Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

 αναφέρεται στο κεφ. 3 του οδηγού παρ. 3 (σελ. 14)

"Ειδικά για την περίπτωση πρότασης αντικατάστασης καυστήρα/ λέβητα πετρελαίου με νέο ίδιας τεχνολογίας θα πρέπει με βάση τα χαρακτηριστι

κά τους και τα αποτελέσματα της ανάλυσης καυσαερίων να τεκμηριώνεται επαρκώς, από τον Ενεργειακό Επιθεωρητή, ηανάγκη για την αλλαγή έναντι συντήρησης ή χημικού καθαρισμού (π.χ. λέβητας που έχει υποστεί ανεπανόρθωτες φθορές)."
Εσύ βέβαια δεν αντικαθιστάς τον παλιό λένητα αλλά τον αναβαθμίζεις. Οπότε μπορείς να το αναφέρεις έτσι.
  • Απαντήσεις 4,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι μία ερώτηση. Έβγαλα ένα ΠΕΑ για το εξοικονομώ. Πρόκειται για ισόγεια μονοκατοικία με υπόγειο.

 

Στο πεδίο "Συνολική Επιφάνεια" έβαλα το εμβαδό ισογείου και υπογείου γιατί στη βοήθεια του προγράμματος του ΤΕΕ λέει:

 

 

  • Συνολική επιφάνεια (m2). Εισάγεται το συνολικό εμβαδόν δαπέδου (κύριοι, βοηθητικοί και κοινόχρηστοι χώροι) του κτιρίου ή τμήματος κτιρίου, λαμβάνοντας υπόψη τις εξωτερικές διαστάσεις της κατασκευής

 

και θερμαινόμενη επιφάνεια, έβαλα μόνο αυτή του ισογείου και το υπόγειο ΜΘΧ.

Από την τράπεζα μου λένε ότι πρέπει να ανακληθεί το ΠΕΑ και στη συνολική επιφάνεια να μπει μόνο η επιφάνεια ισογείου. Είναι σωστό αυτό;

 

 

Σωστά το έκανες, στη συνολική επιφάνεια μπαίνουν και οι ΜΘΧ και τους πληρώνεσαι, έχει βγει σχετική οδηγία. Κάπου στα post του εξοικονομώ το αναλύουν πιο πολύ

Δημοσιεύτηκε

Σωστά το έκανες, στη συνολική επιφάνεια μπαίνουν και οι ΜΘΧ και τους πληρώνεσαι, έχει βγει σχετική οδηγία. Κάπου στα post του εξοικονομώ το αναλύουν πιο πολύ

 

τι θα γινει μαυτους τους ειδημωνες πια, δε ξερω.....

Δημοσιεύτηκε (edited)

 

 αναφέρεται στο κεφ. 3 του οδηγού παρ. 3 (σελ. 14)

"Ειδικά για την περίπτωση πρότασης αντικατάστασης καυστήρα/ λέβητα πετρελαίου με νέο ίδιας τεχνολογίας θα πρέπει με βάση τα χαρακτηριστι

κά τους και τα αποτελέσματα της ανάλυσης καυσαερίων να τεκμηριώνεται επαρκώς, από τον Ενεργειακό Επιθεωρητή, ηανάγκη για την αλλαγή έναντι συντήρησης ή χημικού καθαρισμού (π.χ. λέβητας που έχει υποστεί ανεπανόρθωτες φθορές)."
Εσύ βέβαια δεν αντικαθιστάς τον παλιό λένητα αλλά τον αναβαθμίζεις. Οπότε μπορείς να το αναφέρεις έτσι.

 

Αυτό που φοβάμαι είναι ασχέτως με τι θα γράψω εγώ στο επίμαχο σημείο είναι η απόρριψη της δαπάνης γιατί...

Στον οδηγό αναφέρεται εγκατάσταση νέου ή αντικατάσταση συστήματος. Η δική μου περίπτωση αφορά ουσιαστικά αναβάθμιση του υφιστάμενου συστήματος και όχι αντικατάσταση. 

 

Πήρα στο help desk του προγράμματος και δεν ήξεραν να μου απαντήσουν... 

Είναι τεχνικό θέμα που δεν το «πιάνουν» από το τηλέφωνο. 

Edited by nzerman
Δημοσιεύτηκε

Αν κατάλαβα σωστά, αυτό που σου ζητείται, αφορά σε παρέμβαση κατηγορίας 3Β (ή 3Α), ενώ εσύ έχεις κάνει παρέμβαση στην κατηγορία 3Δ (ηλιακή υποβοήθηση θέρμανσης?).

 

Αν ισχύει αυτό, φαντάζομαι το υπάρχον σύστημα θέρμανσης διατηρείται και απλά αναβαθμίζεται με σύστημα ηλιακής υποβοήθησης. Συνεπώς δεν προκύπτει υποχρέωση αιτιολόγησης.

Δημοσιεύτηκε

Επειδή η προσθήκη (για βελτίωση συστήματος) δεν προβλέπεται, καλό είναι να υπάρξει επικοινωνία με το πρόγραμμα, ώστε να δοθεί ξεκάθαρη απάντηση.

Οι παρεμβάσεις που εγκρίνει το πρόγραμμα αφορούν στο σύνολο της εγκ/σης.

Δημοσιεύτηκε

 Σε συνέχεια αυτού του θέματος, μετά από επίσκεψη του ιδιοκτήτη στην τράπεζα του είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι μπορεί να υπαχθεί κανονικά. Μου φαίνεται λίγο περίεργο, αλλά έχει ήδη πάρει και προέγκριση.

Σε μένα ήρθε πελάτης με προέγκριση για κατάστημα. Μετά τα πρώτα γέλια, επικοινώνησα με την τράπεζα και κατάλαβα ότι σκοπός τους ήταν να του χορηγήσουν ένα "πράσινο" δανειάκι, αφού βέβαια με κατηγορούσαν πως δεν έκανα σωστά τη δουλειά μου.   

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Αν κατάλαβα σωστά, αυτό που σου ζητείται, αφορά σε παρέμβαση κατηγορίας 3Β (ή 3Α), ενώ εσύ έχεις κάνει παρέμβαση στην κατηγορία 3Δ (ηλιακή υποβοήθηση θέρμανσης?).

 

Αν ισχύει αυτό, φαντάζομαι το υπάρχον σύστημα θέρμανσης διατηρείται και απλά αναβαθμίζεται με σύστημα ηλιακής υποβοήθησης. Συνεπώς δεν προκύπτει υποχρέωση αιτιολόγησης.

Πολύ σωστά. Και κατά τη δική μου γνώμη δεν απαιτείται αιτιολόγηση. Τη ζήτησαν όμως και ξέρεις τι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις, δεν βγάζεις άκρη και καλό για τον πελάτη σου είναι να συμμορφώνεσαι το συντομότερο δυνατό (είχα αντίστοιχα περιστατικά με λανθασμένες οδηγίες). 

 

Επειδή η προσθήκη (για βελτίωση συστήματος) δεν προβλέπεται, καλό είναι να υπάρξει επικοινωνία με το πρόγραμμα, ώστε να δοθεί ξεκάθαρη απάντηση.

Οι παρεμβάσεις που εγκρίνει το πρόγραμμα αφορούν στο σύνολο της εγκ/σης.

tetris με «πιάνεις» συνάδελφε αλλά αυτό μονό ψυχολογικά βοηθάει. Βοήθεια από το πρόγραμμα δεν υπάρχει...

Πήρα στο help desk του προγράμματος και δεν ήξεραν να μου απαντήσουν... 

Είναι τεχνικό θέμα που δεν μπορεί να απαντηθεί από το τηλ.... έτσι μου είπαν.

Edited by nzerman
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σε μένα ήρθε πελάτης με προέγκριση για κατάστημα. Μετά τα πρώτα γέλια, επικοινώνησα με την τράπεζα και κατάλαβα ότι σκοπός τους ήταν να του χορηγήσουν ένα "πράσινο" δανειάκι, αφού βέβαια με κατηγορούσαν πως δεν έκανα σωστά τη δουλειά μου.   

 

3 τετοια παραδειγματα

Edited by OTTO_engine

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.