maroudas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 (edited) Σωστά κατάλαβες συνάδελφε. Διορθώνεται το οικόπεδο, στην παρόδια πλευρά του. Υπεύθυνος για την ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ στην μεταβολή π.χ. πλάτους δημοτικών οδών, με αποτύπωση των πραγματικών ορίων, (είτε αυξάνοντας, είτε περιορίζοντας τα πλάτη), είναι ο δήμαρχος, έναντι του κτηματολογίου. Για τους αγροτικούς δρόμους, ουδείς! Μιας και το κτηματολόγιο χαρακτηρίζει ακόμα και τους αγροτικούς δρόμους, ως δημοτικούς! Αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα. Αυτό ρωτώ, αν το έχετε αντιμετωπίσει. Οι περισσότεροι, για να ξεμπερδεύουν, πετάνε ένα "δημοτικός" και τελειώνουν. Μα είναι αυτό σωστό;... Ευχαριστώ. Edited Απρίλιος 28 , 2021 by Pavlos33
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 Άρα, το Κτηματολόγιο θα αποφανθεί θετικά για την μεταβολή στην παρόδια πλευρά, αρκεί να συναινέσει ο Δήμος (αν ο δρόμος χαρακτηριστεί δημοτικός). Να υποθέσω, ότι ο δρόμος αυτός δεν συνδέει δυο οικισμούς ή μια πόλη με έναν οικισμό, ώστε να επικαλεστείς ερμηνείες που αφορούν κατά παρέκκλιση αρτιότητας παρόδιων γηπέδων με πρόσωπο σε κυριότερη ή μοναδική και ενδεχομένως να ξεκινήσουν διαδικασίες χαρακτηρισμού του δρόμου.
maroudas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2021 (edited) Και πάλι σωστά αντιλαμβάνεσαι. Όμως ΔΕΝ εντάσσεται σε καμμιά ευνοϊκή περίπτωση. Είναι απλά αγροτικός. Το θέμα είναι, πως το κτηματολόγιο δεν χαρακτηρίζει έτσι οδούς. Σωστά ή λάθος, είναι δεδομένο, ως τώρα (και κανείς δεν μιλάει - όλοι δηλώνουν ό,τι τύχει). Και τώρα πλέον, δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί εύκολα δρόμος, μιάς και θεσπίσθηκαν περιορισμοί και προϋποθέσεις. Στην περίπτωση που εξετάζω, δεν μπορεί να τεκμηριωθεί. Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Edited Απρίλιος 28 , 2021 by Pavlos33
zulumpo Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 (edited) Καλησπέρα συνάδελφοι, Διάβασα με ενδιαφέρον τις απόψεις του θέματος, μελέτησα αρκετά, και παρόλαυτα ειμαι προβληματισμένος που τέτοια θέματα δεν έχουν ξεκαθαριστεί ακόμα, ειναι πραγματικά απίστευτο..., κλείνω την εισαγωγή. Ξεκινάω με μια γενική ερώτηση και μετά στο δικό μου πρόβλημα. 1. Όταν ένα ακίνητο εκτός οικισμού τέμνεται από μια οδό κατασκευασμένη μετά το 1923, π.χ. 1980. Και εν συνεχεία το κράτος εκδίδει απόφαση αναγνώρισης της οδού αυτής ως κύριας δημοτικής. Ποιά χρονική στιγμή θεωρούμε ότι συνέβη η κατάτμηση; (παρακαλώ πολύ να μην επεκταθούμε στους όρους των παρεκλίσεων). -Εάν πάω με την θεωρητική σκοπιά ένας δρόμος 1980 αποτελεί μέρος του ακινήτου, και το ακίνητο είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και εκδίδω οικοδομική άδεια. Εάν σε μελλοντικό χρόνο αναγνωρισθεί ως κύριος δημοτικός όμως έχω την εντύπωση ότι ρισκάρω να έχω παραβίαση Δ, αλλά και επιπλέον δόμηση που θα θεωρείται αυθαίρετη. -Εάν πάω με την λογική σκοπιά, ο δρόμος του 1980 δεν αποτελεί μέρος του ακινήτου, και το ακίνητο είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο μέχρι να αναγνωρισθεί ο δρόμος ως κύριος δημοτικός. Ποιες είναι ειναι οι απόψεις σας. Ευχαριστώ Edited Μάιος 23 , 2021 by zulumpo
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 μονον για το "1" τι σημαινει "τεμνεται από μια οδο";;; Αρα ηταν στην αρχη "ενα" μεγαλυτερο......με εμβαδον...και διαστασεις...και μετα την διανοιξη εγινε ως εξης.... Και τι αναγνωριζει η πραξη αναγνωρισης;
Didonis Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 1 ώρα πριν, zulumpo said: ... Και εν συνεχεία το κράτος εκδίδει απόφαση αναγνώρισης της οδού αυτής ως κύριας δημοτικής. Ποιά χρονική στιγμή θεωρούμε ότι συνέβη η κατάτμηση;... κατά 90% ως ημερομηνία κατάτμησης είναι η ημερομηνία που βγήκε η απόφαση αναγνώρισης της οδού. 1
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2021 Η αναγνώριση των οδών αυτών σε κυριότερες και μοναδικές γίνεται με απόφαση του Συνεδρίαση : 8/2014Τρίτη 8/ 7/ 2014ΑΠΟΦΑΣΗ 39/2014Πρακτικά ΕπιτροπήςΠοιότητας Ζωής4οικείου Νομάρχη (ήδη του Γενικού Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης) μετά από πρόταση (απόφαση) οικείου δήμου και γνώμη του ΣΧΟΠΝ (ήδη γνώμη του ΣΥΠΟΘΑ). Η απόφαση αυτή του Γενικού Γραμματέα αποτελεί εκτελεστή διοικητική πράξη, όχι όμως και η απόφαση (πρόταση) του οικείου δήμου (βλ. και ΣτΕ 88/2001), Η απόφαση του Γεν. Γραμματέα ισχύειαπό το χρόνο εκδόσεώς της και δεν έχει αναδρομική ισχύ (ΣτΕ 1013.2001) πηγη Δ. Χριστοφιλοπουλος https://www.kalamata.gr/images/files/Apofaseis-Proskliseis/Epitropis_Poiotitas_Zois/08-039-2014.pdf και εδω [ισχυει απο την δημοσιευση της στο ΦΕΚ] http://www.nomoskopio.gr/a_3919_17.php?toc=0&printWindow& 1
zulumpo Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2021 12 ώρες πριν, dimitris GM said: Η απόφαση του Γεν. Γραμματέα ισχύειαπό το χρόνο εκδόσεώς της και δεν έχει αναδρομική ισχύ (ΣτΕ 1013.2001) Καλημέρα Δημήτρη/συνάδελφοι, ακριβώς αυτό θα ρώταγα στη συνέχεια. Άρα καταλαβαίνω ότι (διορθώστε με εάν κάνω λάθος), εφόσον ένας δρόμος κατασκευάστηκε από ένα Δήμο μετά τον Αστικό Κώδικα, θεωρείται τμήμα της εκάστοτε ιδιοκτησίας που καταλαμβάνει, μέχρι την στιγμή που αναγνωριζεται σε ΦΕΚ. Μάλιστα εάν χωρίζει μια ιδιοκτησία στη "μέση" τότε συμβαίνει και κατάτμηση. Το δημόσιο όμως, δεν μπορεί να επικαλεστεί ότι Δημοτικοί δρόμοι δεν έχουν διαδικασία χαρακτηρισμού και άρα τέτοιοι δρόμοι είναι δημοτικοι και όχι δουλείες;
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2021 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2021 (edited) 14 ώρες πριν, dimitris GM said: μονον για το "1" τι σημαινει "τεμνεται από μια οδο";;; Αρα ηταν στην αρχη "ενα" μεγαλυτερο......με εμβαδον...και διαστασεις...και μετα την διανοιξη εγινε ως εξης.... Και τι αναγνωριζει η πραξη αναγνωρισης; ναι αλλα ακομα δεν απαντησες πόσο ηταν...με τι τιλτο...πώς κοπηκε...πότε...με ποια "πραξη καταληψης= απαλλοτριωσης" τι συνορα λεει ο τιτλος; Edited Μάιος 23 , 2021 by dimitris GM
zulumpo Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2022 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2022 (edited) Καλησπέρα συνάδελφοι, Εντόπισα στο διαδίκτυο αυτό: Ποιοι δρόμοι είναι κοινόχρηστοι Κοινόχρηστοι δρόμοι είναι: 1. Εθνικοί δρόμοι, που ορίζονται με Προεδρικό Διάταγμα. 2. Επαρχιακοί δρόμοι, που ορίζονται με απόφαση υπουργού Συγκοινωνιών. 3. Δρόμοι που ενώνουν οικισμούς μεταξύ των και με διεθνείς, εθνικές, επαρχιακές οδούς και αναγνωρίστηκαν ως κύριοι ή μοναδικοί, με απόφαση νομάρχη (πριν γίνει αιρετός). 4. Δρόμοι στο όριο του σχεδίου πόλεως, που καθορίζονται με την κύρωση της πολεοδομικής μελέτης και έχουν τεθεί σε κοινή χρήση. 5. Δρόμοι που επιτρέπουν την πρόσβαση σε ακτές, αρχαιολογικούς χώρους, σημαντικά δημόσια έργα. 6. Δρόμοι προϋφιστάμενοι του 1923. 7. Δρόμοι που έχουν τεθεί σε κοινή χρήση με οιανδήποτε νόμιμο τρόπο. Και μου δημιουργείται το ερώτημα, από που προκύπτουν αυτά και συγκερκιμένα το 5; (για τα 1, 2, 6 κατανοητό) Edited Σεπτέμβριος 25 , 2022 by zulumpo
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα