imhotep Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Από 8/4/2013 ξεκινά η επιβολή προστίμων σε όλη τη χώρα για τον εκπρόθεσμο έλεγχο ΚΤΕΟ-ΜΟΤΟ. Από 10€ έως 40€ η προσαύξηση του κόστους ελέγχου σε όσους ελέγξουν τα δίκυκλα οχήματά τους (μόνο τα άνω των 50 cc) εκπρόθεσμα. • Το πρόστιμο της Τροχαίας σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 85) προβλέπεται στα 400€ Επειδή σήμερα τόμαθα κατά τύχη κι επειδή από Δευτέρα αρχίζει το "κυνήγι της πάπιας" κι επειδή πολλοί συνάδελφοι κυκλοφορούν με μηχανές είπα να το δημοσιεύσω κι εδώ. Πολλά Ι.ΚΤΕΟ θα είναι ανοιχτά κι αύριο. Πηγή (και αναλυτική είδηση): http://taxalia.blogs...-post_8495.html Click here to view the είδηση
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Μπράβο για την ανάρτηση. Ελπίζω ο έλεγχος να είναι ουσιαστικός, και κυρίως να περιλαμβάνει και έλεγχο θορύβου. Ειδικά άνοιξη-καλοκαίρι που κυκλοφορούν πολλές μοτοσυκλέτες κ.τ.ό., ο θόρυβος από τις εξατμίσεις είναι ανυπόφορος. 1
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 400 ευρω.... 400 ευρω... 400 ευρω... 400 ευρω... οσο και ενα μηνιάτικο... άντε ...και καλό βόλι υγ αυτοι που "κανουν θορυβο" ειναι αυτοι οι 10-20, που θα περασουν ΚΤΕΟ και μετα θα ξαναβγαλουν τα σιλανσιέ.. και υπαρχει η μεγαλη μεριδα με τα 75νταρια και τα κατοσταρακια, που πηγαινουν για μεροκάματο, που τρυπησε η εξατμιση και θελουν 100 ΕΥΡΩ να την αλλαξουν και δεν τα εχουν.. 1 1
imhotep Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 εν μέρει έχεις δίκιο GM στο πρώτο μισό υγ όμως κάνεις λάθος η εμπειρία μου από χτες και σήμερα ήταν ότι αυτοί με της κομμένες εξατμίσεις δεν πάτησαν στα ΚΤΕΟ - οι περισσότεροι για να μην πω όλοι δεν έχουν δίπλωμα ούτε πινακίδα κυκλοφορίας ούτε θα στοχοποιηθούν κατα τους ελέγχους της τροχαίας οι άλλοι οι νόμιμοι που δεν πληροφορήθηκαν εγκαίρως τη διαδικασία και είναι πάρα μα πάρα πολλοί θα την πληρώσουν επειδή δεν θάχουν το αυτοκόλλητο στην πινακίδα όπως γίνεται και με τα αυθαίρετα οι "δηλωμένοι" πληρώνουν
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Παιδιά συμφωνώ. Αλλά πρέπει να βρεθεί μια λύση για το θέμα του θορύβου, και νομίζω ότι το μέτρο να περνούν τα δίκυκλα από ΚΤΕΟ είναι (και) προς αυτήν την κατεύθυνση. Ο φιλόσοφος Σοπενάουερ είχε πει ένα σπουδαίο ρητό για τον θόρυβο, το οποίο νομίζω ταιριάζει για εμάς που κάνουμε σε μεγάλο βαθμό "πνευματική" εργασία: "Ο θόρυβος είναι η πιο αυθάδης απ’ όλες τις μορφές διακοπής. Δεν είναι μόνο διακοπή, αλλά και διάρρηξη της σκέψης".
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 gp1 κι εμένα ο θόρυβος μ'ενοχλεί πολύ. Μένω σε μονοκατοικία σε προάστιο έστω και μόνο γι'αυτό. Αλλού είναι το θέμα. Ότι το κράτος μας επιχειρεί μια στήριξη επαγγελματικών ομάδων μέσω μιας βίαιης, εξαναγκαστικής "κατανάλωσης". ΧαρήκαΜΕ με τα αυθαίρετα, τα ΠΕΑ κτλ. Αυτά τα λίγα που κερδίσαμε θα τα δώσουμε στα ΚΤΕΟ, στους συμβολαιογράφους κτλ. Ανάπτυξη (και απασχόληση) με το στανιό και δε γίνεται. Οι ιδιοκτήτες σπιτιών, αυτοκινήτων κτλ. δεν έχουν άλλα χρήματα.
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 (edited) και μην ξεχναμε οτι, ενα μεγαλο μερος απο μηχανες κυκλοφορει Μαιο με Οκτωβριο... κι αυτη τη στιγμη η eliminator ειναι γεματη βενζινη, χωρις τους πολους στην μπαταρια και αδειο καρμπυρατερ εδω και 5 μήνες... διπλα απο το suzuki το DΙR...επίσης στην ιδια κατασταση... Πότε να πανε για σερβις, πότε για ΚΤΕΟ...??? [οι ΚΤΕΟτζηδες....ζητησαν "ευσεβαστως" παραταση...] ο Κυριος Υπουργος ΘΑ εξετασει "το θεμα οσον αφορα τον "θορυβο" και τα αυτοκινητα κανουν θορυβο και εκει στους Τραχωνες πριν χρονια...ετρεμαν τα τζαμια καθε δυο λεπτα... και δεν θα δωσω βημα να δικαιολογηθει -στο ονομα του θορύβου- ο καθε αυτοκλητος προστατης μας υπουργός... Edited Απρίλιος 7 , 2013 by dimitris GM
imhotep Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Για το θέμα του θορύβου που κάνουν κάποιοι είτε με μηχανάκια είτε με αυτοκίνητα είτε με subwoofer είτε φωνασκώντας (απολύτως) πιστεύω ότι πρόκειται για πνευματικά καθυστερημένα άτομα που προσπαθούν να επιβληθούν με την βία (μην ξεχνάμε και τις κραυγές που συνοδεύουν τις πολεμικές τέχνες ή επιθέσεις), άτομα με έλλειμμα προσωπικότητας, για να μην πω "ανδρισμού" και θιγούν οι συναδέλφισσες αν και οι γυναίκες είναι από τους στόχους αυτής της βίας και ξέρουν καλύτερα. Για το θέμα της κυκλοφορίας. Προσωπικά μεσα στην πόλη κυκλοφορώ με τη μηχανή όλο τον χρόνο εκτός αν έχουν παγώσει οι δρόμοι από χιόνι ωστόσο θεωρώ άδικο να πληρώνει κάποιος τέλη κυκλοφορίας για τον χρόνο που δεν κυκλοφορεί. Σε πιο βόρειες χώρες μπορείς να καταθέσεις πινακίδες όποτε θέλεις και να τις πάρεις όποτε θέλεις πληρώνοντας -ειδικά για μοτό αλλά και για αυτοκίνητα- το αντίστοιχο κλάσμα των τελών. Αλλά στην Ελλάδα όλα τα μέτρα ήταν και είναι απλώς εισπρακτικά και χωρίς εξέταση της ουσίας. 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Εμένα δεν με πειράζει τόσο ο θόρυβος (και εγώ έχω sub αλλά δεν το παίζω τσίτα, 2πλη εξάτιμιση αλλά όχι πάνω από το όριο), όσο η νοοτροπία οδήγησης όλων και κυρίως αυτών με τα μηχανάκια. Η νοοτροπία του στυλ είμαι "μικρός σε μέγεθος" και μπορώ να χώνομαι όπου θέλω, να πηγαίνω ανάποδα, να καβαλάω πεζοδρόμια για να κόβω δρόμο.....μόνο στους Ελληνες μηχανόβιους το βλέπεις...και αυτό δεν αλλάζει... 1
yian Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2013 (edited) Ας βάλω και άλλη μια παράμετρο στη συζήτηση, αυτή του οδηγού μοτοσυκλέτας και όχι του "χρήστη" μοτοσυκλέτας μιας και η διαφορά είναι χαώδης. Φυσικά αναφέρομαι σε όσους οδηγούν μοτοσυκλέτα από συνείδηση και όχι από ανάγκη ή εποχιακά (και νομίζω είμαστε αρκετοί αν σαφώς λιγότεροι από τους εποχιακούς ή τους "χρήστες" μοτό) Προσωπικά, τον έλεγχο ΚΤΕΟ τον πέρασα αδιαμαρτύρητα και μάλιστα τον αντιμετώπισα σαν μια καλή ευκαιρία να τσεκάρω το όχημά μου στα σημαντικότερα σημεία του. Και το έκανα για εμένα και για την δική μου ασφάλεια όχι για το πρόστιμο ή τα 25 ευρώ του ελέγχου στο ΚΤΕΟ. Κάποια στιγμή μάλιστα είπα μέσα μου "ωραία, όλοι οι μοτοσυκλετιστές θα κοιτάξουν τα οχήματά τους και θα διορθώσουν επιτέλους τα μικροπροβλήματα των μηχανών τους". Επανήλθα στη πραγματικότητα όταν πέρασα ΚΤΕΟ βάσει της πινακίδας μου, κάπου τον Ιανουάριο. Ο τύπος στο ΚΤΕΟ με κοίταξε σαν εξωγήινο όταν πήγα, δεν είχε περάσει άλλη μηχανή μεχρι στιγμής και του έκανε εντύπωση μιας και "έχεις ακόμα καιρό". Στην πραγματικότητα αμφιβάλλω εάν κοίταξε και τίποτα ουσιαστικό στο όχημά μου, μετά από 5-10 λεπτά σφράγγισε τη πινακίδα μου και έφυγα "νόμιμος". Χθές πληροφορήθηκα ότι στο ίδιο ΚΤΕΟ περνούσαν μηχανές έως τις 12 το βράδυ, έδεναν καθρέπτες με μονωτική ταινία λίγο πριν τη ράμπα ελέγχου, έκαναν επιτόπιες πατέντες για να ανάβουν τα φλας και άλλες αντίστοιχες ομορφίες. Όλοι νόμιμοι και ευχαριστημένοι. Ως επίλογο στα πολλά που έγραψα, πραγματικά υπάρχουν μοτοσυκλετιστές που είδαν το ΚΤΕΟ ως αφορμή να συνεφέρουν τα οχήματά τους και όχι ως χαράτσι. Μακάρι να το έβλεπε έτσι και το ΚΤΕΟ (ή ακόμα καλύτερα η πολιτεία) γιατί μπορεί και να γλύτωναν και 2-3 πιτσιρακάδες που δεν έχουν την ωριμότητα να συντηρήσουν από μόνοι τους τα μηχανάκια τους. Πιστεύω επίσης πως όπως ελέγχουν τις μοτό, πρέπει να ελέγχουν και τον εξοπλισμό του αναβάτη, το κράνος κυρίως, μιας και βλέπω κάτι πλαστικούς κουβάδες αντί για κράνη στα κεφάλια πολλών. Κάπου εδώ όμως επανέρχομαι και πάλι στη πραγματικότητα.. Πάντα όρθιοι και πάντα με κράνος-γάντια-εξοπλισμό. Σεβόμαστε τον εαυτό μας και το όχημά μας για να μας σεβαστούν και οι γύρω μας. Edited Απρίλιος 7 , 2013 by yian 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα