akius Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2013 Η πρόταση που διακρίθηκε στο διεθνή διαγωνισμό για την μετατροπή του ΣΙΛΟ σε Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων και την ανάπλαση της παράκτιας ζώνης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διεθνή διαγωνισμού αρχιτεκτονικής που είχε προκηρύξει πριν ένα χρόνο ο ΟΛΠ και αφορούσε το Νέο Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων και την Πολιτιστική Ακτή του Πειραιά, το πρώτο βραβείο κέρδισε η κοινή πρόταση έξι ελλήνων αρχιτεκτόνων (Ευάγγελος Αντωνόπουλος, Θάλεια Βέττα, Γεώργιος Γαβαλάς, Μαρία-Κυριακή Ρήγα, Αναστασία Σταμούλη, Μαρία Πυλαρινού). Το νέο μουσείο ενάλιων αρχαιοτήτων θα στεγαστεί σε ένα εμβληματικό βιομηχανικό κτίριο της δεκαετίας του ’30, το οποίο μέχρι πρόσφατα λειτουργούσε σαν διαμετακομιστικός και αποθηκευτικός χώρος σιτηρών (ΣΙΛΟ). Η ταυτόχρονη ανάπλαση του παράκτιου περιβάλλοντος χώρου της Ηετώνειας Ακτής θα δώσει μια νέα ποιότητα στον δημόσιο χώρο και θα αναβαθμίσει τις υπαίθριες δραστηριότητες των κατοίκων με τη δημιουργία χώρων πολιτισμού και ψυχαγωγίας που έως τώρα έλειπαν από το θαλάσσιο μέτωπο της πόλης του Πειραιά. Ετσι η περιοχή θα είναι ελκυστική όχι μόνο για τους μόνιμους κατοίκους της, αλλά και για τους απλούς τουρίστες που περνούν από το λιμάνι, τους τουρίστες κρουαζιέρας καθώς και κατοίκους των γύρω περιοχών. Στόχος αυτής κίνησης είναι το Μουσείο να γίνει το νέο τοπόσημο της περιοχής και ο Πειραιάς να βρεθεί στη λίστα των σημαντικότερων και άξιων επισκέψεως λιμανιών. Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=501815 Click here to view the είδηση
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2013 Δεν ξέρω για την μελέτη αλλά το σημείο μου φαίνεται δύσκολο για να επενδυθούν χρήματα. Μακρυά από τον ηλεκτρικό δεν νομίζω να προσελκύσει περαστικούς ταξιδιώτες που θα πάρουν το καράβι τους να πάνε στα νησιά. Η γύρω περιοχή δεν λέει πολλά. Ο ταξιδιώτης που έρχεται με την κρουαζιέρα έχει πολύ πιο ωραία μέρη να δει από αυτό στο κέντρο της Αθήνας. Εάν δεν υπάρξει γενικότερη ανάπτυξη στην περιοχή το έργο αυτό δεν έχει νόημα. Για μένα εκεί που πρέπει να γίνουν τέτοιες επενδύσεις είναι ο φαληρικός κόλπος μεταξύ ΣΕΦ και Φλοίσβου και οι κρουαζιέρες να πηγαίνουν εκεί. Δεν ξέρω εάν επιτρέπεται όμως αυτό που λέω για περιβαλλοντολογικούς λόγους.
gm1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Ένας θαυμάσιος διαγωνισμός με φοβερά δύσκολο θέμα, ίσως από τους σημαντικότερους αυτή την εποχή σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Επιτέλους μια τολμηρή αρχιτεκτονική επιλογή , για να ξεφύγουμε από την μιζέρια που ζούμε. Η δεύτερη φωτογραφία αφορά το 2ο βραβείο.
gm1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2013 Δεν ξέρω για την μελέτη αλλά το σημείο μου φαίνεται δύσκολο για να επενδυθούν χρήματα. Μακρυά από τον ηλεκτρικό δεν νομίζω να προσελκύσει περαστικούς ταξιδιώτες που θα πάρουν το καράβι τους να πάνε στα νησιά. Η γύρω περιοχή δεν λέει πολλά. Ο ταξιδιώτης που έρχεται με την κρουαζιέρα έχει πολύ πιο ωραία μέρη να δει από αυτό στο κέντρο της Αθήνας. Εάν δεν υπάρξει γενικότερη ανάπτυξη στην περιοχή το έργο αυτό δεν έχει νόημα. Για μένα εκεί που πρέπει να γίνουν τέτοιες επενδύσεις είναι ο φαληρικός κόλπος μεταξύ ΣΕΦ και Φλοίσβου και οι κρουαζιέρες να πηγαίνουν εκεί. Δεν ξέρω εάν επιτρέπεται όμως αυτό που λέω για περιβαλλοντολογικούς λόγους. Το έργο είναι δίπλα στα κρουαζιερόπλοια, 1000 000 επισκέπτες δεν βγαίνουν από το πλοίο γιατί όπου και να πάνε στο Πειραιά ταλαιπωρούνται, αυτοί είναι οισίγουροι επισκέπτες του μουσείου!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα