Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@ikaros13 κι εγώ έχω subwoofer -standard εξοπλισμό- και τ' ακούω στην Εθνική μόνος μου.. άλλο αυτό.

@yian Χρησιμοποιώ μηχανή εδώ και 30 χρόνια (πριν και στη συνέχεια είχα ποδήλατο ως πρώην αθλητής) απ' όταν μεγάλωσα και χρειαζόμουν διθέσιο. δεν διαβάζω περιοδικά για μηχανές κυκλοφορώ με πέτσινα το χειμώνα με γάντια και κράνος όλο το χρόνο και κάνω σέρβις κανονικά ίσως πιο κανονικά από το αυτοκίνητο. Όπως και τον Γενάρη που άλλαξα και λάστιχα στα 2,5 χρόνια. Ωστόσο ούτε στο συνεργείο ούτε ο λαστιχάς μούπανε για το ΚΤΕΟ -όχι οτι είχαν υποχρέωση- αλλά δεν ενημερώνομαι κι αλλιώς.

Πού με κατατάσσει αυτό; γιατί δεν μου αρέσουν και οι κατηγοριοποιήσεις...

Τέλος πάντων από αλλού ξεκίνησα το θέμα και άλλο βγαίνει στην πορεία..

Δημοσιεύτηκε (edited)

imhotep σε κατατάσσει στους ευσυνείδητους οδηγούς μοτό που λογικά βλέπουν τον μοτοέλεγχο του ΚΤΕΟ ως κάτι που σίγουρα δεν είναι κακό.

Διότι όπως ανέφερα και στα προηγούμενα, ακόμα και ένας στους χίλιους πιτσιρίκους αν συμμαζέψει το χρέπι του ενόψει ΚΤΕΟ, καλό θα είναι..

Edited by yian
Δημοσιεύτηκε

αλλαζω λαστιχα καθε 1 το πολυ 2 χρονια αναλογα με τα χλμ που θαχω κανει...

τακακια συχνα πριν χρειαστει ναμαι σιγουρος....

 

αλλα αν δεν υπηρχε η τηλεφωνικη υπηρεσια του κτεο θα ξεχναγα ποτε ειναι να περασω...

Δημοσιεύτηκε

Και στα αμάξια με το ΚΤΕΟ τα ίδια γίνονται.....Πας σε συνεργείο του λές πέραν των άλλων, ξέρεις φοβάμαι και το ΚΤΕΟ μη με κόψει...Μην αγχώνεσαι θα στο περάσω εγώ σε έναν δικό μου.....Τι να λέμε τώρα....

Δημοσιεύτηκε

Χθες και σήμερα Κυριακή έξω από ιδιωτικό ΚΤΕΟ της περιοχής μου γινόταν της ανωμαλίας.

Ουρές.

Όλος ο δρόμος κλειστός με μηχανές.

Δημοσιεύτηκε

Και για ένα μικρό ποσοστό να γίνεται ουσιαστικός έλεγχος (και οι ανάλογες επισκευές στη συνέχεια), τα κέρδη θα είναι πολλαπλά:

  1. Για το περιβάλλον - μείωση καυσαερίων
  2. Για την μείωση της ηχορύπανσης
  3. Για την ασφάλεια των αναβατών και των γύρω τους.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

εγω το παω χρονια σε ιδιωτικο και δεν μου εχουν βρει τιποτα.....με 2-3 σερβισ που κανω τον χρονο τι να βρουν?

μεχρι και αμορτισερ αλλαξα φετος...

 

2011 αλλα ολο το συστημα εξατμισης με καταλυτη-προκαταλυτη

2012 αλλαξα τον ελεγχο καυσαεριων στον κινητηρα...

 

 

κρατικα ουτε για αστειο......

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

.....όσο η νοοτροπία οδήγησης όλων και κυρίως αυτών με τα μηχανάκια. Η νοοτροπία του στυλ είμαι "μικρός σε μέγεθος" και μπορώ να χώνομαι όπου θέλω, να πηγαίνω ανάποδα, να καβαλάω πεζοδρόμια για να κόβω δρόμο.....μόνο στους Ελληνες μηχανόβιους το βλέπεις...και αυτό δεν αλλάζει...

 

Η νοοτροπια οδηγησης ειναι των οδηγων και οχι του μεταφορικου μεσου. Ο ιδιος οδηγος θα εκανε τα ιδια και με το ΙΧ αν μπορουσε. Απλα το οχημα διευκολινει....

 

 

quote name='gp1'

Και για ένα μικρό ποσοστό να γίνεται ουσιαστικός έλεγχος (και οι ανάλογες επισκευές στη συνέχεια), τα κέρδη θα είναι πολλαπλά:

  • Για το περιβάλλον - μείωση καυσαερίων
     
  • Για την μείωση της ηχορύπανσης
     
  • Για την ασφάλεια των αναβατών και των γύρω τους.*****************

 

με αυτα που λες βαζω στοιχημα οτι οδηγας δικυκλα απο πολυ λιγο εψς καθολου.

 

1. Μειωση καυσαεριων?? Η καλυτερη μειωση θα ηταν να αντισκατασταθουν τα ΙΧ απο δικυκλα (ακομα και μονο απο μηχανοκινητα).

2, Ο θορυβος ειναι μεγαλη ιστορια. Θα σου πω ομως το εξης: μεινε διπλα σε καταστημα που δραστηριοποιειται νυχτερινες ωρες (κλαμπ κλπ) και ελα να δουμε τι θα σε ενοχλει περισσοτερο. Ο ελληνας το εχει στο αιμα του......

3. Η καλυτερη ασφαλεια των αναβατων ειναι πρωτον να παρατησουν το δικυκλο και να χρησιμοποιουν αυτοκινητο ή οι αλλοι οδηγοι (και κυριως των αυτοκινητων) να μαθουν αφενος να οδηγουν και αφετερου να εφαρμοζουν την αντιστοιχη νομοθεσια.

Η ασφαλεια των γυρω τους θα βελτιωθει αν ισχυσει το δευτερο παραπνω αναφερομενο.

 

 

ΥΓ σχετικα με τους ελεγχους που γινονται στα ΚΤΕΟ (και οχι μονο) το αφηνω ασχολιαστο

Edited by maneni
Δημοσιεύτηκε

1) Οι οδηγοί των μοτοσυκλετών δυστυχώς δεν έχουν καταλάβει ότι παραβιάζουν καθημερινά όλο τον ΚΟΚ!

2) Ο θόρυβος ορισμένων μηχανών είναι πολύ οξύς!

3) Μοτοσυκλέτα στο εξωτερικό δεν θεωρείται το παπάκι! Παπάκια κυκλοφορούν στις τριτοκοσμικές χώρες.

Καλύτερα να μάθουν οι μοτοσυκλετιστές να οδηγούν ακολουθώντας τον ΚΟΚ ώστε να μην κατηγορούν τους άλλους οδηγούς για την δική τους ανικανότητα. Αν δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ΚΟΚ να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

Η ασφάλεια δεν είναι μόνον απέναντι στους άλλους οδηγούς αλλά και στους πεζούς!!!

Μην δυσκολεύεται η ζωή των άλλων γιατί κοιτάει ο καθένας την πάρτη του.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ώπα, άρχισαν οι μεγάλες δηλώσεις...

 

Δηλαδή, εγώ που έχω πάνω από 150.000km με παπί, πρέπει να είμαι μεγάλο αλάνι, κάγκουρας, ανεύθυνος... και σίγουρα τριτοκοσμικός.

 

 

- Επί μία δεκαετία διέσχιζα καθημερινά αποστάσεις άνω του 1,5km στην πόλη πεζή, κι ακόμη περπατάω αρκετά.

- Από 19 χρονών οδηγώ αυτοκίνητο.

- Από 21 χρονών οδηγώ δίκυκλο.

 

Και δεν έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό από όσα η κοινή λογική υποβάλει στον καθένα που δεν έχει πιάσει ποτέ τιμόνι: Το πως φέρονται οι άνθρωποι στον δρόμο εξαρτάται από την νοοτροπία και όχι από το αν φοράνε σκαρπίνι ή σταράκια...

 

 

Όσο για την εφαρμογή του τεχνικού ελέγχου στα δίκυκλα, είναι μία σωστή κίνηση.

Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι γενικά ο τεχνικός έλεγχος στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα τείνει διαρκώς να υποβαθμίζεται σε μία γραφειοκρατική διαδικασία.

Edited by AlexisPap

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.