aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 η πτυχιακη μου. διαταξη παραγωγης ενεργειας απο τα κυματα της θαλασσας. σχεδιομελετη και κατασκευη μοντελου! ετοιμασα την δεξαμενη που θα γινουν τα πειραματα και τωρα ετοιμαζω την διαταξη
myri Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 super το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον αναμένουμε ανταπόκριση
aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 και εγω απαντησης...... σε αυτο και στο ερωτημα για το ANSYS(καρφι :lol )
myri Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 μάλλον δεν θα ξέρουν ή το ψάχνουν υπομονή
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Ανέφερες ελατήριο πιο πάνω. Τι να το κάνεις το ελατήριο; Το ίδιο το συρματόσχοινο είναι ελατήριο από μόνο του. Με σταθερά ελατηρίου της τάξης (10 φορές ίσως μικρότερη) του ίδιου του χάλυβα. Με κάποιο μηχανισμό, (δεξιό - αριστερό περικόχλιο) τεντώνεις το συρματόσχοινο. Βάζεις το φορτίο στο μέσο του συρματόσχοινου. Μετράς την απόκλιση. Με τα τρίγωνα που σχηματίζονται, υπολογίζεις πόσος είναι ο εφαλκυσμός του συρματόσχοινου. Φροντίζεις να μην υπερβείς τα όρια του κατασκευαστή, ή τα όρια της αγκίστρωσης (αν η αγκίστρωσή σου είναι τουλάχιστον 10 φορές πιο άκαμπτη από τον χάλυβα)
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 @aginor Η φόρτιση θα είναι μόνιμη? Αν ναι νομίζω ότι θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου και την επίδραση του ερπυσμού. Για συρματόσχοινα δε ξέρω αν αλλάζει τίποτα, πάντως γενικότερα στην προένταση υπάρχει χαλάρωση των τενόντων οπλισμού. Μετά από κάποιο διάστημα (ετών) απαιτείται να γίνει εκ νέου προένταση. Εξήγησε λίγο πιο καλά τί ακριβώς θέλεις να κάνεις. Σε ενδιαφέρει να έχεις μετατόπιση μέχρι 7cm? να έχεις ακριβώς 7cm? Να ελέγξεις για δεδομένο φορτίο και διάμετρο/υλικό καλωδίου την μέγιστη δυνατή εφελκυστική τάση/δύναμη προέντασης? Να δεις ποια είναι η ελάχιστη διάμετρος που μπορείς να βάλεις?
aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 ειναι πολυ πιο απλο. για δεδομενο φορτιο και συρματοσχοινο πια πρεπει να ειναι η προενταση για να εχουμε μετατοπιση μικροτερη απο 7cm. φενομενα χαλαρωσης, ψυχρης καθηζησης και ερπυσμου, κουμανταρονται ευκολα απο ενα ελατηριο.το συρματοσχοινο ειναι ελατηριο αλλα με το k που εχει λιγα χιλιοστα και η δυναμη γινετε τεραστια ή χανετε. χροιαζετε μια πιο "ομαλη ρυθμιση"
miltos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα με τα εργαλεία της αντοχής των υλικών; Το συρματόσχοινο έχει γραμμική συμπεριφορά σε ελκυσμό; Το ίδιο βάρος παίζει ρόλο; Δε μας δίνεις και πραγματικά μεγέθη να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε; Πόσο είναι το άνοιγμα, πόσο είναι το σημειακό φορτίο κλπ
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Από ότι θυμάμαι από τη μηχανική τουλάχιστον, αν υπάρχουν σημειακά φορτία η μορφή του καλωδίου είναι πολυγωνική με γωνίες τα σημεία εφαρμογής των φορτίων. Αν υπάρχει κατανεμημένο φορτίο τότε αν το φορτίο είναι ΚΝ/m2 μήκους του καλωδίου (ΙΒ καλωδίου) η καμπύλη που ακολουθεί το καλώδιο ονομάζεται αλυσοειδής. Αν είναι άνα μέτρο οριζόντιας προβολής νομίζω ότι λέγεται παραβολική. Οι δύο καμπύλες έχουν διαφορετική εξίσωση - διαφορετική τροχιά στο επίπεδο. Υπήρχε νομίζω και άλλη μια περίπτωση για ισχυρά τεντωμένη αλυσοειδη, αλλά δε θυμάμαι τα ορια για πότε ισχύει. Κάτι με μοίρες ήταν. Στα παραπάνω δε βάζαμε όμως παραμορφώσεις. Φαντάζομαι ότι η περίπτωση σου θα είναι συνδυασμός ισχυρά τεντωμένης αλυσοειδής με πολυγωνική. Στο βιβλίο Μηχανικής του Γδούτου τα έχει στο 2ο τόμο, αν θυμάμαι καλά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα