ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 ανόδιο Χρειάζεται και κάποια παροχή ρεύματος ή αρκεί η "παθητική" καθοδική προστασία;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 τα θυσιαζόμενα δεν χρειάζονται παραοχή ρευματος.
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Είναι διαθέσιμα αυτά τα προϊόντα στην Ελλάδα; (αναφέρομαι στα backfill anodes και το αυτοκόλλητο ανόδιο-zinc tape)
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Εδω και 7 χρόνια και στην Ελλάδα.
tasanto Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 (edited) επιθεωρηση και συντηρηση τεχνικων εργων.......δυο αγνωστες λεξεις για την Ελληνικη πραγματικοτητα. Το περιστατικο με τον πυλωνα δειχνει την γυμνια μας και σε αυτο το θεμα. Τωρα ο πυλωνας,αυριο ποιος ξερει τι αλλο? Ποιος επιθεωρει δημοσια κτηρια ? ποιος επιθεωρει εφεδρανα και αρμους γεφυρων? ποιος επιθεωρει παλιες μεταλλικες γεφυρες που υπαρχουν στην επαρχια? και τοσα αλλα παραδειγματα.Και αν παει καποιος απο καμια νομαρχια ξερει να εκτιμησει αυτο που θα δει? με τι γνωσεις? με ποια προυπηρεσια? Θα δουμε πολλα δυστυχως και ειδικα με την κριση που απαγορευει ακομα και τα αυτονοητα......αλλα τι γκρινιαζω? εδω δεν εχουν γαζες στα νοσοκομεια. Edited Μάρτιος 28 , 2013 by tasanto
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 και οταν είχαν βέβαια δεν έκαναν τίποτα!!!!! Η λέξεις επιθεωρηση και συντηρηση τεχνικων εργων είναι σκοπίμος άγνωστες στην Ελλάδα. Μετα θέλουν ΚΑΝΕΠΕ!!!! :confused: :confused: :confused:
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Και μια φωτογραφία από "ανάλογη" περίπτωση... (εννοώ πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί το αυτοκόλλητο ανόδιο σε έναν πυλώνα, του οποίου τα αγκύρια και η πλάκα βάσεως είναι "θαμμένα" για αρχιτεκτονικούς λόγους) 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 (edited) Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι για τσιμεντενιους στύλους. Πάλι με αυτοκόλλητα ανόδια. Είχε προταθεί στην ΔΕΗ πριν απο 3 χρόνια. Δεν προχώρησε διότι θεώρησαν οτι θα το κλέψουν οι γύφτοι. Χρησιμοποιείται αρκετά στην Ιταλία, Τουρκια, Γαλλία, ΜΒ σε παραθαλάσσια. Απο επάνω μπαίνει ένα ειδικό τσιμεντοειδές. Είχε προταθεί και για τους στύλους σε διάφορα λιμάνια. Τα backfills είχαν προταθεί για να προστατέψουν δέστρες πλοίων σε μαρίνες που κατά βάση σκουριάζουν άγρια. Προτίμησαν να βάλουν ανοξείδωτα. Οταν σκούριασαν και αυτά επειδή έβαζαν φθηνό ανοξείδωτο (λάθος τύπος για την εφαρμογή) συνέχισαν να βάζουν ανοξειδωτο με τεράστιο κόστος. Οταν έλεγες στο δήμαρχο είναι δυνατόν να πληρώνεις κάθε 3 χρόνια 1800Ε την δέστρα ενω μπορείς να βάλεις την απλή μεταλλική με 220Ε και αλλα 80Ε ενα ανόδιο και να μην σε νοιάζει για 40 χρόνια η απάντηση ηταν ο "κόσμος" θα πρέπει να ζήσει. Δεν θα πω όνομα αλλα σε πολύ γνωστό νησί κάθε τρία χρόνια δίνουν 80000Ε για δέστρες διότι τα αγκύρια πεθαίνουν και η δέστρα όπως δένει το πλοίο φεύγει. Στην Ιταλία σε ένα συνέδριο με βρήκε ο ίδιος ο δήμαρχος και μου ζήτησε μια μελέτη ανοδίων για τις δέστρες. Πληρώθηκα ένα ωραίο ψάρι σε ένα καλό εστιατόριο και του έδωσα την μελέτη. Την επόμενη μέρα τους έδειξα να φτιάχνουν μόνοι τους τα backfills (δημοτικοί υπάλληλοι!!!!!!!). Κάθε χρόνο μου στέλνει φωτογραφίες απο την κατάστασή τους. Μέχρι σήμερα δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Η εφαρμογή έγινε το 1993. Λύσεις υπάρχουν και είναι φθηνές. Επιστήμη υπάρχει στην Ελλάδα και είναι φθηνή. Παρολαυτά η νοοτροπία του αρχοντοχωριάτη Ελληνα είναι "ακριβή". Edited Μάρτιος 28 , 2013 by Ροδοπουλος 1
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 (edited) +1. Και να συμπληρώσω κάτι ενδιαφέρον στο θέμα του κόστους που έθεσε ο κ. Καθηγητής: "... ένα σημαντικό "ορόσημο" στην επίπτωση της διάβρωσης (corrosion) στην Αμερικανική οικονομία θα "επιτευχθεί" το 2013: το ετήσιο κόστος της διάβρωσης (corrosion) θα φτάσει το 1 τρις $ (1.000.000.000 $) !!! Σύμφωνα με μελέτη του NACE (National Association of Corrosion Engineers) το "άμεσο" κόστος της διάβρωσης το 1998 ήταν 278 δις $, περίπου το 3,1% του ΑΕΠ των ΗΠΑ, ενώ το "έμμεσο" κόστος (φυσικοί πόροι, μειωμένη παραγωγικότητα λόγω καθυστερήσεων στις επισκευές, ατυχήματα κλπ.), υπολογίζεται άλλο τόσο..." [πηγή: http://www.g2mtlabs.com - για την "μετάφραση", gp1] Edited Μάρτιος 28 , 2013 by gp1
nvel Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2013 μιλώντας για διάβρωση σε στάδια, το ζοάο χαβελάνζε στο Ριο έκλεισε πριν μερικές μέρες
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα