AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Πώς συγκόλλησαν τις εσωτερικές νευρώσεις; Αυτό δεν είναι άξιο απορίας, έχει αρκετό χώρο, και λογικά η θυρίδα των Η/Μ χωράει άνθρωπο (πρέπει να έχει και εσωτερική σκάλα). Το ερώτημα είναι: Τι δουλειά έχουν αυτές οι νευρώσεις, γιατί τις έβαλαν αφού είναι προφανές ότι δεν χρειάζονται;
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 το θέμα έχει να κάνει με την οξείδωση. Πώς μπορεί να αποφύγει κανείς την οξείδωση σε τέτοιες περιπτώσεις;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δεν θάβει την πλάκα έδρασης στο μπετό του πεζοδρομίου, αφήνει απορροές, διαβάζει τον ΦΑΥ όπου ο μελετητής γράφει (αν γράφει) κάθε πόσο χρειάζεται επιθεώρηση των συγκολλήσεων της βάσης... και άλλα πολλά.
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δεν θάβει την πλάκα έδρασης στο μπετό του πεζοδρομίου Και αν είναι αρχιτεκτονική απαίτηση να μην εξέχουν της βάσεως ελάσματα, αγκύρια κλπ.;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Και αν είναι αρχιτεκτονική απαίτηση να μην εξέχουν της βάσεως ελάσματα, αγκύρια κλπ.; Λύσεις υπάρχουν. Όποιος θέλει τα γένια βρίσκει και τα χτένια. Όποιος πάει με ανεμελιά για μαλλί γυρίζει κουρεμένος. Επισυνάπτω και μία εικόνα καλής ανάλυσης όπου φαίνεται η σκάλα, οι παλιές σωλήνες των Η/Μ, η διπλή λαμαρίνα που σχολίασε ο terry και η απέραντη σαπίλα. Τώρα, γιατί η λαμαρίνα είναι διπλή. Φαίνεται πως κάποτε είδαν την σαπίλα και έκαναν πάτσγουρκ εξωτερικά...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Πάντως φαίνονται και πολύ μικρά γενικά τα πάχη των ελασμάτων...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 (edited) Φαίνονται μικρά; Σε σχέση με τι; Και πως "είδες" τα πάχη, από την φωτογραφία; Που τα δείχνει διαβρωμένα; Οι κατασκευές αυτές είναι κλάσης 4. Edited Μάρτιος 26 , 2013 by AlexisPap
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 (edited) Αλεξη ξερεις τι υποθετω? Εφταξαν μια "μποτα" (αυτη που φαινεται εσωτερικα με τις ενισχυσεις), σαν "αναμονη", την εβαλαν στην οποια θεμελιωση και μετα ηρθα ο πυλωνας και καβαλησε την "μποτα" αυτη. Αλλα δεν μπορω να φανταστω πως εγινε η ματιση αυτων των δυο. Αν εγινε αυτο που λες, μπορει να καλλιστα αντι να λυσει το προβλημα να το εκανε μεγαλυτερο. Edited Μάρτιος 26 , 2013 by terry
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Μα, αν προσέξεις την φωτογραφία, τα μπαλώματα δεν φαίνεται να ήταν κολλημένα στην πλάκα... Αλλά, κι αν ήταν, οι λεπτομέρειες στο περίγραμμα δείχνουν ότι η δουλειά δεν έγινε από κατασκευαστή αλλά από σιδερά, χωρίς -κατά τα φαινόμενα- επίβλεψη...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2013 Η περιοχή πάνω απο την συγκόλληση είναι γνωστή σαν heat affected zone και εμφανίζει μειωμένη αντίσταση στην διάβρωση μέχρι και 17 φορές σε σχέση με το βασικό μέταλλο ανάλογα τον τύπο, παραμέτρους συγκόλλησης και βασικό μέταλλο. Η επισκευές patch είναι τις πλάκας και επικίνδυνες λόγο οτι σίγουρα δημιούργησαν γαλβανικό φαινόμενο. Το πρόβλημα είναι η έδραση με το σκυρόδεμα και η διάβρωση. Θα έπρεπε να έχουν βάλει εσωτερικό αυτοκόλλητο ανόδιο για τουλάχιστον 40 εκ απο την βάση. Αυτό προφανώς είναι και η λύση για τα άλλα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα