Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χρειάζομαι τις συμβουλές σας για ακόμα μια φορά...

 

Όταν έριχνα την τελευταία πλάκα στην μονοκατοικία μου, οι βαρέλες ερχόντουσαν κάθε 2,5 ώρες (αν και είχε ενημερώσει η εταιρεία σκυροδέματος ότι δεν προλάβαινε εκείνη την μέρα, ο μπετατζής τσακώθηκε μαζί τους για να μην χάσει τα μεροκάματα και «κατάφερε» το αναφερόμενο). Ο μπετατζής μου έκανε στάρωμα στην πλάκα σε κάθε σκυροδέτηση (έριχνε την πλάκα σε 2 στρώσεις). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε ένα μεγάλο μέρος της πλάκας από την πρώτη στην δεύτερη στρώση να μεσολαβεί διάστημα μέχρι και 2 ώρες υπολογίζω!!! Είχα κάνει κάποιο σαματά τότε αλλά ο μπετατζής ήταν πολύ ήσυχος ότι δεν τρέχει τίποτα.

 

Σήμερα 2 χρόνια μετά, συνειδητοποιώ ότι στους προβόλους που δεν έχουν σοβατιστεί (εμφανή μπετά) υπάρχει μια τριχοειδής ρωγμή στο σημείο μάλλον μεταξύ των 2 στρώσεων (σε όλο το μήκος). Επίσης πρόσεξα ότι υπάρχει και χρωματική διαφορά μεταξύ των 2 στρώσεων…Υπάρχει περίπτωση να έχει δημιουργηθεί κάποιος οριζόντιος αρμός? Τι σημαίνει αυτο για την ασφάλεια?

 

Κοιτώντας τις σχετικές φωτογραφίες συνειδητοποίησα και κάτι ακόμα: Τα πάνω σίδερα του οπλισμού είχαν λερωθεί με τσιμέντο από την πρώτη στρώση και πριν την δεύτερη στρώση αυτό είχε στεγνώσει. Τι σημαίνει άραγε αυτό για την συνάφεια; (το τσιμέντο στην πλάκα της πρώτης στρώσης φαινόταν αρκετά νωπό στις φωτογραφίες)

 

Επίσης με έπιασε ένα άγχος για το αν σε σημεία με πυκνό οπλισμός (σε δοκάρια) είχε το σκυρόδεμα της δεύτερης στρώσεις καλύψει όλα τα κενά κάτω από τον πάνω οπλισμό αφού ο λερωμένος οπλισμός περιόριζε τα ανοίγματα από πάνω ενώ αν είχε πήξει αρκετά η κάτω στρώση ίσως να μην μπορούσε ο δονητής να μπει από το πλάι. Υπάρχει κάτι για να ελέγξω γι' αυτό?

 

ο μπετατζής έχει μεγάλη εμπειρία κι δεν έχω δει μέχρι τώρα φωλιά ούτε σε σημεία με πυκνό οπλισμό από κάτω. Ωστόσο αυτή η περίπτωση με φοβίζει.

 

Ο μηχανικός μου έχει φύγει στο εξωτερικό οπότε θα εκτιμούσα τις συμβουλές σας…

  • Απαντήσεις 29
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

ο μπετατζής τσακώθηκε μαζί τους για να μην χάσει τα μεροκάματα και «κατάφερε» το αναφερόμενο

 

Κλασσικά, το αφεντικό είναι ο μπετατζής κι ο ανόητος ιδιοκτήτης τον ακούει, τον πληρώνει και αισθάνεται επιεικώς περίφανος...

 

Ο μπετατζής μου έκανε στάρωμα στην πλάκα σε κάθε σκυροδέτηση (έριχνε την πλάκα σε 2 στρώσεις).

 

Κακώς, αυτό απαγορεύεται

 

ο μπετατζής ήταν πολύ ήσυχος ότι δεν τρέχει τίποτα.

 

Ε, ναι, δεν ήξερε ότι απαγορεύεται, και δεν τον ένοιαζε αν απαγορεύεται...

 

υπάρχει μια τριχοειδής ρωγμή στο σημείο μάλλον μεταξύ των 2 στρώσεων (σε όλο το μήκος)

[...]

Επίσης πρόσεξα ότι υπάρχει και χρωματική διαφορά μεταξύ των 2 στρώσεων…

 

- Κι αυτό συνηθισμένο είναι.

- Φυσικό επακόλουθο των διαδοχικών σκυροδετήσεων είναι η δημιουργία του λεγόμενου αρμού σκυροδέτησης.

 

Υπάρχει περίπτωση να έχει δημιουργηθεί κάποιος οριζόντιος αρμός? Τι σημαίνει αυτο για την ασφάλεια?

 

Όντως, υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο, γιαυτό και απαγορεύεται. Οι συνέπειες για την ασφάλεια είναι καταστροφικές και μη αναστρέψιμες.

 

Κοιτώντας τις σχετικές φωτογραφίες συνειδητοποίησα και κάτι ακόμα: Τα πάνω σίδερα του οπλισμού είχαν λερωθεί με τσιμέντο από την πρώτη στρώση και πριν την δεύτερη στρώση αυτό είχε στεγνώσει.

 

Κι αυτό απαγορεύεται.

 

Τι σημαίνει άραγε αυτό για την συνάφεια;

[...]

Επίσης με έπιασε ένα άγχος για το αν σε σημεία με πυκνό οπλισμός (σε δοκάρια) είχε το σκυρόδεμα της δεύτερης στρώσεις καλύψει όλα τα κενά κάτω από τον πάνω οπλισμό αφού ο λερωμένος οπλισμός περιόριζε τα ανοίγματα από πάνω ενώ αν είχε πήξει αρκετά η κάτω στρώση ίσως να μην μπορούσε ο δονητής να μπει από το πλάι.

 

- Γιαυτό απαγορεύεται, επειδή επηρεάζει την συναφεια.

- Φυσικό επακόλουθο. Επίσης, η είσοδος δονητή σε μπαγιάτικο σκυρόδεμα και η δόνιση των οπλισμών απαγορεύονται.

 

 

Υπάρχει κάτι για να ελέγξω γι' αυτό?

 

Ο έλεγχος γίνεται από εξειδικευμένο μηχανικό με σονόμετρο.

 

 

ο μπετατζής έχει μεγάλη εμπειρία

[...]

η περίπτωση με φοβίζει.

 

- Δεν χρειαζόταν να το αναφέρεις, αποδείχθιηκε ήδη η μεγάλη εμπειρία, η γνώση και η υπευθυνότητά του.

- Η μόνη σου σωστή αντίδραση ως τώρα.

 

Ο μηχανικός μου έχει φύγει στο εξωτερικό οπότε θα εκτιμούσα τις συμβουλές σας…

 

Να βρεις τάχιστα νέο μηχανικό.

 

Μα είναι δυνατόν;

- Είχα δικαστήριο, αλλά ο δικηγόρος μου έφυγε στο εξωτερικό και καταδικάστηκα, τι μου πρωτείνετε;

- Είχα χειρουργείο, αλλά ο γιατρός μου έφυγε στο εξωτερικό, με χειρούργησαν οι νοσοκόμες και έμεινα παράλητος, τι μου προτείνετε;

- ......

 

Σου προτείνω να βρεις μηχανικό και να ετοιμαστείς για το κόστος της έρευνας των συνεπειών και της πιθανής αποκατάστασης που θα απαιτηθεί.

 

 

Υ.Γ: Όταν λέμε ότι κάτι απαγορεύεται, εννοούμε ότι απαγορεύεται. Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναφέρω τα ΦΕΚ και τις ονομασίες διαταγμάτων και κανονισμών, μπορείς να τα ρωτήσεις στον μηχανικό σου.

Edited by AlexisPap
  • Upvote 5
Δημοσιεύτηκε (edited)

Απαγορεύεται η διάστρωση ολόσωμων πλακών σε δύο στρώσεις (στάρωμα)

εφόσον το πάχος των πλακών δεν υπερβαίνει τα 60cm.

(παρακάμπτοντας μερικώς το ΥΓ του προλαλήσαντα.)

 

Κατά τα άλλα, όλο το ζουμί είναι:

Σου προτείνω να βρεις μηχανικό και να ετοιμαστής για το κόστος της έρευνας των συνεπειών και της πιθανής αποκατάστασης που θα απαιτηθεί.

Υ.Γ: Όταν λέμε ότι κάτι απαγορεύεται, εννοούμε ότι απαγορεύεται. Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναφέρω τα ΦΕΚ και τις ονομασίες διαταγμάτων και κανονισμών, μπορείς να τα ρωτήσεις στον μηχανικό σου.

Edited by ssouanis
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Nα βρείς μηχανικό όπως είπε ο Aλέξης ο οποίος θα κάνει τους απαραίτητους ελέγχους με τα κατάλληλα μηχανήματα. Aν θές βάλε και καμιά φωτογραφία εδώ αλλά απο εδώ μην περιμένεις τίποτα παραπάνω.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ωστόσο κάπου διάβασα (θα ψάξω να το βρω) ότι ο χρόνος αρχικής πήξης, αντιστοιχει στην δυνατότητα να ξαναδονηθεί το σκυρόδεμα ώστε να μην υπάρξει αρμός εργασίας μεταξύ δύο σκυροδετήσεων και αυτός είναι διπλάσιος από το χρόνο τοποθέτησης του σκυροδέματος που με επιβραδυντικό φθάνει 1:50. Άρα σύμφωνα με αυτό ακόμα και 3 ώρες και 40 λετπά μετά δεν υπάρχει πρόβλημα... Κάνω κάτι λάθος?

 

Επίσης πόσο αξιόπιστα είναι αυτά τα tests και που πρέπει να απευθυνθώ? Επίσης ποιος τελικά έχει την ευθύνη γι'αυτό?

Edited by terry
Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν κανονισμοί για το πότε το σκυρόδεμα δύναται να ξαναδονηθεί, πως αυτό το εξετάζεις ποιοτικά (επί του έργο) κτλ.

 

Επειδή μιλάμε για μία σκυροδέτηση προ 2ετίας, ο μόνος τρόπος ελέγχου είναι με όργανα, από άνθρωπο που ξέρει να τα χειρίζεται και όχι να τα ανοιγοκλείνει.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Είναι δυνατόν με sonar να εντοπίσεις αξιόπιστα αν έχει μείνει μικρό κενό κάτω από οπλισμό σε δοκάρι?

 

Για φωτογραφία της ρωγμής μπορείτε να δείτε εδώ (κάντε zoom στο βελάκι)

https://dl.dropbox.c...45/P4110219.JPG

Edited by terry
Δημοσιεύτηκε

Ωστόσο κάπου διάβασα (θα ψάξω να το βρω) ότι ο χρόνος αρχικής πήξης, αντιστοιχει στην δυνατότητα να ξαναδονηθεί το σκυρόδεμα...

 

Κάνεις λάθος.

 

Επίσης πόσο αξιόπιστα είναι αυτά τα tests και που πρέπει να απευθυνθώ? Επίσης ποιος τελικά έχει την ευθύνη γι'αυτό?

 

Όσο συνεχίζεις αυτή την τακτική (να αποφασίζεις για πράγματα που δεν πρέπει) έχεις την αποκλειστική ευθύνη.

 

 

Τέλος, το θέμα είναι σοβαρό. Σου απάντησα και στο άλλο ερώτημα -πρώτος πρώτος- πιστεύοντας ότι ήταν θέμα συγκυρίας το ότι έριξες μπετά χωρίς μηχανικό.

Αλλά, εσύ εκτελείς ολόκληρο έργο χωρίς μηχανικό...

Βρες μηχανικό, δεν είναι αστείο.

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά, όλο το έργο τελείωσε με "μηχανικό". Τώρα αν αυτός ερχόταν το πρωί για ένα καφέ και έφευγε αυτό είναι άλλο ανέκδοτο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.