georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2014 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2014 (edited) Οκ, τα ναυπηγεία μας μπορούν να επωφεληθούν της γεωγραφικής θέσης τους ως σταθμοί συντήρησης των πλοίων που διέρχονται από τη μεσόγειο αλλά μέχρι εκεί. Η κατασκευή πολεμικών πλοίων για εξαγωγές νομίζω πως είναι ευκαιριακής φύσεως γιατί ούτε τις καλύτερες φρεγάτες φτιάχνουμε, ούτε τις φτηνότερες. Ντάξει, όταν έχουμε το μεγαλύτερο στόλο του κόσμου, δε μπορεί να τον επανδρώνουμε αποκλειστικά με έλληνες ναύτες. Παρά την παρουσία των φτηνότερων ξένων, η ναυτιλία δίνει το μεγαλύτερο μισθό που μπορεί να πάρει ένας έλληνας σε διεθνές επίπεδο. Η φυσική ομορφιά και η ιστορία μας ενδιαφέρουν τους κουλτουριάρηδες και τους εκλεπτυσμένους ανθρώπους που θα την εκτιμήσουν. Ο πολύς κόσμος όμως θέλει τυποποιημένη γκλαμουριά. Θα μου πεις και μεις έχουμε τη μύκονο αλλά πόσους να χωρέσει; Δεν είναι και η κόπα καμπάνα... Το κόστος vs ποιότητα του τουρισμού μας το θεωρώ εύλογο. Είμαστε μια χώρα με μέσο κατά κεφαλήν 21.000$ και έτσι και η διαμονή στις τρύπες της αμοργού κοστίζει κι αυτή 21.000$. Οποιανού δε του αρέσουν ας πάει τουρκία σκέφτεται ο ιδιοκτήτης τους, που δεν είναι διατεθειμένος να καταβάλει περισσότερη ποιότητα αν δεν ανέβει ανάλογα και το εισόδημά του. Όταν λοιπόν καλύτερες υπηρεσίες παρέχονται από τους ανταγωνιστές μας σε καλύτερη τιμή, και η λύση του τουρισμού αδυνατεί να μας οδηγήσει στην ανάπτυξη και την προσπερνάμε.. Αυτό που έγραψα για τη ζάχαρη ισχύει για όλα τα ελληνικά γεωργικά προϊόντα εκτός από όσα φυτρώνουν μόνο στην ελλάδα. Τα υπόλοιπα είναι βιώσιμα μόνο αν επιδοτηθούν και με μεγάλη κατάχρηση φυσικών πόρων. Στον κόσμο του ελεύθερου εμπορίου οι επιδοτήσεις είναι άσκοπες και απαγορεύονται κιόλας και γι' αυτό καταργήθηκαν και η γεωργία παρήκμασε γιατί δεν είχε αναπτυχθεί με δικές της δυνάμεις. Τα λεφτά που μπορούμε να επενδύσουμε σε γεωργία και τουρισμό θα αποδώσουν καλύτερα αν τα καταθέσουμε στις τράπεζες μιας χώρα με περισσότερους φυσικούς πόρους και φτηνότερα εργατικά χέρια. Το fuel cell είναι μια βιομηχανική τεχνολογία, που απαιτεί υψηλό κεφάλαιο για να τη φέρεις σε εμπορεύσιμη κλίμακα και να εξάγεις κινητήρες τέτοιας τεχνολογίας. Οπότε είναι μακροπρόθεσμος στόχος. Άσε που μέχρι να μάθουμε να τους φτιάχνουμε θα έχουν μάθει και οι χώρες με φτηνότερα εργατικά χέρια και θα τους παράγουν μαζικά οπότε θα 'ναι αργά πια για μας. Edited Οκτώβριος 5 , 2014 by georgiosmadonanakis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα