Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν φταίνε τόσο πολύ αυτοί για το επίπεδο. Ειδικά για τις πτυχιακές είναι καθαρά θέμα φοιτητή και πόσο όρεξη έχει να δουλέψει.

Το έχω συζητήσει πολλές φορές μαζί τους και μου έδειξαν τι φταίει.

Όταν εσύ με τους καθηγητές και τις υποδομές σου σαν τμήμα μπορείς να εκπαιδεύσεις σωστά μέχρι x σπουδαστές, y επιπέδου και πάνω ενώ το υπουργείο σου στέλνει 3x φοιτητές με y/2 επίπεδο, τότε δεν μπορείς να κάνεις θαύματα. Πιέζονται οι σχολές γιατί αν πουν να κρατήσουν ένα αλφα επίπεδο, θα κόβονται τα 3/4 και μετά στις αξιολογήσεις θα πηγαίνουν κατά διαόλου σχολές και καθηγητές. Πιέζουν οι φοιτητές γιατί θέλουν να τελειώνουν με οποιοδήποτε κόστος αρκεί να μη διαβάσουν. Οι περισσότεροι (όχι μόνο των ΤΕΙ) αν μπορούσαν να πάρουν πλήρώνοντας το πτυχίο από το σπίτι, να είστε σίγουροι ότι θα το έκαναν.

Και αν μου επιτρέπεται, σε τέτοια θέματα δεν είναι απόλυτο το τί ακριβώς είναι off topic και on topic. Δεν υπάρχουν στεγανά. 'Ολα αυτά που συζητάμε έχουν συμβάλει αρνητικά για είμαστε σήμερα εδώ που είμαστε.

  • Απαντήσεις 222
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ένας καθηγητής που σέβεται τη δουλειά του και τη σχολή του δεν θα βάλει το όνομα του σε πτυχιακή που δεν πληροί κάποια min όρια. Είναι 100% ευθύνη των καθηγητών οι πτυχιακές, μπαίνει το όνομα τους πάνω! Ας μην τα ρίχνουμε όλα στην Ψωροκώσταινα και στο σύστημα.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Συμφωνώ με το συνάδελφο και πρώην συμφοιτητή μου άνωθεν.

 

Ο σοβαρός καθηγητής φαίνεται απο τους φοιτητές που επιλέγει να εκπονήσουν πτυχιακή με/σε αυτόν. Και πιστέυω σε ΟΛΑ τα τμήματα, είτε ΤΕΙ είτε ΑΕΙ υπάρχουν καθηγητές αρπακολλατζήδες στο θεμα πτυχιακών/διπλωματικών.

 

Σαν ακούγεται ξένο, πτυχιακή/διπλωματική φοιτητή, να εχει βρεθεί σε μελετητικό γραφείο; αρχιτεκτονική διπλωματική σε παρόμοια περίπτωση; και πάει λέγοντας... Ε αυτός ο καθηγητής, δε θα'ναι τυπικότατος;;; αφού η πτυχιακή/διπλωματική...χρησιμοποιείται, κάπου.

 

Η στην αντίθετη περίπτωση, δε γνωρίζουν οι καθηγητές τις "μεγαλο"-εργασιες, οτι γινονται αρπακόλλα, ή επι πληρωμή απο παλιότερους φοιτητές ή "φροντιστήρια"; Τουλάχιστο οι πολυτεχνίτες καταλαβαίνουν τι εννοώ...

Edited by Kane
Δημοσιεύτηκε

...Πριν ένα χρόνο έπεσε στα χέρια μου μια πτυχιακή του Πολιτικών έργων υποδομής ...

...Το επίπεδο της εργασίας ήταν πολύ χαμηλό. ...

 

Ρισκάροντας banάρισμα ή τιμωρία για hijacking:

 

Χαμηλό επίπεδο εργασίας? How? Μπορεί και ετσι να ήταν, όμως:

Πως μπορεί κάποιος να κρίνει το επίπεδο μιας εργασίας και πιθανόν τον κόπο και χρόνο που απαιτήθηκε οταν ΔΕΝ ξέρει το σημείο εκκίνησης και τι δόθηκε (ή δεν δόθηκε) έτοιμο στον φοιτητή? (eg εξοπλισμός, δεδομένα, δημοσιεύσεις κλπ.)

Ακόμα και αν κάτι δεν λειτούργησε ή δεν έτρεξε ή δεν βρέθηκε/χάθηκε/φάνηκε/κάηκε/etc πως καταλαβαίνουμε οτι το επίπεδο είναι χαμηλο ειδικά οταν δεν είμαστε εκεί?

Δημοσιεύτηκε

Μιας και συζητήσατε για επίπεδο πτυχιακών στα ΤΕΙ.

 

Αυτό που διακρίνω εγώ βλέποντας τις διάφορες πτυχιακές που υπάρχουν είναι το εξής. Υπάρχουν δύσκολες και απαιτητικές πτυχιακές για καλούς φοιτητές και υπάρχουν εύκολες πτυχιακές για όσους δεν είναι καλοί και θέλουν να τελειώνουν γρήγορα. Κακά τα ψέματα αλλά στο τμήμα μου υπήρχαν φοιτητές που σπούδαζαν 8-10 χρόνια εκεί τα παιρνούσαν όλα με 5 και με τα χίλια ζόρια και ούτε είχαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο, ε αυτοί θα επιλέξουν από τις εύκολες πτυχιακές. Είχαμε π.χ. πτυχιακή με τίτλο "Θεωρητική σύγκριση καυστήρων πετρελαίου και φυσικού αερίου"..... "τυποποίηση σπειρωμάτων κατά DIN"....

 

Πάντως πιστεύω υπάρχουν και στα ΑΕΙ εύκολες πτυχιακές, ειχα βρεί στο ίντερνετ εργασία για μεταπτυχιακό στο ΕΜΠ και αφορούσε γενικά το φαινόμενο της σπηλαίωσης στις αντλίες δίχως κάτι άλλο εξειδικευμένο ή ερευνητικό, η εργασία έγραφε οτι λένε πάνω κάτω και τα βιβλία προπτυχιακό μαθημάτων με λίγο μεγαλύτερη λεπτομέρια.

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια με τα οποία μπορεί να κριθεί μια εργασία. Εξάλλου μίλησα για min προδιαγραφές. Εξηγούμαι: ο αριθμός και η ποιότητα των βιβλιογραφικών αναφορών, τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής έρευνας, ο όγκος εργασίας, η ακολουθούμενη μεθοδολογία, τα συμπεράσματα, η πρωτοτυπία (είτε σε μεθοδολογία, είτε σε συμπεράσματα) είναι αντικειμενικά κριτήρια τα οποία είναι υποχρεωτικό να αναφέρονται και να τεκμηριώνονται σε μια επιστημονική εργασία. Με αυτά τα κριτήρια κρίνεται η ποιότητα.

 

Η εργασία στην οποία αναφέρομαι δεν πληρούσε κανένα από τα παραπάνω. Το αν την εκπόνησε ο φοιτητής ή ο εργολάβος είναι σοβαρό μεν αλλά είναι άλλο θέμα. Το θέμα μας εδώ είναι ότι αυτή η εργασία κυκλοφορεί στο διαδίκτυο με τον τίτλο του τμήματος, του Ιδρύματος και με την υπογραφή του καθηγητή. Συνεπώς, αυτός ο καθηγητής συνειδητά απαξιώνει το συγκεκριμένο ίδρυμα, αφού θεωρεί ότι η παραπάνω εργασία, η οποία δεν πληροί κανένα κριτήριο ποιότητας, είναι ικανή να δημοσιευτεί στο όνομα του ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης.

 

Σημειώνω ότι το να ανεβάσει το επίπεδο και τις απαιτήσεις σημαίνει επιπλέον δουλειά γι αυτόν, αφού εκτός από το να θέσει τις απαιτήσεις, επιπλέον θα πρέπει να καθοδηγήσει τον φοιτητή κλπ κλπ όπως σωστά λέει ο Αμήχανος. Η έλλειψη βοήθειας ωστόσο υπάρχει και στα Πολυτεχνεία, αλλά οι εργασίες διατηρούν ένα επίπεδο (ακόμη και οι χειρότερες διατηρούν ένα min προδιαγραφών). Συνεπώς επιμένω, αυτός ο ίδιος ο καθηγητής είναι που συνειδητά κρατά χαμηλά τις απαιτήσεις, απαξιώνοντας το Ίδρυμα και τους αποφοίτους του.

 

Και αυτός ο ίδιος είναι που αντιδρά σε οποιαδήποτε αλλαγή θα χαλάσει τη βόλεψη του, ακόμη κι αν η αλλαγή θα είναι για το καλό του ιδρύματος και των αποφοίτων (δεν αναφέρομαι στο Αθηνά). Γι αυτό να ξυπνήσουν οι φοιτητές: τα συμφέροντα τους δεν συμπίπτουν με αυτά των καθηγητών. Θα τους τιμήσει συνεπώς αν διαφοροποιηθούν και κατεβάσουν δική τους πρόταση!

Δημοσιεύτηκε (edited)

Βρε παιδιά, το θέμα είναι ότι:

 

1. Από όλα αυτά τα πανεπιστήμια, τμήματα, τμηματάκια, παραρτήματα, παραρτηματάκια κ.λπ. θα μείνει σταδιακά το 1/10.

2. Ταυτοχρόνως από τους εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές θα μείνουν σταδιακά το 1/10.

3. Επίσης από τους χιλιάδες κάθε φορά νεοεισερχόμενους θα μείνουν σταδιακά το 1/5.

4. Ταυτοχρόνως από τους χιλιάδες διδάσκοντες θα μείνουν σταδιακά το 1/5.

5. Ταυτοχρόνως από τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ της κρατικής χρηματοδότησης θα μείνουν σταδιακά το 1/10.

6. Το ίδιο θα συμβεί και με τα υπόλοιπα επίπεδα δημόσιας παρεχόμενης εκπαίδευσης (π.χ. σχολές, ΙΕΚ κ.λπ.).

 

Εκεί το πάνε σταδιακά.

Είτε μας/τους αρέσει, είτε δεν μας/τους αρέσει.

 

Δηλαδή:

 

1. Τέρμα οι δημόσιες πανεπιστημιακού επιπέδου σπουδές για τους περισσότερους νέους.

2. Τέρμα η δωρεάν δημόσια πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευση.

3. Δίδακτρα στα πάντα (με άλλο κοστούμι όμως).

4. Άνθηση ιδιωτικών κολλεγίων και συνεργαζόμενων φορέων με πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού.

5. Αλλαγή του Συντάγματος και ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων.

6. Πληθώρα νέων ανειδίκευτων "εργατών".

7. Στροφή επαγγελματικών δεδομένων σε άλλους τομείς που δεν απαιτούν πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

 

κ.λπ.

 

Το όλο σκηνικό άρχισε ήδη την εφαρμογή του και θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2020.....

 

Επισήμανση:

Όσοι επιθυμούν μπορούν ν' ασχολούνται με το "δέντρο" που είναι μπροστά τους και το βλέπουν, οι υπόλοιποι καλό είναι ν' ασχοληθούν με το ..."δάσος"!!! Θα το δουν αν κοιτάξουν λίγο καλύτερα και μακρύτερα!!!

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ωραία παραπομπή Σταύρο και πρέπει να έχουμε κατά νου πάντα τα πολιτικά και οικονομικά παιχνίδια που παίζονται πίσω από τις πλάτες μας.

Παρ' όλα αυτά, όμως, θα πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάξουμε και κάποια πράγματα σε αυτόν τον τόπο:

1) Θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι η ανώτατη εκπαίδευση (Πανεπιστήμια -ΤΕΙ) δεν είναι υποχρεωτική και ούτε θα έπρεπε να είναι. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε καταφέρει να συνδέσουμε την επαγγελματική αξιοπρέπεια με την κατοχή κάποιου ανώτατου τίτλου σπουδών με τις γνωστές σε όλους μας συνέπειες.

2) Η ύπαρξη ιδιωτικών σχολών ανώτατης εκπαίδευσης δεν είναι αναγκαστικά κάτι βδελυρό αρκεί να τηρούνται οι ελάχιστες προϋποθέσεις προγράμματος σπουδών/φοίτησης τις οποίες οφείλει να θεσμοθετήσει το κράτος και να ελέγξει την εφαρμογή τους.

3) Ειδικά η ανώτατη εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι πεδίο μικροκομματικών παιχνιδιών και πολιτικών συμφερόντων. Το να έχουμε σε κάθε Περιφέρεια Πανεπιστήμιο και σε κάθε πρωτεύουσα νομού ΤΕΙ για να κάνουμε αναδιανομή του πλούτου δεν οδηγεί πουθενά. Ίσα ίσα που καταστρέφει χιλιάδες νέων καθώς αποκτούν τίτλους σπουδών που είτε δεν έχουν πεδίο εργασίας στην Ελλάδα (λόγω υπερεξειδίκευσης) είτε είναι απαξιωμένοι λόγω του συνολικού αριθμού των αποφοίτων που δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο.

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς η διόρθωση των παραπάνω συνεπάγεται το κλείσιμο αρκετών σχολών και τμημάτων αλλά όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν μετά από επισταμένη έρευνα και όχι με την μέθοδο "πήρα ένα μολύβι και αρχίζω να διαγράφω τμήματα".

Edited by cna
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν είναι μόνο η εκπαίδευση. Όλη η Ελλάδα είναι βασισμένη στο πιο ηλίθιο σύστημα που έγινε ποτέ. Το μόνο του σκεπτικό πίσω του είναι πως να έχουν αντικείμενο οι άπειροι ΔΥ. Υπάρχει άλλη χωρά που βάζει μηχανικούς να κάνουν περιβαλλοντικές μελέτες και δεν γίνετε έλεγχος αν έχουν τηρηθεί; Να εκδίδονται νόμοι επί νόμων για άδειες ηλεκτρολόγων, κατηγορίες εγκαταστάσεων κτλ και βλέπεις παντού λαθρεγκαταστάτες και πιστοποιητικά ηλεκτρολόγου με 50€; Μην ξεκινήσω για το ΤΕΕ και φάω και άλλη ποινή...

 

Γενικά τη χώρα τη σώζει μία πυρηνική έκρηξη. Να εξαφανιστούμε και να ζουν εδώ ευτυχισμένα σαύρες με 2 κεφάλια. Ή να γίνει η επανάσταση του αυτονόητου. Με το 1ο να το θεωρώ το πιο πιθανό...

Edited by stayros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.