panosbr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2013 Καλησπερα σε ολους,οντας πολυ πολυ νεος στο χωρο θα ηθελα μια βοηθεια γιατι εχω μπερδευτει λιγακι με το θεμα εχουμε μια δεξαμενη χωρητικοτικοτητας 50000λιτρων διασταση 3,05*7,00 μονου τοιχωματος υλικο χαλυβας st37-2 θελω να βαλω μια σερπαντινα μεσα παχος 1,5 ιντσας(o κατασκευαστης της δεξαμενης προτεινε αυτη τη διασταση) για να ζεστανω το πετρελαιο που περιεχει η δεξαμενη μεσα και να το κρατησω το χειμωνα που θα εχουμε εξωτερικη θερμοκρασια -5 να το παω σταθερα στους 20βαθμους κελσιου. μια βοηθεια θα ηθελα απο σας για το πως θα υπολογισω τα μετρα αυτης της τουμπο σωληνας που πρεπει να μπει εσωτερικα στη δεξαμενη,το ζεσταμα της σωληνας αυτη θα γινεται με λεβητα πετρελαιου,θεωρω οτι βαση ειδικου βαρους του υλικου μπορω να υπολογισω ευκολα τις απαιτουμενες θερμιδες που χρειαζεται να ειναι ο λεβητας,εχω μπερδευτει στα μετρα της σωληνας ευχαριστω εκ των προτερων Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Για ποιο λόγο να το κρατήσεις στους 20°C; Είναι σπατάλη ενέργειας η θέρμανση όλου του πετρελαίου. Αρκεί να κρατάς την δεξαμενή μερικούς βαθμούς πάνω από την θερμοκρασία στερεοποίησης του πετρελαίου. Στην συνέχεια θα ζεσταίνεις μόνο όσο χρειάζεσαι στον σωλήνα που παρέχει το καύσιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 (edited) αν κατι που ηξερα πως θελει θερμανση ειναι το βιοντιζελ για αποφυγη γαλακτωματων παντως δωσμου να καταλαβω το σχεδιο της δεξαμενης γιατι ισως βγει φαουλ μονο και μονο απο το σχεδιο της σερπατινας.... εγω θα εκανα κατι τελειως διαφορετικο. Edited Μάιος 5 , 2013 by OTTO_engine Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2013 προκειμενου να αποφυγεις την σπαταλη ενεργειας ωστε να κρατας ολη τη δεξαμενη σε υψηλη θερμοκρασια , υπολογιζεις γαι αρκετα χαμηλοτερη (με οποιο περιορισμο σου θετει το καυσιμο ειτε ειναι βιοντηζελ ειτε ορυκτο πετρελαιο ωστε να ρεει στοιχειωδως και στην περιοχη της αναρροφησης βαζεις πολυ πυκνωτερη διαταξη ωστε να μπορεις να τραβηξεις ευκολα. ετσι γινεται και στα πλοια, αντι να κρατας 500-600 τονους σε θερμοκρασια που μπορει να τραβηξει η αντλια , κρατας χαμηλωτερα (περι τους 40) και στο χωνι της αναροφησης εχει μια πυκνη σερπαντινα που κραταει το πετρελαιο στους 60+ . στην πραξη την ωρα που τραβας εχεις σιγουρα πανω απο 50 και η αντλια δεν κοπαναει (μια ναυτικο καυσιμο βεβαια αυτες οι θερμοκρασιες) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2013 γνωμη μου η διαταξη της σερπαντινας ειναι τελειως λαθος μια μονο περιπτωση και μονο να ειναι οκ επειδη δε ξερω το σχημα της δεξαμενης αυτα αν δε μιλησει ο βουδας ομως να μας πει.............. : πες μας κατι για το σχημα!!! ΟΟΟΟ υψηστε ενα σχηματακι σκαναρισμενο πχ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα