AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:38 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:38 μμ Πώς συγκόλλησαν τις εσωτερικές νευρώσεις; Αυτό δεν είναι άξιο απορίας, έχει αρκετό χώρο, και λογικά η θυρίδα των Η/Μ χωράει άνθρωπο (πρέπει να έχει και εσωτερική σκάλα). Το ερώτημα είναι: Τι δουλειά έχουν αυτές οι νευρώσεις, γιατί τις έβαλαν αφού είναι προφανές ότι δεν χρειάζονται;
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:44 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:44 μμ το θέμα έχει να κάνει με την οξείδωση. Πώς μπορεί να αποφύγει κανείς την οξείδωση σε τέτοιες περιπτώσεις;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:48 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:48 μμ Δεν θάβει την πλάκα έδρασης στο μπετό του πεζοδρομίου, αφήνει απορροές, διαβάζει τον ΦΑΥ όπου ο μελετητής γράφει (αν γράφει) κάθε πόσο χρειάζεται επιθεώρηση των συγκολλήσεων της βάσης... και άλλα πολλά.
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:50 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 03:50 μμ Δεν θάβει την πλάκα έδρασης στο μπετό του πεζοδρομίου Και αν είναι αρχιτεκτονική απαίτηση να μην εξέχουν της βάσεως ελάσματα, αγκύρια κλπ.;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:00 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:00 μμ Και αν είναι αρχιτεκτονική απαίτηση να μην εξέχουν της βάσεως ελάσματα, αγκύρια κλπ.; Λύσεις υπάρχουν. Όποιος θέλει τα γένια βρίσκει και τα χτένια. Όποιος πάει με ανεμελιά για μαλλί γυρίζει κουρεμένος. Επισυνάπτω και μία εικόνα καλής ανάλυσης όπου φαίνεται η σκάλα, οι παλιές σωλήνες των Η/Μ, η διπλή λαμαρίνα που σχολίασε ο terry και η απέραντη σαπίλα. Τώρα, γιατί η λαμαρίνα είναι διπλή. Φαίνεται πως κάποτε είδαν την σαπίλα και έκαναν πάτσγουρκ εξωτερικά...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:02 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:02 μμ Πάντως φαίνονται και πολύ μικρά γενικά τα πάχη των ελασμάτων...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:05 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:05 μμ (edited) Φαίνονται μικρά; Σε σχέση με τι; Και πως "είδες" τα πάχη, από την φωτογραφία; Που τα δείχνει διαβρωμένα; Οι κατασκευές αυτές είναι κλάσης 4. Edited March 26, 2013 at 04:06 μμ by AlexisPap
terry Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:06 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:06 μμ (edited) Αλεξη ξερεις τι υποθετω? Εφταξαν μια "μποτα" (αυτη που φαινεται εσωτερικα με τις ενισχυσεις), σαν "αναμονη", την εβαλαν στην οποια θεμελιωση και μετα ηρθα ο πυλωνας και καβαλησε την "μποτα" αυτη. Αλλα δεν μπορω να φανταστω πως εγινε η ματιση αυτων των δυο. Αν εγινε αυτο που λες, μπορει να καλλιστα αντι να λυσει το προβλημα να το εκανε μεγαλυτερο. Edited March 26, 2013 at 04:07 μμ by terry
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:08 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:08 μμ Μα, αν προσέξεις την φωτογραφία, τα μπαλώματα δεν φαίνεται να ήταν κολλημένα στην πλάκα... Αλλά, κι αν ήταν, οι λεπτομέρειες στο περίγραμμα δείχνουν ότι η δουλειά δεν έγινε από κατασκευαστή αλλά από σιδερά, χωρίς -κατά τα φαινόμενα- επίβλεψη...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:32 μμ Δημοσιεύτηκε March 26, 2013 at 04:32 μμ Η περιοχή πάνω απο την συγκόλληση είναι γνωστή σαν heat affected zone και εμφανίζει μειωμένη αντίσταση στην διάβρωση μέχρι και 17 φορές σε σχέση με το βασικό μέταλλο ανάλογα τον τύπο, παραμέτρους συγκόλλησης και βασικό μέταλλο. Η επισκευές patch είναι τις πλάκας και επικίνδυνες λόγο οτι σίγουρα δημιούργησαν γαλβανικό φαινόμενο. Το πρόβλημα είναι η έδραση με το σκυρόδεμα και η διάβρωση. Θα έπρεπε να έχουν βάλει εσωτερικό αυτοκόλλητο ανόδιο για τουλάχιστον 40 εκ απο την βάση. Αυτό προφανώς είναι και η λύση για τα άλλα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα