Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε ποιά Νομοθεσία βασίζεται η μελέτη φόρτισης αξόνων π.χ. ή η μελέτη τοποθέτησης γερανού (μετασκευή) που είναι οι συνηθέστερες που ζητώνται? Έχω βρει διάφορες νομοθεσίες (συμπεριλαμβανομένης της Αριθμ. Β1/37499/3103 εγκ. ΥΜΕ που λέει τα δικαιολογητικά για την ταξινόμηση) αλλά καμία δεν λέει τι πρέπει να περιλαμβάνει αυτή η μελέτη.

Το 3αξονικό φορτηγό VOLVO FH της φωτογραφίας ήταν αρχικά ψυγείο το οποίο ξηλώθηκε, ενισχύθυηκε το σασί, τοποθετήθηκε υδραυλικός γερανός παπαγαλάκι και πρόκειται να τοποθετηθεί και καρότσα. 

https://ibb.co/4dp5JQK

Έχω ψάξει στο νετ και δεν μπορώ να βρω πληροφορίες για τις max επιτρεπόμενες φορτίσεις των αξόνων και για το μέγιστο μικτό βάρος ΜΑΜΦΟ (παλιά άδεια δεν υπάρχει, μόνο χαρτί τελωνείου που δεν αναφέρει αυτή την πληροφορία). Πρέπει αυτές να υπάρχουν inscribed πάνω σε κάποιο ταμπελάκι στο φορτηγό? Γιατί όσο κι αν μουτζουρώθηκα τέτοιο ταμπελάκι δεν βρήκα.

Ο πελάτης ήρθε σε εμένα αφού είχε κάνει ζύγιση με τον γερανό τοποθετημένο. Πρέπει να ξαναγίνει ζύγιση χωρίς το γερανό ή αρκεί να αφαιρέσω το βάρος του γερανού όπως το δίνει ο κατασκευαστής. Εννοώ θα το δεχτεί το μεταφορών έτσι?

Βασικά επειδή είναι η 1η τέτοια δουλειά θα μπορούσε κάποιος που γνωρίζει να περιγράψει συνοπτικά το τι κάνουμε σε αυτές τις μελέτες?

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δες Π.Δ. 1161 της 13/14.12.1977

Ταμπελακι πρεπει να υπαρχει ολα εχουν

Αυτο στη φωτο πρεπει να ναι 26ρι

Στα χαρτια του τελωνειου πρεπει να εχει και την ξενη αδεια, κοιτας τον κωδικο F2

Με το παπαγαλακι και το μοτερ μπροστα πρεπει να ναι 8-10 τονοι στο μπροστινο αξονα, φυσικα αφαιρουνται απο το ωφελιμο φορτιο

Edited by slalom
  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σωστά 26άρι είναι (τόνους).

Από ένα ζυγολόγιο που μου έδωσαν η φόρτιση μπροστά είναι 5415kg, μάλλον η ζύγιση έγινε πριν την τοποθέτηση γερανού, θα το διευκρινίσω. Ο γερανός είναι 1390kg από φυλλάδιο κατασκευαστή.

Για τη μελέτη χρειάζομαι 2 ζυγίσεις (αφού τοποθετηθεί και η καρότσα) μια με πλήρες φορτίο και μια με το φορτηγό άδειο, σωστά?

Στο χαρτί του τελωνείου έχει μόνο αυτές τις πληροφορίες που φαίνονται στην εικόνα. Έχεις ιδέα που να ψάξω για το ταμπελάκι?

ευχαριστώ

Capture.JPG

Edited by persepolis88
Δημοσιεύτηκε

Κοιτα στο σασι ή στην καμπινα ή μιλα με τη Volvo (με πλαισιο)

Το βαρος μπροστα ειναι σιγουρα χωρις το γερανο

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα,

Σε περίπτωση 3αξονικού, αν οι 2 πίσω άξονες πλοιρούν τις αποστάσεις του Π.Δ. 1161 της 13/14.12.1977 και θεωρούνται "ζεύγος" αξόνων για τους υπολογισμούς φορτίσεων-ευστάθειας μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ζεύγος με έναν άξονα στη μέση της μεταξύ τους απόστασης και με max επιτρεπόμενο φορτίο το άθροισμα?

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, persepolis88 said:

και με max επιτρεπόμενο φορτίο το άθροισμα?

ποιο αθροισμα?

Δημοσιεύτηκε

το άθροισμα της "αντοχής" (kg) του κάθε άξονα, τι όχι? Νόμιζα ότι γίνεται αυτή η παραδοχή με βάση τα όσα λέει στο ΠΔ, Άρθ. 1 παράγραφος γγγ)

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Ανέβασα στα downloads σκαναρισμένες κάποιες εγκυκλίους για γερανοφόρα που πήρα από το μεταφορών της περιφέρειας. Ίσως φανούν χρήσιμες σε όποιον ασχολείται με τέτειες μελέτες.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΓΕΡΑΝΟΦΟΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ - 5.2 Νομοθεσία - Michanikos.gr

  • Like 1
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.