terry Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 09:09 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 09:09 πμ 17Ε στο κυβικο (με 300 κιλα τσιμεντο) ειναι 0.05Ε το κιλο τσιμεντο για τα μεταφορα. Μεγαλο μου φαινειται, οταν στην Κρητη το τσιμεντο το αγοραζουν η εταιρειες παραγωγης κατω απο 0.15Ε/κιλο (με το ΦΠΑ)
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 09:26 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 09:26 πμ Δεν μιλάμε για Ρουμανία προς Κρήτη!!!! Μια ρουμάνικη νταλίκα 18αρα τόνων (66 κυβικά 20/25) θέλει 2000-2500Ε απο Ρουμανία για Αθήνα. Στην Κρήτη κερδίζουν όλοι και τα πλοία και οι νταλικέρηδες :-) :-) Εαν πας σε βουλγάρικη 24αρα μπορείς να πάρεις τιμή ακόμα και 1900Ε για Αθήνα εφόσον βρει διαδρομή για πίσω. Είπαμε θα είναι ακριβότερο το κυβικό και είναι λογικό.
terry Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 09:29 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 09:29 πμ Αλλο ακριβοτερο και αλλο 30% πανω το τσιμεντο (με τιμη Κρητης) δηλαδη 40% πανω (με τιμη Αθηνας) λογω μεταφορικων. Με τις τιμες που δινεται το κοστος ανα κυβικο παει απο 30-40Ε πανω. Οχι 17Ε.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 10:01 πμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 10:01 πμ (edited) ανάλογα με τον εαν η νταλίκα θα έχει επιστροφή. Θα είναι απο 17-30Ε Αυτό που πρέπει κάποιος να αναλογιστεί είναι τι βλέπουν οι οικονομολόγοι των εταιριών και το ΔΣ ωστε να αποφασίσουν τέτοια κίνηση? και δεν είναι μόνο η ΑΓΕΤ αλλα και πολλές άλλες με πολλά περισσότερα να χάσουν (BASF, Bayer, Mac Donalt, etc) . Edited March 27, 2013 at 01:32 μμ by terry
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 12:54 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 12:54 μμ On 27/3/2013 at 11:55 ΠΜ, Ροδοπουλος said: Αυτό που πρέπει κάποιος να αναλογιστεί είναι τι βλέπουν οι οικονομολόγοι των εταιριών και το ΔΣ ωστε να αποφασίσουν τέτοια κίνηση? Πολύ εύλογο το ερώτημα... Δεν είναι και λίγο να βάζεις λουκέτο σε ολόκληρο εργοστάσιο παραγωγής τσιμέντου... Μιλάμε για οικόπεδο κάποιων εκατοντάδων στρεμμάτων, με χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα κτηρίων, πανάκριβο μηχανολογικό εξοπλισμό, σιλό, κλιβάνους, αποθήκες.... Μόνο η φύλαξη όλων αυτών σε ένα "νεκρό" εργοστάσιο είναι ένα θέμα... Εκτός αν το πουλήσουν ... Αλλά ποιός θα αγοράσει τώρα...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 01:10 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 01:10 μμ Ψιχουλα και α)τα κτηρια είναι σε κακή κατάσταση, β) έχουν ήδη αποσβεστεί, γ) χρειάζονται τεράστια ποσά για την σεισμική τους αναβάθμιση, κλπ. Όταν έχεις ζημιές 70 εκ και ελάχιστες προοπτικές για το απώτερο μέλλον το κλείνεις.
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 03:38 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 03:38 μμ (edited) Και η (σχετική) ανακοίνωση της ΓΣΕΕ: ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ H ΓΣΕΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη απόφαση της διοίκησης της εταιρίας ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ ,η οποία ανακοίνωσε το κλείσιμο του εργοστασίου της στη Χαλκίδα αφήνοντας στο δρόμο 236 εργαζόμενους. Με το πρόσχημα της μείωσης της παραγωγικής δραστηριότητας η διοίκηση της εταιρίας βάζει λουκέτο σ ένα από τα πιο ανεπτυγμένα και κερδοφόρα όλα τα προηγούμενα χρόνια εργοστάσια της χώρας, αδιαφορώντας για τις δραματικές επιπτώσεις στις οικογένειες των εργαζομένων και στην τοπική κοινωνία. Η ΓΣΕΕ μαζί με τους εργαζομένους της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ θα αντιπαλέψουν με κάθε μέσο και τρόπο την απαράδεκτη και εξοντωτική αυτή απόφαση. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Edited March 27, 2013 at 03:41 μμ by Manolis gon μεγένθυση
akius Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 05:18 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2013 at 05:18 μμ (edited) ξερω γιατι μου ειχε προταθει να συμμετασω οτι η ΑΓΕΤ ηθελε να τακτοποιησει με 4014 τα προβληματα που ειχε με τα κτιρια της.... και θελανε να το κανουν με 4014 με τακτοποιηση και ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ γιατι η τοπικη κοινωνια αντιδρουσε και δεν θε ταλειωνε ΠΟΤΕ Η ΑΔΕΙΑ.... η τοπικη κοινωνια σε λιγο θα χαιρεται το πιο ΠΡΑΣΙΝΟ κοινωνικο ιστο στην ευρωπη με ΜΗΔΕΝ βιομηχανιες... η ΑΓΕΤ εχει ενα μεγαλο εργοστασιο και στον ΒΟΛΟ....που και εκει προβληματα παντως το ΟΙΚΟΠΕΔΟ του εργοστασιου μαζι με τις λιμενικες εγκαταστασεις ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ!!! Edited March 27, 2013 at 05:19 μμ by akius
BAS Δημοσιεύτηκε March 28, 2013 at 05:32 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2013 at 05:32 πμ Ναι και αν βρεθεί αγοραστής γιά το οικόπεδο και τις λιμενικές εγκαταστάσεις και δεν του φτάνουν , έχει και απέναντι και άλλο οικόπεδο με λιμάνι της Σέλμαν που έκλεισε και αυτό . Καταρρέει ο παραγωγικός ιστός και κάποια τομάρια παραμένουν εναντίον της οικοδομής , γιατί λέει δεν είναι παραγωγική επένδυση , ενώ κάποια δικά μας τομάρια , δεν εμφανίζονται πουθενά να στηρίξουν τον κλάδο . 1
Γιάννης Δημοσιεύτηκε March 28, 2013 at 09:31 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2013 at 09:31 πμ (edited) On 27/3/2013 at 5:18 ΜΜ, akius said: παντως το ΟΙΚΟΠΕΔΟ του εργοστασιου μαζι με τις λιμενικες εγκαταστασεις ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ!!! Σίγουρα, αλλά θα σας παραθέσω το εξής ερώτημα κρίσεως που έθεσε γιατρός: Σε υπέρηχο β' επιπέδου σε εγκυμοσύνη μας είπε έκπληκτος ο γιατρός (διαγνωστικό κέντρο στην Αθήνα): "Γιατί 2 στα 3 παιδιά από την Χαλκίδα έχουν κάτι περίεργα ασβεστώματα στην καρδιά? Δύο εξηγήσεις δίνω: Ή το τσιμεντάδικο ή το νερό". Ευτυχώς το πρόβλημα εξαφανίζεται (?) μέχρι να γεννηθεί το μωρό... Εγώ όμως ξέρω ότι είναι από το τσιμεντάδικο...Αυτό που δεν ξέρω είναι τι άλλες συνέπειες μπορεί να έχει... Φθινόπωρο και άνοιξη που φυσάει νοτιάς, μεγάλες περιοχές της Χαλκίδας είναι καλυμμένες από πολύ-πολύ λεπτόκοκκη σκόνη... Για να μην παρανοηθώ: Αυτός δεν είναι λόγος να κλείσει το τσιμεντάδικο! Αλίμονο. Απλά θέτω μια άλλη παράμετρο από την τοπική κοινωνία...Με μια μικροεπένδυση (για τα οικονομικά μεγέθη της Lafarge) σε κατάλληλα φίλτρα θα λυνόταν το πρόβλημα προσωρινά έστω... Αυτά για όσους ισχυρίζονται ότι όταν ξεπουλούνται οι Ελληνικές επιχειρήσεις εξυγιαίνονται κιόλας...ΝΑΤΗΝ η εξυγίανση... Edited March 28, 2013 at 09:33 πμ by Γιάννης 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα