να ξαναρχίζεις από το μηδέν (με MSc, πιστοποιημένη εμπειρία κλπ)

 

Με βάση τα παραπάνω νομίζω η Μπολονια είναι η καλύτερη λύση. Αντικειμενικά και ψύχραιμα. Έλα όμως που μετά μπαίνουν στην εξίσωση οι συντεχνίες και τα στενά συμφέροντα.... και καληνύχτα στον εξορθολογισμό...!

Edited by Allobar
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καμία εξοικονόμηση δαπανών,κανένας "εξορθολογισμός του ακαδημαϊκού χάρτη",καμία ουσιαστική μεταρρύθμιση προς όφελος του "πελάτη",δηλαδή του δύστυχου φοιτητή!

Κλασικά θα την πληρώσει ο φοιτητής που το τμήμα του συγχωνεύτηκε σε άλλο και θα πρέπει να αλλάξει πόλη (π.χ. από Σέρρες να πάει Θεσσαλονίκη σημαίνει σχεδόν διπλάσιο κόστος ζωής) και θα ψάχνει θέση σε εργαστηριακό τμήμα ή καρέκλα σε αμφιθέατρο με το κιάλι,αλλά και οι έκτακτοι καθηγητές οι οποίοι στη συντριπτική πλειοψηφία τους θα αποχωρήσουν...

 

Ευτυχώς από Σεπτέμβρη θα έχω ξεμπερδέψει με τα μαθήματα και θα χάσω όλο αυτό το μπάχαλο που θα προκύψει...

 

Στα λίγα που διάβασα είδα κάποια τμήματα ΤΕΙ που συγχωνεύτηκαν με άλλα, (αυτό έλλειπε μιας και πολλά από τα υφιστάμενα ήταν στα αζήτητα) και το +90% των ΑΕΙ έμειναν ως έχει....Α, και ο αριθμός των ΔΕΠ παρέμειναν ως έχει επίσης..

Τελικά στην Ελλάδα όλοι να σπουδάσουν θέλουν

Οι συνάδελφοι των πανεπιστημίων και πολυτεχνείων ας μη "χαίρονται",εκτός του ότι οι δραστικές περικοπές δαπανών απ'το νέο ακαδημαϊκό έτος πιάνουν και αυτούς (εκτός αν βρήκαν κάνα σεντούκι με λίρες και δε τους νοιάζει και πολύ) έρχεται και το "Αθηνά 2" που θα αφορά αυτούς κατά κύριο λόγο...

Βέβαια οι συνάδελφοι μηχανικοί των πολυτεχνικών σχολών μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι,το Τ.Ε.Ε. θα βάλει πλάτες αν πειράξουν κάνα τμήμα! 8-)

Άσχετα αν αυτό καταλήξει να πληρώνει τις υποχρεώσεις του με φιλάκια και αγκαλίτσες αντί για €...

 

Ας σπουδάσουν όλοι...μην έχουν όμως μετά την απαίτηση να βρουν δουλειά στο αντικείμενό τους ούτε και να τους ταΐζει το Κράτος!

Τώρα αν αυτός ο υπερμηχανικός που θα βγαίνει θα έχει δικαιώματα και τι παραμένει άγνωστο...

Ότι είχε και πριν λογικά δηλαδή τα 3 του Καράμπελα...

Αν πεις να κλείσεις όλα τα ΤΕΙ και να κρατήσεις μόνο δυο, αυτά τα δυο έπρεπε να κρατήσεις...

Προφανώς και το "Αθηνά" ΔΕΝ σχεδιάστηκε με βάση καθαρά ακαδημαϊκά κριτήρια,στην Ελλάδα ζεις!

Εμένα π.χ. η σχολή μου απορροφά το τμήμα Οχημάτων του Αλεξάνδρειου και ενώ στο δημοσιευμένο σχέδιο το "νέο" τμήμα Μηχανολογίας θα παρέμενε στις Σέρρες,μας έστειλαν χαρτί απ'το Υπουργείο που λέει ότι άλλαξαν γνώμη και προτείνουν αφού τους απορροφήσουμε,να μετακομίσουμε στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη αντί να μείνουμε στη βάση μας ως θα έπρεπε βάση κοινής λογικής και ακαδημαϊκών κριτηρίων,καθώς και περισσότερα μέλη ΔΕΠ έχουμε και ακριβότερο εργαστηριακό εξοπλισμό και γενικότερα καλύτερο "βαθμό" απ'τους άλλους!Με δύο λόγια να τους κάνουμε μάγκες!

Προφανώς θα έπεσαν τηλέφωνα από Μπουτάρηδες και ΣΙΑ και προτίμησαν να μην κακοκαρδίσουν τους φοιτητές του Οχημάτων στέλνοντάς τους Σέρρες! ;)

Που να τα βάλουν τώρα 60 χιλιάδες Σερραίοι με 1 μύριο Σαλονικείς...

Edited by Jack of Spades
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.