Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, προσπαθώ εδώ και πολύ καιρό να πληροφορηθώ τι ισχύει σχετικά με την κατασκευή ανελκυστήρα σε κτίριο στο οποίο δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής του από τον Κτιριοδομικό Κανονισμό, σε σχέση με τον σ.δ. και τα 25 τ.μ. που αφαιρούνται από το κλιμακοστάσιο, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη και τις διατάξεις για ΑμεΑ.

Συγκεκριμένα πρόκειται για εργολαβική τριώροφη οικοδομή (ισόγειος όροφος με καταστήματα και δύο όροφοι με διαμερίσματα κατοικιών) και μέγιστο ύψος εξυπηρετούμενης στάθμης από τον ανελκυστήρα μικρότερη των 9,0 μ.

Το ερώτημα που τίθεται (δεν έχω τεκμηριωμένη απάντηση ούτε από το ΤΕΕ) είναι τι προσμετράται στα 25 τ.μ. του κλιμακοστασίου που εξαιρούνται από το σ.δ. ανά όροφο. Στο ΤΕΕ μου είπαν, με μεγάλη ευκολία, ότι δεν προσμετράται ούτε ο ανελκυστήρας.

Παρακάτω σας εκθέτω την απόψή μου και τις απορίες μου, μετά από όλα όσα έχω συγκεντρώσει μέχρι σήμερα. Παρακαλώ για την γνώμη σας, προκείμενου να μην έχω προβλήματα κατά τις αυτοψίες των ελεγκτών και κυρίως με τα συμβόλαια της οικοδομής (εργολαβικό και σύσταση).

Παρατηρήσεις για Ερμηνεία του Κανονισμού

1) Σχετικές διατάξεις που ισχύουν:

(α) Αρθ-29 παρ.1.1 της ΥΑ-3046/304/89 (Δ’ 59), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.11 της ΥΑ-49977/3068/89 (Β’ 535)

(β) Αρθ-28 παρ.2 του Ν-2831/00 (Α’ 140)

(γ) Αρθ-11 παρ.6δ της Αποφ-63234/12 της ΔΟΚΚ/Β

(ε) Αρθ-11 παρ.6.δ και παρ.6.κζ του Ν-4067/12 (Α’ 79)

(στ) Αρθ-11 παρ.6κζ της Αποφ-63234/12 της ΔΟΚΚ/Β

2) Από το (α) σχετικό προκύπτει ότι, δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα σε κτίρια με εξυπηρετούμενη στάθμη έως 9,0 μ.

3) Είναι σαφές ότι, τα (β) και (γ) σχετικά αφορούν μόνο στα κλιμακοστάσια που είναι υποχρεωτικά από τον κτιριοδομικό κανονισμό (δηλ. ένα κλιμακοστάσιο ανά 500 τ.μ. κάλυψης).

Με την ίδια λογική θεωρώ ότι και οι ανελκυστήρες που δεν προσμετρούνται στο σ.δ., αφορούν στους υποχρεωτικούς από τον κτιριοδομικό κανονισμό, δηλαδή όταν έχεις εξυπηρετούμενη στάθμη άνω των 9,0 μ. και όχι γενικά όλους τους ανελκυστήρες που κατασκευάζονται σε κάθε υποχρεωτικό κλιμακοστάσιο.

4) Αυτό γίνεται σαφές από τη διατύπωση στα (ε) και (στ) σχετικά, όπου προσδιορίζεται με σαφήνεια ότι, δεν προσμετράται στο σ.δ. η επιφάνεια πρόβλεψης ανελκυστήρα για ΑμεΑ, σε κτίρια που δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής του. Δηλαδή, με άλλα λόγια, αν σε μία οικοδομή, στην οποία δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα, κατασκευάσουμε φρεάτιο ανελκυστήρα το οποίο δεν πληροί τις προδιαγραφές ΑμεΑ, τότε αυτό θα προσμετρηθεί στο σ.δ.

5) Η διαφορετική αντιμετώπιση και εξαίρεση από το σ.δ. από το Ν-4067/12, μόνο του φρεατίου ανελκυστήρα με προδιαγραφές για ΑμεΑ και όχι γενικά κάθε φρεατίου ανελκυστήρα σε κτίριο στο οποίο δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής του, με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι, τα φρεάτια των μη υποχρεωτικών ανελκυστήρων βάσει του κτιριοδομικού κανονισμού, προσμετρούνται στο σ.δ., εκτός αν κατασκευασθούν για ΑμεΑ. Σε άλλη περίπτωση, ο Νόμος δεν θα έκανε διάκριση ειδικά για τα φρεάτια ανελκυστήρων ΑμεΑ, αφού η προσπέλαση των ΑμεΑ στους κοινόχρηστούς χώρους των ορόφων μίας οικοδομής, η οποία δεν έχει υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα, μπορεί να γίνει και με άλλους τρόπους (αναβατόρια κλπ).

6) Επιπροσθέτως, στα (ε) και (στ) σχετικά, γίνεται αναφορά και εξαίρεση από το σ.δ. μόνο του φρεατίου και όχι των περιμετρικών τοιχείων του φρεατίου και των πλατύσκαλων μπροστά απ’ αυτό (φρεάτιο).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (για συζήτηση)

1)Για κτίρια γενικά στα οποία δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα, λόγω μικρού ύψους (< 9,0 μ.), διακρίνω τρείς περιπτώσεις:

α) Κατασκευή κλιμακοστασίου χωρίς ανελκυστήρα - Η προσπέλαση των ΑμεΑ στους κοινόχρηστούς χώρους ορόφων θα γίνει με άλλα μέσα και το κλιμακοστάσιο δεν προσμετράται στο σ.δ.

β) Κατασκευή κλιμακοστασίου και φρεατίου ανελκυστήρα με όποιες διαστάσεις επιλέξουμε, χωρίς όμως με προδιαγραφές ΑμεΑ - Το κλιμακοστάσιο δεν προσμετράται στο σ.δ., ενώ το φρεάτιο προσμετράται και η προσπέλαση των ΑμεΑ στους κοινόχρηστούς χώρους ορόφων θα γίνει με άλλα μέσα.

γ) Κατασκευή κλιμακοστασίου και φρεατίου ανελκυστήρα με προδιαγραφές ΑμεΑ - Το κλιμακοστάσιο και το φρεάτιο δεν προσμετρούνται στο σ.δ.

2) Χωρίς εξαίρεση και σε όλες τις περιπτώσεις που κατασκευάζουμε φρεάτιο, με ή χωρίς προδιαγραφές ΑμεΑ, σε κτίρια στα οποία δεν υπάρχει υποχρέωση κατασκευής ανελκυστήρα, προσμετρούνται πάντα στο σ.δ. το πλατύσκαλο μπροστά από το φρεάτιο του ανελκυστήρα και τα τυχόν τοιχεία αυτού.

3) Επειδή υπάρχει αναφορά σε συγκεκριμένη επιφάνεια φρεατίου (1,60 x 1,90), ήτοι 3,04 τ.μ., και έμμεσα σε συγκεκριμένες διαστάσεις, που θεωρώ ότι αφορά και αντιμετωπίζει τη γενική περίπτωση ενός κλασικού φρεατίου για ΑμεΑ, πρέπει να γίνει διευκρίνιση των:

α) αν η επιφάνεια αυτή μπορεί να είναι μικρότερη από τα 3,04 τ.μ., όπως π.χ. φρεάτιο 1,50 x 1,70 με εμβαδόν 2,55 τ.μ για εγκατάσταση ανελκυστήρων Kleemann το οποίο έχει προδιαγραφές ΑμεΑ (πλην της πόρτας 0,80 μ.), και

β) αν οι διαστάσεις μπορούν να είναι διαφορετικές από αυτές που αναφέρονται στο Νόμο (1,60 x 1,90), κατασκευάζοντας φρεάτιο πάντα σύμφωνα με προδιαγραφές ΑμεΑ (θάλαμος 1,10 x 1,40) και με εμβαδόν μικρότερο ή ίσον των 3,04 τ.μ. (π.χ. φρεάτιο 1,30 x 1,80 εμβαδού 2,34 τ.μ., που προσωπικά έχω πολλές φορές κατασκευάσει στο παρελθόν χωρίς κανένα πρόβλημα) .

Γνώμη μου είναι ότι μπορούμε να έχουμε αυτές τις δυνατότητες και επιλογές, αφού το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αφαίρεση μικρότερου εμβαδού (ευμενέστερο) από το σ.δ. και ταυτόχρονα επίτευξη θαλάμου για ΑμεΑ.

  • 4 months later...
  • Απαντήσεις 51
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Δάπεδο τελευταίου ορόφου με διαφορά ύψους από έδαφος < 9,00μ


Δύο ανεξάρτητα διαμερίσματα.


Λόγω άρθρου 26, παραγράφου 1 ΝΟΚ


(ειδικά για κτίρια κατοικίας επιβάλλεται να εξασφαλίζεται η αυτόνομη και ασφαλής οριζόντια και κατακόρυφη προσπέλαση από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους των κτιρίων κατοικίας...) απαιτείται ανελκυστήρας και πλατύσκαλο με διαστάσεις για ΑΜΕΑ?


 


Τελικά η επιφάνεια φρεατίου έγινε 1,60 x 1,90? (παράγραφος 6κζ τεύχους τεχνικών οδηγιών)

  • Upvote 1
  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Σε οικοδομή  με αδιαμόρφωτο ισόγειο και τρεις ορόφους πάνω από το ισόγειο (ο τρίτος σε εσοχή), με οικοδομική άδεια του 1974, οι ιδιοκτήτες επιθυμούν την εγκατάσταση ανελκυστήρα σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ. 2,3  μέσω έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας.Στην οικοδομή, έχει αφεθεί τρύπα στις πλάκες των ορόφων και υπάρχει φρεάτιο. Στα εγκεκριμένα σχέδια, το φρεάτιο εμφανίζεται ως χώρος αποθήκης. 

 

1) Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος συνάδελφος να αναφέρει απαιτούμενα συνημμένα δικαιολογητικά;

 

 

2) Στη περίπτωση που ληφθεί η έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας, το θεωρημένο της στέλεχος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παροχή "κοινόχρηστου" από τη ΔΕΗ?

  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Θέλω να κάνω αλλαγή χρήσης από κατοικία σε ιατρείο, στον Α' όροφο*. Το κτίριο (τριώροφο, κατασκευή 2002) δεν έχει εσωτερικό ανελκυστήρα καθώς δεν είχε απαίτηση τότε για κατασκευή. Μία από τις απαιτήσεις της αλλαγής χρήσης είναι πρόσβαση ΑΜΕΑ. Δυστυχώς το κλιμακοστάσιο είναι πολύ στενό και δεν υπάρχει δυνατότητα αναβατορίου. Επομένως η πρόσβαση μόνο μέσω εξωτερικού ανελκυστήρα.

Όντως διαβάζοντας το 2605/13, δεν αναφέρεται η απαίτηση δικαιολογητικών πιστοποίησης ΑΜΕΑ, κάτι που αναφερόταν ρητώς σε προηγούμενους νόμους.

Δυστυχώς όμως, μου έριξαν άκυρο από Πολεοδομία όταν πήγα να επιβεβαιώσω, αναφέροντας μου ότι πρέπει οπωσδήποτε κάποιος από τους ιδιοκτήτες να είναι πιστοποιημένο ΑΜΕΑ, καθώς υπάρχει αντίστοιχη απόφαση/διευκρίνηση από την ΔΟΚΚ. Δεν μου έδωσαν τον αριθμό απόφασης, μου είπαν μόνο ότι είναι πρόσφατο. Ψάχνω αλλά δεν μπορώ να το βρω.

 

1) Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω σχετικά με αυτό το έγγραφο ΔΟΚΚ (και όχι μόνο) ? Δεν θα ήθελα να προβώ -άκομα- σε γραπτή ερώτηση με πρωτόκολλο, στην πολεοδομία, ώστε να λάβω και γραπτή απάντηση..

2) Μήπως υπάρχει κάποιος συνάδελφος που τελικά μπόρεσε να βγάλει την άδεια για τον ανελκυστήρα, παρακάμπτωντας την απαίτηση πιστοποίησης ΑΜΕΑ?

 

Πραγματικά είναι κρίμα να κολλάει κάτι τέτοιο, ειδικά σε τέτοιες εποχές που οι δουλειές είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού, και να κολλάει στην γραφειοκρατία και στην άλογη λογική των νόμων. Να θέλει να φτιάξει ιατρείο ο ιδιοκτήτης πριν καν του αναφέρω την απαίτηση αυτή, από μόνος του δηλαδή να θέλει την κατασκευή εξωτερικού ανελκυστήρα (το οποίο είναι και αρκετά έξοδα χώρια τα υπόλοιπα) ώστε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να μπορούν να έρχονται ΚΑΙ ΑΜΕΑ (τί πιο λογικό εκτός από ανθρωπιστικό) και ουσιαστικά η πολεοδομία να καταδικάζει οποιοδήποτε κτίριο δεν έχει ΑΜΕΑ. Με δύο λέξεις, ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ!!..

 

*Σύμφωνα με την πολεοδομία, απαιτείται αλλαγή χρήσης, δεν μπορώ να δώσω ΒΚΧ δίχως την αλλαγή, κάτι που -διαβάζοντας και στο forum εδώ, πίστευα ότι μπορούσα να δώσω-. Anyway..

Edited by cv01302
  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Αν είναι δύο οι συνιδιοκτήτες (50% - 50% ιδιοκτησία)

και ο συνιδιοκτήτης που δεν έχει κινητικά προβλήματα και είναι στον πρώτο όροφο δεν υπογράφει συναίνεση

για να φτιάξει αναβατόριο ο ιδιοκτήτης του 2ου ορόφου που έχει κινητικά προβλήματα και που θα πληρώσει εξ ολοκλήρου για την κατασκευή αναβατορίου σε μικρό σημείο του ακάλυπτου που δεν χρησιμοποιείται για τίποτα άλλο,

τι μπορεί να γίνει ;;;

Η λύση είναι μόνο η μετακόμιση; Δεν είναι τραγικό; Μετακόμιση σημαίνει χρήματα που μπορεί και να μην υπάρχουν.

 

Θέλω τη βοήθειά σας!

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

καλημέρα, 


 


θέλω σε υφιστάμενο 4όροφο κτίριο κατοικίας να προσθέσω εξωτερικό ανελκυστήρα για χρήση από ΑΜΕΑ.


σε αυτή την περίπτωση αρκεί μία άδεια μικρής κλίμακας.


ερωτήσεις:


1. χρειάζεται πιστοποίηση κάποιου ενοίκου ότι είναι ΑΜΕΑ; διότι το κτίριο ανήκει σε εταιρία που θέλει να το νοικιάζει και θέλει να καλύψει μελλοντικές ανάγκες που μπορεί αν προκύψουν.


2. ο ανελκυστήρας απλά θα εφάπτεται στον υφιστάμενο εξώστη και θα είναι στατικά αυτο-φερόμενη κατασκευή.


χρειάζεται κάποια μελέτη για την πολεοδομία ή απλά μία βεβαίωση του αρμόδιου μηχανικού;


Edited by Μέρσα
Δημοσιεύτηκε

Στις μέχρι τώρα διατάξεις δεν αναφέρεται κάπου ότι απαιτείται δικαιολογητικό απόδειξης αναπηρίας ή μειωμένης κινητικότητας ενοίκων.

Δες τις παρακάτω διατάξεις να δεις αν μπορείς να υπαχθείς σε αυτές και οπωσδήποτε συνεννόηση με την πολεοδομία μήπως μας διαφεύγει κάτι στη διαδικασία.

 

ΑΡΘΡΟ 27 ΠΑΡ2

2. Σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που δεν διαθέτουν ανελκυστήρα και κατά το χρόνο ανέγερσής τους δεν ήταν υποχρεωτική η κατασκευή του από τις ισχύουσες τότε διατάξεις, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του παρόντος και των ειδικών όρων δόμησης της περιοχής, κατασκευή ανελκυστήρα ή άλλων μηχανικών μέσων κάλυψης υψομετρικών διαφορών και του χώρου πρόσβασης σε αυτά με απαραίτητη προϋπόθεση τη σύνταξη ή ενημέρωση της Ταυτότητας Κτιρίου. 
Για διατηρητέα κτίρια και παραδοσιακούς οικισμούς, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής. 
Αντίστοιχα σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια κατοικίας που δεν διασφαλίζουν προσβασιμότητα σε άτομα με αναπηρία (Αμεα) και μειωμένη κινητικότητα επιτρέπεται κατά παρέκκλιση κάθε ισχύουσας διάταξης, κανονισμού (συμπεριλαμβανομένου του κανονισμού πολυκατοικίας) κλπ η τοποθέτηση διάταξης (ράμπας ή αναβατορίου) που θα διασφαλίζει την πρόσβαση στα άτομα αυτά, από το πεζοδρόμιο στους εσωτερικούς/εξωτερικούς κοινόχρηστους χώρους, εφόσον διαμένουν ως ιδιοκτήτες ή ένοικοι στα παραπάνω κτίρια, με απαραίτητη προϋπόθεση την εξασφάλιση της ασφάλειας των χρηστών, τη σύνταξη ή ενημέρωση της Ταυτότητας Κτιρίου και την κάλυψη των εξόδων κατασκευής από τα ενδιαφερόμενα άτομα. 
ΕΕΜΚ
ζ. Για την κατασκευή ανελκυστήρα, σύμφωνα με την 
παράγραφο 2 του άρθρου 27 του ν.4067/2012 (ΦΕΚ 79 
Α΄) που απαιτείται για τη μετακίνηση των ατόμων με 
αναπηρία ή εμποδιζόμενων ατόμων σε υφιστάμενα κτί−
ρια στα οποία κατά τον χρόνο κατασκευής τους δεν 
ήταν υποχρεωτική η κατασκευή ανελκυστήρα από τις 
ισχύουσες τότε διατάξεις, ή κατά τον χρόνο ανέγερσής 
τους ήταν υποχρεωτική η κατασκευή ανελκυστήρα και η 
σχετική αλλαγή κατά την κατασκευή έχει υπαχθεί στις 
διατάξεις περί τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαιρέτων 
ή σε κτίρια που διαθέτουν ανελκυστήρα με εσωτερικές 
διαστάσεις θαλάμου εκτός προδιαγραφών ΕΛΟΤ – ΕΝ 
81−70, ή σε κτίρια όπου πρέπει να γίνει επέκταση των 
στάσεων του ανελκυστήρα προκειμένου να εξυπηρε−
τηθούν άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα κα−
τατίθενται τα εξής:
1) δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της μελέτης καθώς 
και της επίβλεψης εγκατάστασης των ικριωμάτων και 
του έργου μέχρι την αποπεράτωσή του από αρμόδιο 
μηχανικό,
2) υπεύθυνη δήλωση μηχανικού, στην οποία αναφέ−
ρεται ότι οι μελέτες προσθήκης ανελκυστήρα και του 
χώρου πρόσβασης σ’ αυτόν, συντάχθηκαν σύμφωνα με 
τις γενικές και ειδικές πολεοδομικές διατάξεις και κα−
νονισμούς, είναι πλήρεις και τα στοιχεία και οι διαστά−
σεις τους συμφωνούν με τις προδιαγραφές και τους 
κανονισμούς που ισχύουν. Δηλώνεται επίσης ότι στο 
υφιστάμενο κτίριο, κατά τον χρόνο ανέγερσής του δεν 
ήταν υποχρεωτική η κατασκευή ανελκυστήρα από τις 
ισχύουσες τότε διατάξεις, ή ότι ήταν υποχρεωτική αλλά 
η σχετική αλλαγή κατά την κατασκευή έχει υπαχθεί στις 
διατάξεις περί τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαιρέτων ή 
ότι, ή ότι το κτίριο διαθέτει ανελκυστήρα με εσωτερικές 
διαστάσεις θαλάμου εκτός προδιαγραφών ΕΛΟΤ – ΕΝ 
81−70, ή ότι στο κτίριο πρέπει να γίνει επέκταση των 
στάσεων του ανελκυστήρα προκειμένου να είναι δυνατή 
η πρόσβαση,
3) σχέδιο και φάκελος ασφαλείας και υγείας του 
έργου, με ορισμό του υπεύθυνου συντονιστή κατά τα 
οριζόμενα στο ΠΔ 305/1996 (Α΄212),
4) αντίγραφο τοπογραφικού διαγράμματος της οικο−
δομικής αδείας ή της άδειας δόμησης εφόσον υφίσταται 
ή του προσαρτώμενου σε δικαιοπραξία ή συντασσόμενο 
κατά τις ισχύουσες προδιαγραφές, με την υπό κλίμακα, 
σκαριφηματική αποτύπωση του ανελκυστήρα και του 
απαιτούμενου χώρου πρόσβασης σε αυτόν,
5) σχηματική κάτοψη και τομή σε κλίμακα 1:100. Όταν 
τοποθετείται εκτός του περιγράμματος του υφιστά−
μενου κτιρίου κατατίθεται και όψη στην ίδια κλίμακα,
6) στατική μελέτη από αρμόδιο μηχανικό όταν πρό−
κειται για προσθήκη νέας κατασκευής / εγκατάστασης 
ανελκυστήρα σε υφιστάμενο κτίριο, ή πιστοποιητικό 
στατικής επάρκειας στην περίπτωση επέμβασης σε 
υπάρχον κέλυφος σύμφωνα με τις ισχύουσες ελληνικές 
(Ελοτ 81−70) ή ευρωπαϊκές προδιαγραφές,
7) ηλεκτρομηχανολογική μελέτη ή τεχνική έκθεση αρ−
μοδίου Μηχανικού για την ασφάλεια της εγκατάστα−
σης στην περίπτωση επέμβασης σε υπάρχον κέλυφος 
σύμφωνα με τις ισχύουσες ελληνικές (ΕΛΟΤ 81−70) ή 
ευρωπαϊκές προδιαγραφές,
8-) δήλωση αρμόδιου μηχανικού με την οποία ανα−
λαμβάνει την ευθύνη της στατικής και ηλεκτρομηχα−
νολογικής ασφάλειας της κατασκευής και των εγκα−
ταστάσεων,
9) πρακτικό της Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοι−
κίας με πλειοψηφία του 51% του συνόλου των ψήφων, 
κατά το άρθρο 11 του Ν. 3209/2003 για την κατά παρέκ−
κλιση του ΝΟΚ κατασκευή ανελκυστήρα στις περιπτώ−
σεις που η οικοδομή έχει υπαχθεί στις διατάξεις του Ν. 
3741/1929 «Περί ιδιοκτησίας κατ’ ορόφους».
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

ναι, την έχω βρει τη νομοθεσία,

ρώτησα στην περίπτωση που κάποιος εμπειρικά γνωρίζει να απαντήσει στην πράξη τι γίνεται..

 

ευχαριστώ πολύ!

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Pavlos33

 

9) πρακτικό της Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοι−

κίας με πλειοψηφία του 51% του συνόλου των ψήφων, 
κατά το άρθρο 11 του Ν. 3209/2003 για την κατά παρέκ−
κλιση του ΝΟΚ κατασκευή ανελκυστήρα στις περιπτώ−
σεις που η οικοδομή έχει υπαχθεί στις διατάξεις του Ν. 
3741/1929 «Περί ιδιοκτησίας κατ’ ορόφους».
 
O νόμος 3741/1929 είναι η σύσταση οριζοντίων?
 
ρωτάω γιατί στην περίπτωσή μου, η πολυκατοικία μου βρίσκεται σε εξ αδιαιρέτου οικόπεδο με άλλη μία αυτοτελή οικοδομή, χωρίς όρια αποκλειστικής χρήσης στο οικόπεδο.
επομένως για την τοποθέτηση του ανελκυστήρα στο ισόγειο θέλω συναινεση ΟΛΩΝ των συνιδιοκτητών? 
 
Η οικοδομή μου συμπληρώνει στο σύνολό της 54% επί του οικοπέδου..
Edited by Μέρσα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.