Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γειά σας, εχω οριστεί μελος τριμελούς επιτροπής παραλαβής υφιστάμενου ανελκυστήρα δημοσίου κτιρίου στον οποίον εγινε ανακατασκευή. Θα ήθελα να μου πείτε ποια ειναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για την παραλαβή του δεδομένου ότι δεν είμαι ΗΜ ή ΜΜ?

Σας ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η επιτροπή που θα παραλάβει τον ανελκυστήρα ''πρός χρήση'' υπογράφει το αντίστοιχο πρωτόκολλο, ώστε: 1. Δέχεται ότι ο ανελκυστήρας λειτουργεί 2. Ο φορέας που θα τον χρησιμοποιήσει, ευθύνεται για ζημιές και βλάβες από την κακή χρήση και όχι από προβλήματα κακής τοποθέτησης, ελαττωματικών υλικών κ.λ.π.

Μπορείς να ανατρέξεις στο άρθρο 72 του Ν. 3669/2008 (Κ.Δ.Ε.)

Edited by αστέριος
Δημοσιεύτηκε

Κάθε ανελκυστήρας πρέπει να συνοδεύεται από πιστοποιητικό καλής λειτουργίας από πιστοποιημένο φορέα καθώς και με υπεύθυνη δήλωση (Υ.Δ.) του κατασκευαστή του.

Εγώ σε ένα δημόσιο έργο παρέδωσα στην Υπηρεσία το πιστοποιητικό της εταιρείας που διενεργεί ελέγχους και την Υ.Δ. του κατασκευαστή και το δέχτηκαν.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, εδω συμβαινει το εξής παράδοξο, μου εμφανίζουν μια συμβαση ανακατασκευής, μια βεβαίωση της τεχνικής τους υπηρεσίας για την καλή εκτέλεση των εργασιών αλλά δεν μου παραδίδουν το βιβλιάριο του ανελκυστήρα ή πιστοποιητικό καλής λειτουργίας από πιστοποιημένο φορέα. Μπορώ να προχωρήσω σε πρωτόκολο παραλαβής μόνο με αυτή την βεβαίωση?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.