juster Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 27 , 2008 Επιχειρηματικότητα Παρατήρηση: Μη διαχωρίζετε την απάντησή σας σε δύο ή περισσότερες διαδοχικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιείστε την "επεξεργασία" για να αλλάξετε το περιεχόμενο ή να προσθέσετε κάτι στην τελευταία σας δημοσίευση. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, Χάρης. green_paper_final_el_205.pdf
mechcon Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2009 Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η ομάδα εργασίας για το ΕΣΠΑ του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) έχει ειδική περιοχή για την Επιχειρηματικότητα των Μηχανικών στο blog ΕΣΠΑ και ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Επίσης, στο σχετικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε για το ΕΣΠΑ υπήρχε σχετική εισήγηση με θέμα "Μηχανικοί και ΕΣΠΑ - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα" που βρίσκεται στη διεύθυνση: ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2009 Συνάδελφοι το pdf σας ανοίγει κανονικά ? εμένα όχι...
CostasV Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2009 To pdf μου βγάζει μήνυμα είτε not supported type ή not correctly decoded as a email attachment
haris2 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Εμένα εμφανίζεται σαν αρχειο .php και δεν το ανοιγει. Τι κάνουμε ;
mechcon Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2009 Μάλλον ο Juster εννοούσε την Πράσινη Βίβλο για την Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη. Μπορείτε να την κατεβάσετε από την ιστοσελίδα της ΕΕ http://ec.europa.eu/enterprise/entrepreneurship/green_paper/green_paper_final_el.pdf Μην νομίζετε όμως ότι θα βρείτε πολλά πράγματα. Είναι γενικές αρχές, κυρίως για να περάσει η Επιχειρηματικότητα στα σχολεία και τις Σχολές. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, όμως αν δεν μπουν σαφή όρια και μετατραπεί επίσημα η παιδεία σε πλήρως ωφελιμιστική, αυτή δεν είναι παιδεία. Βέβαια στην Ελλάδα, νομίζω ότι έχουμε ακραίες προσεγγίσεις τόσο σε αυτό το θέμα όσο και στο θέμα σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Επειδή δεν υπάρχει πλαίσιο που θα καθορίζει τι σύνδεση, με βάση ποιες αρχές, με ποιους στόχους, επικρατούν διάφορες καταστάσεις νομίζω, άλλες θεμιτές και άλλες αθέμιτες. α. Υπάρχουν δραστήριοι και άξιόλογοι καθηγητές που αξιοποιούν προβλήματα από την επαγγελματική και κοινωνική πραγματικότητα για να διευρύνουν τα ενδιαφέροντα των φοιτητών και να ανανεώσουν και τις δικές τους γνώσεις και εμπειρίες β. Υπάρχουν καθηγητές που παραμελούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα για να ασχοληθούν με επαγγελματικές δουλειές, αξιοποιώντας μάλιστα τη μαύρη εργασία των μεταπτυχιακών φοιτητών και δημιουργώντας αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τους επαγγελματίες μηχανικούς γ. Υπάρχουν καθηγητές που προσανατολίζουν τις εκπαίδευση που παρέχουν κυρίως στις ανάγκες της αγοράς, οι οποίες ούτε είναι πάντοτε θεμιτές αλλά ούτε και πάγιες. Οι παραπάνω καταστάσεις αλλά και κάποιες δογματικές απόψεις, οδηγούν πολλούς να αντιδρούν στην επιχειρηματικότητα και στη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Παρότι αυτό αποτελεί μια γραμμή άμυνας για την εκπαίδευση, νομίζω ότι τουλάχιστον για τις σπουδές των μηχανικών (και των αλλων βαθμίδων τεχνικής εκπαίδευσης) δεν είναι σωστή. Θα πρέπει λοιπόν να διαμορφωθεί ένα πλαίσιο που θα ξεκαθαρίζει το τοπίο και θα απελευθερώνει τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Με στόχο την καλύτερη προετοιμασία των μηχανικών για ένταξη στην αγορά εργασίας και όχι την προσαρμογή των σπουδών στις ανάγκες της αγοράς. Τι λέτε; Είναι αναγκαίο νομίζω. Όμως γίνεται ή θα μας πάρει ο διάολος ανοίγοντας τους ασκούς του αιόλου;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα