aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Μηχανικής του Γδούτου τα έχει στο 2ο τόμο μαλλον εκει θα βγαλω την ακρη..
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Θες να το υπολογισεις θεωρητικα ή/και πειραματικα;
aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 κανω θεωρητικο υπολογισμο για διαταξη παραγωγης 50kW. και κατασκευη μοντελου περιπου 500w
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21 , 2008 Στον Γδούτο θα βρεις πως να υπολογίσεις την εντατική κατάσταση αλλά να ξέρεις μιλάμε για μηχανική του απαρμόρφωτου στερεού. Για παραμορφώσεις και τάσεις θα πας μετά από κλασσική αντοχή υλικών. Πάντως νομίζω ότι είναι πολύ πιο εύκολο να το βάλεις στο SAP ή σε κάποιο άλλο πρόγραμμα και να δεις τί γίνεται... Απλα θα ορίσεις ένα καινούριο υλικό με τις ιδιότητες του συρματόσχοινου. Έτσι θα βρεις τις δυνάμεις (τάσεις) και τις παραμορφώσεις (ά τάξης) πολύ πιο εύκολα. Αν θες μεγαλύτερη ακρίβεια κάνεις και μια ανάλυση δεύτερης τάξης και αν ειναι για μόνιμη - μακροπρόθεσμη φόρτιση πολλαπλασιάζεις και με το φ λόγω ερπυσμού. Το συρματόσχοινο είναι σίγουρα δεδομενο? Θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βάλεις κάποιο πιο χοντρό και να μην πρήζεσαι για το αν θα περάσει στην πλαστική περιοχή των παραμορφώσεων... Ανάλογα και με το φορτίο βέβαια αλλά μπορεί και αυτό που έχεις να αντέχει άνετα.
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 ειναι πολυ πιο απλο. για δεδομενο φορτιο και συρματοσχοινο πια πρεπει να ειναι η προενταση για να εχουμε μετατοπιση μικροτερη απο 7cm.φενομενα χαλαρωσης, ψυχρης καθηζησης και ερπυσμου, κουμανταρονται ευκολα απο ενα ελατηριο.το συρματοσχοινο ειναι ελατηριο αλλα με το k που εχει λιγα χιλιοστα και η δυναμη γινετε τεραστια ή χανετε. χροιαζετε μια πιο "ομαλη ρυθμιση" Αν το k του ίδιου του συρματόσχοινου είναι πολύ μεγάλο για τις ανάγκες της κατασκευής σου, και σκέφτεσαι να βάλεις ένα ελατήριο (με k πολλές εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες φορές μικρότερο), τότε παύει το συρματόσχοινο να εμπλέκεται στους υπολογισμούς σου, όπως παύει να σε απασχολεί και η αγκίστρωση και ο ερπυσμός. Θα χρειαστείς έναν μηχανισμό τάνυσης (είτε δεξιο-αριστερό περικόχλιο, είτε μηχανισμό καστάνιας). Με διάφορα ελατήρια κάνεις τις δοκιμές σου και καταλήγεις στο ποιό ελατήριο ΔΕΝ αφήνει το φορτίου σου να υπερβεί το όριο των 7 cm. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ελέγξεις μήπως το φορτίο προέντασης είναι κρίσιμο για το συρματόσχοινο. Η γωνία κλίσης του συρματόσχοινου υπολογίζεται με τριγωνομετρία. και μετά μπορείς να υπολογίσεις την δύναμη που ασκείται στο ελατήριο, άρα και αυτή που ασκείται στο συρματόσχοινο. ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα άκρα του συρματόσχοινου να σχηματίζουν άρθρωση με τα σημεία αγκίστρωσης, όπως και το φορτίο στο μέσο του συρματόσχοινου να μεταφέρεται με άρθρωση πάνω στο συρματόσχοινο. Επίσης η ακτίνα καμπυλότητας στο μέσο του συρματόσχοινου (φαντάζομαι ότι φορτίο θα εφαρμόζεται σε τροχαλία που θα πατάει στο συρματόσχοινο)) να μην είναι μικρότερη από την επιτρεπόμενη για το συρματόσχοινο που θα χρησιμοποιείς.
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Τον ρωτησα αν θα δοκιμασει πειραματικα το συρματοσχοινο, γιατι μπορει να κανει το παρακατω απλο, εφοσον μπορει να χρησιμοποιησει αισθητηρα πιεσης Βλεπει δυναμη, μετραει βυθιση..
aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 εχαριστω πολυ!!! με την πολυτιμη βοηθεια σας (και με της μπολικες ωρες στιψιματος εγκεφαλου) καταφερα να βγαλω ακρη. ευχαριστω πολυ. εχει λιγο απο πατεντα η λυση.... υπολογιζω τριγωνομετρικα πια ειναι η επιμικινση για να φτασει τα 7 cm η απολκιση. μετα υπολογιζω την δυναμη για να επιμικινθει το συρματοσχοινο κατα αυτο το ΔL με δεδομενο L. στην συνεχεια κανουμε αναλυση της δυναμης του φορτιου σε Fx και Fy για γωνια που σχηματιζετε κατα την αποκλιση των 7cm. αυτη η δυναμη ειναι και αυτη που πρεπει να βαλουμε για να το κρατησουμε "κοντρα". χωρις ολοκληροματα και χωρις ανωτερα μαθηματικα!! δοκιμασμενο στο ANSYS για συμπαγη δοκο με διαμετρο 1mm που μπορει να θεωρηθει και συρματοσχοινο. πολυ προσεγκιστικο αλλα επιβεβαιωνει την αρχικη σκεψη. σας εχω και μια γεωμετρικη σπαζοκεφαλια στο νεο topic!!!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 έχεις πρόβλημα γεωμετρικής μη γραμμικότητας. Το να βρεις χαρακτηριστικά για συρματόσχοινα δεν είναι δύσκολο. Το να λύσεις όμως κάτι τέτοιο είναι είναι θέμα καλωδιωτών κατασκευών. Βέβαια μπορείς να βρεις κάποιες λύσεις οφθαλμοστατικής για να κάνεις την δουλειά σου αλλά δεν είναι σίγουρες. Αν κάποιος χρησιμοποιεί το Sap μπορεί να σε βοηθήσει. Θα σου πρότεινα να συννενοηθείς με τους διαχειριστές μήπως έβαζες δημοσίευση στους πολιτικούς μηχανικούς
aginor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 οφθαλμοστατικής ειναι η κοσμια διατυπωση του "ποδιαριου" ή του "μπακαλίστικου"
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2008 όχι θα το έλεγα στατική αντίληψη! Χωρίς το μπλέξιμο προγραμμάτων και κώδικα! Πολύ σημαντικό για τον έλεγχο και την σωστή μοντελοποίηση των προβλημάτων μας
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα