Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Δημήτρη έχω ένα φίλο οδηγό στα ΚΤΕΛ που μου ζήτησε να του κάνω μία μελέτη φόρτισης αξόνων για τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Όσο κι αν έχω ψάξει δεν βρήκα κάτι ακόμα.

 

Δεν προκειτε να βρεισ και κατι πολυ ευκολα....Για να σε βοηθησω σκεψου :idea: το πλαισιο του λεωφορειου σαν μια οριζοντια ραβδο που στηριζεται σε δυο σημεια, (οι τροχοι η τα σημεια που ειναι οι άξονες). Το λεωφορειο λοιπον μεταφερει επιβατες και αποσκευες και το ιδιο βαορς του λεωφορειου( το φορτιο της ράβδου) το οποίο ειναι (θεωρηση) κατανεμημμενο ομοιομορφα σε ολο το μηκος......

 

Τωρα νομιζω μπορεις να βρεις τις δυναμεις στήριξης της ραβδου (αρα ορτισεις αξονων)

:!: :!: :!: :!:

Δημοσιεύτηκε

Παιδια καλησπερα,

συγνωμη που δεν εχω απαντησει σε καποιους ακομη αλλα ειχα καποια προβληματακια με το pc μεσα στην εβδομαδα θα εχω καποιες απαντησεις

 

Ευχαριστω για την κατανοηση και παλι συγνωμη

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στα μέλη. Είμαι καινούργιος και βλέπω από την ιστοσελίδα πως υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Πώς μπορώ να κατεβάσω κάποιες πρότυπες μελέτες που υπάρχουν εδώ σχετικά με Μηχανολογία;

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

λοιπον να με και γω Αγγελος το ονομα μου ειμαι φοιτητης στο πανεπιστημιο πατρων.Γραφω για το θεμα της φορτισης αξονων ,πρεπει να δεισ τι μορφολογια εχει ο συγκεκριμενος αξονας και τι υλικο ειναι φτιαγμενος μια εκτιμηση,μετα θα κανεις ενα διαγραμα ελευθερου σωματος και τηα βαλεις τις φορτισεις που υπαρχουν απο τις αναρτησεις προς τον αξονα,σημαντικο ειναι να δεις και τη ροπη στρεψης υπαρχει στον αξονα ,αφου φτιαξεις τα ΝQM διαγραματα και βρεις τις μεγιστες φορτισεις μπορεις να λυσεις κριτιρα αστοχιας soderberg η ΜΔΤ και να βρεις οτι θελεισ να βρεις ,αν δε θες να κανει σχεδιασο μπορεις να λυσεις τα ιδια κριτιρια αστοχιας ως προς το d ετσι θα εχεις την ελαχιστη διατομη συμφωνα με τον συντελεστη ασφαλειας παντα.

συμαντικο ειναι να προσεξεις και καποιες κρισιμεσ ταχυτητες αξονων που μπορει να πεζοθν φαινομενα συντονισμου και να σπαει οα ξονας για πλακα.

 

Αυτα τα λιγα ευχαριστω

  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Προς Αlertcorp : Μπράβο, πολυ καλή δουλειά. Μερικά σχόλια.

1. Για το ξεφόρτωμα προς τα εμπρός, επειδή μπορεί να βολεύει ΜΟΝΟ το εμπρός ξεφόρτωμα, θα μπορούσες να γράψεις, "Επιτρέπεαι το εμπρός ξεφόρτωμα μόνο όταν το φορτίο είναι το 50% του ενδεικνυόμενου σύφμωνα με το πινακάκαι του γερανού" .

 

2. Ο χειριστής γερανού θα πρέπει να είναι κάτοχος της σχετικής άδειας, Ισως θα έπρεπε να γραφτεί και αυτή η πρόταση κάπου στην μελέτη.

 

3. Η ανατροπή του γερανού-φορτηγού είναι ένας από τους κινδύνους. Για την αποφυγή του κινδύνου αυτού φροντίζουμε ώστε

3α. να ελέγχουμε την κατάσταση του εδάφους (δηλ. εάν είναι λασπώδες ή αμώδες ή άσφαλτος ή αφράτο χώμα, ή βράχος κτλ) και να αξιολογούμε εάν είναι δυνατή η φόρτωση/εκφόρτωση

3β. να τοποθετούμε τους κατάλληλους τάκους. Πιθανή καταστροφή των τάκων από υπερβολικό φορτίο από τα ποδαράκια, θα πρέπει να ελέγχεται αν προήλθε από υπέρβαση φορτίου (που απαγορεύεται) στο γερανό ή από φθορά χρήσης. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ τάκοι από κατάλληλο υλικό και διαστάσεις (έτσι ώστε η μέγιστη πίεση από τα ποδαριάκια (τον δίσκο πατήματος) ίσα-ίσα να μην καταστρέφει τον τάκο)

 

4. Στο κελί D15, αντί m , πρέπει να γραφτεί mm

Δημοσιεύτηκε

προς CostasV: η μελέτη αφορά το όχημα και όχι τον χειριστή ή το έδαφος όπου θα γίνει η εκφόρτωση. θεωρούμε ότι ο χειριστής θα είναι κάτοχος σχετικής άδεια, αλλά και ότι το έδαφος θα είναι στέρεο. Πάντως θα μπορούσε να μπεί στο τέλος της μελέτης σαν αναφορά ή στην αρχή των υπολογισμών σαν παραδοχή.

Πάντως CostasV ευχαριστώ για τα σχόλια.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Φίλε alertcorp προσπαθώ να κατεβάσω το αρχείο και κατεβάζει μόνο 33KB από τα 74ΚΒ. Θα μπορούσες σε παρακαλώ να κοιτάξεις αν συμβαίνει κάτι με το αρχείο;

Ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.