Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτός που πληρώνει δεν έχει χρέος....οπότε δεν τον λές κα μλακα.. Αυτός που χρωστάει κάποια στιγμή θα το βρει μπροστά του. Τουλάχιστον να υπάρχει η δυνατότητα να δουλεύει μπας και αποπληρώσει. Αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση. Λέω κάτι παράλογο?

Εν πάση περιπτώση, δεν νομίζω ότι θα δίνεται ενημερότητα...(έστω 2μηνη που λέγανε και πέρισυ)

Θα πάω αύριο και θα ποστάρω τα νέα......

Δημοσιεύτηκε

Συγνώμη για το διπλοποστάρισμα, αλλά το κάνω για να ενημερώσω για τις εξελίξεις...Ας με συγχωρήσουν οι μοντς.

 

Πήγα σήμερα στο κεντρικό ΤΣΜΕΔΕ και έκανα την αίτηση...Γίνεται στο πρωτόκολλο (3ος όροφος). Οι υπάλληλοι γνώριζαν για το θέμα και μάλιστα μου είπαν ότι πάρα πολλοί έχουν κάνει ανάλογη αίτηση...Στην ουρά πέτυχα 2 για το ίδιο θέμα.

Βασικά συμπληρώνεις μία γενική αίτηση ή μία τυποποιημένη για θεώρηση βιβλιαρίου (καλύτερα γενική μου είπαν για να αιτηθώ και για ασφαλιστική ενημερότητα).

Επισύναψα τα εκκαθαριστικά του 11-12 και πήρα αριθμό πρωτοκόλλου. Η απάντηση μετά από εξέταση θα δωθεί λέει ταχυδρομικά, αλλά επειδή δεν τα πολυεμπιστεύομαι αυτά, μετά από 2 βδομάδες θα ξανακατέβω να δω τι γίνεται...

 

ΥΓ. Γενικά χαμός στο ΤΣΜΕΔΕ, ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει, πάρα πολλοί για διακανονισμούς...Δράμα η κατάσταση. (από τα πηγαδάκια μέσα και έξω σήμερα..)

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Μετά από διαδικασίες και συζητήσεις για πιο σύντομη και εύκολη θεώρηση βιβλιαρίων και χορήγηση ασφ. ενημερότητας την εβδομάδα που πέρασε, τα βήματα που αναφέρονται σε προηγούμενο μήνυμα αλλάζουν σε κάποια σημεία (από το 2 και μετά) και γίνονται ως εξής:

 

2. Η Διεύθυνση Εισφορών, άμεσα επισυνάπτει τη ΓΡΑΠΤΗ της ΑΡΝΗΣΗ εκτέλεσης της Απόφασης της ΔΕ (από τη δν/ση εισφορών στο 2ο), στη συνέχεια ο συνάδελφος πρέπει να υποβάλλει έντυπο ένστασης (ξανά στον 3ο) και στη συνέχεια η ένσταση, η γραπτή άρνηση και τα υπόλοιπα, τα πάει ο συνάδελφος στον 1ο όροφο στον κο Δάμη (τμήμα ασφάλισης)

3. Με απόφαση της ΔΕ του ΤΣΜΕΔΕ γίνεται γραπτή αποδοχή της πιο πάνω αίτησης, σύμφωνα και με την από 05.12.2011 απόφασή της, στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση της ΔΕ (συνήθως κάθε Δευτέρα στις 3μμ)

4. Οι Διευθύνσεις Εισφορών και Υγείας και Πρόνοιας προχωρούν σε ΘΕΩΡΗΣΗ βιβλιάριου υγείας και ΧΟΡΗΓΗΣΗ ασφαλιστικής ενημερότητας (2 ημέρες μετά τη ΔΕ, δηλαδή κάθε Τετάρτη)

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε, έκανα την αίτηση όπως περιέγραψα στο πρωτόκολλο. Η υπάλληλος απλά την παρέλαβε μαζί με τα συννημένα, μου έδωσε έναν αριθμό πρωτοκόλλου και τέρμα...μου λέει ταχυρδομικά η απάντηση.... Εφυγα....

Τώρα τι κάνω? αύριο Δευτέρα, να κατέβω Τετάρτη να κάνω μανούρα ή κάτι άλλο?

Δημοσιεύτηκε

Παίδες να ρωτήσω κάτι σχεδόν άσχετο? :???:

Το βιβλιάριο χρείαζεται θεώρηση κάθε χρόνο? Είμαι νέος μηχ., πέρσι το έβγαλα...

Δημοσιεύτηκε

Την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου, είχε γίνει μια προσπάθεια να γίνουν αυθημερόν κάποια βήματα (να δοθεί άμεσα η 'άρνηση' και να προσκομισθεί μαζί με 'ένσταση΄και την αρχική αίτηση στον 1ο όροφο). Μάλλον τότε μαζεύτηκαν παραπάνω άτομα (ήταν 3 άτομα που έκαναν ταυτόχρονα την αίτηση) και κινητοποιήθηκαν οι υπάλληλοι να βρουν πιο άμεσο τρόπο.

Εσείς , όταν έρθει ταχυδρομικά η 'άρνηση' ξαναπάτε στο τσμέδε και κάνετε την ένσταση και ξανα κατάθεση των δικαιολογητικών (δείτε τα βήματα παραπάνω, σύμφωνα με τις τελευταίες μαρτυρίες). Και περιμένετε την αποδοχή.

Υπάρχει η κ. Καραγεώργου (προϊσταμένη Διεύθυνσης Εισφορών) νομίζω στον 1ο όροφο, την οποία μπορείτε να βρείτε για ερωτήσεις (και πιέσεις...) όταν ξαναπάτε. Σιγά σιγά θα αυξηθεί ο κόσμος που θα πηγαίνει στο Τσμέδε για να κάνει τα παραπάνω και μπορεί να ομαλοποιηθεί η διαδικασία.

Δημοσιεύτηκε

στα γραφεια του ΤΣΜΕΔΕ της περιοχης μου δεν το δεχονται...το θεωρουν ατυπο και θελουν μονο εγκυκλιους και επισημα εγγραφα για να προχωρησουν!

Δημοσιεύτηκε

Θα ξανακατέβω σύντομα να βρώ την κ. Καραγεώργου (προϊσταμένη Διεύθυνσης Εισφορών) δω τι γίνεται.....Ταχυδρομικά μου φαίνεται πολύ το διάστημα, άσε που μπορεί να μην έρθει και ποτέ....

Δημοσιεύτηκε

΅Εχοντας κάνει Την αιτηση απο 7-2-13 και επειδη δεν στείλανε τίποτα, ουτε απαντουσαν στα τηλέφωνα, σήμερα πήγα ΤΣΜΕΔΕ.

Πήγα στο 2ο όροφο, στην κα Ρόκου και ανακάλυψα οτι δεν ειχαν κάνει τίποτα, λέγοντας οτι έχουν πολλές αιτήσεις.

Επέμεινα ευγενικά και μου έκαναν την ΑΡΝΗΣΗ και μου επεστεψαν τα 2 εκκαθαριστικα ΔΟΥ, μετά στο 3ο στο πρωτόκολλο η αιτηση-ΕΝΣΤΑΣΗ.

Πρωτοκολληθηκε και την πήγα στο 1ο οροφο στο ΚΥΤ, στη προισταμένη του τμήματος. Την παρέλαβε και μου είπε οτι υπάρχουν 30 αιτήσεις στην ουρά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.