ckiriako Δημοσιεύτηκε April 3, 2013 at 03:36 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 3, 2013 at 03:36 μμ Ευχαριστω πολυ για τον κοπο που εκανες να σκαναρεις και να τα αναρτησεις εδω. Τελικα μαλλον επρεπε να παω μηχανολογος.... τι να την κανω τωρα την μικροηλεκτρονικη και ολα τα συναφη που εμαθα?
miltos Δημοσιεύτηκε April 3, 2013 at 06:39 μμ Δημοσιεύτηκε April 3, 2013 at 06:39 μμ (edited) Και ένα αριθμητικό παράδειγμα: Έστω ελατήριο με διάμετρο άξονα σύρματος 100mm και βήμα 40mm. H ακτίνα καμπυλότητας του αφόρτιστου ελατηρίου προκύπτει 50,81mm και το μήκος μιας σπείρας 316.7mm Αν η διάμετρος του σύρματος είναι 8mm, το βήμα του πατημένου ελατηρίου θα είναι ~8mm. Για να έχει το πατημένο ελατήριο την ίδια ακτίνα καμπυλότητας πρέπει η διάμετρος του κυλίνδρου του άξονα του σύρματος να είναι 101.55mm (αντί των 100mm του αφόρτιστου ελατηρίου). To μήκος μιας σπείρας προκύπτει 319.15mm (διαφορά 2.45mm) που σημαίνει ότι για κάθε σπείρα τα άκρα του ελατηρίου στρέφονται μεταξύ τους κατά 2.8μοίρες. Αν το αφόρτιστο ελατήριο έχει 10 σπείρες, η γωνία στροφής θα είναι 28μοίρες. Edited April 3, 2013 at 06:47 μμ by miltos 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα