dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Νέο θεσμικό πλαίσιο και πρόστιμα, για κυλιόμενες κλίμακες και πεζόδρομους Με νέα εγκύκλιο ορίζονται οι απαιτήσεις για την ασφαλή εγκατάσταση και λειτουργία, τον περιοδικό έλεγχο και τη συντήρηση των κυλιόμενων κλιμάκων και κυλιόμενων πεζοδρόμων. Σκοπός της εγκυκλίου είναι η συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου για τις εγκαταστάσεις των κυλιόμενων κλιμάκων και πεζόδρομων, οι οποίες αποτελούν ανυψωτικές μηχανοκίνητες εγκαταστάσεις, μαζικής μεταφοράς προσώπων που χρησιμοποιούνται ευρέως στο μετρό, στα αεροδρόμια, στα εμπορικά κέντρα και μεγάλα πολυκαταστήματα, κ.ά , και οι οποίες θα οφείλουν και πρέπει να χαρακτηρίζονται από υψηλό δείκτη ασφαλείας. Η ισχύς της εγκυκλίου αρχίζει έξι μήνες μετά τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με τον συγκεκριμένο Τεχνικό Κανονισμό καθίστανται υποχρεωτικές: 1. Η διενέργεια Αρχικού Ελέγχου τύπου A σε νέες κυλιόμενες κλίμακες ή πεζόδρομους που τίθενται για πρώτη φορά σε λειτουργία μετά από την έναρξη ισχύος της απόφασης με ευθύνη του ιδιόκτητη/δκιχειριστή της εγκατάστασης από Αναγνωρισμένο Φορέα Ελέγχου, ώστε να επαληθευτεί η ορθή εγκατάσταση και να διαπιστωθεί η ασφαλής λειτουργία τους. 2. Η διενέργεια Αρχικού Ελεγχου τύπου A1 σε υφιστάμενες κυλιόμενες κλίμακες ή πεζόδρομους, εντός έξ) (6) μηνών από την έναρξη ισχύος της υπουργικής απόφασης με ευθύνη του ιδιόκτητη/διαχειριστή της γκατάστασης, από Αναγνωρισμένο Φορέα Ελέγχου, ώστε να διαπιστωθεί η ασφαλής λειτουργία τους. 3. Η διενέργεια ετήσιου Περιοδικού Ελέγχου σε όλες τις κυλιόμενες κλίμακες ή πεζόδρομους με ευθύνη του ιδιόκτητη/διαχειριστή της εγκατάστασης, από Αναγνωρισμένο Φορέα Ελέγχου, προκειμένου να διαπιστώνεται η ασφαλής λειτουργία τους. 4. Η υποχρεωτική τακτική συντήρηση των κυλιόμενων κλιμάκων και πεζόδρομων, με συχνότητα, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από μια φορά το μήνα, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και βάσει του συμβολαίου συντήρησης, το οποίο συνάπτεται υποχρεωτικά μεταξύ του ιδιοκτήτη / διαχειριστή της εγκατάστασης και του υπεύθυνου συντηρητή. Τέλος, προβλέπεται η δημιουργία Ηλεκτρονικού Μητρώου κυλιομένων κλιμάκων και κυλιομένων πεζόδρομων, στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων. Οσον αφορά στις κυρώσεις στους ιδιοκτήτες ή τους διαχειριστές των εγκαταστάσεων κυλιομένων κλιμάκων ή πεζόδρομων που δεν πληρούν τα προβλεπόμενα, υπάρχει για κάθε παράβαση πρόστιμο από 1.000 έως 20.000 ευρω, ενώ στον εγκαταστάτη ή συντηρητή που δεν τηρεί της υποχρεώσεις που προκύπτουν επιβάλλεται πρόστιμο από 500 έως 5.000 ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής το επιβληθέν πρόστιμο διπλασιάζεται. Εδώ μπορείτε να δείτε όλη την εγκύκλιο. Πηγή: www.buildnet.gr Click here to view the είδηση 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Ρε παιδιά, εγώ μόνο νομίζω ότι αυτά είναι χαζομάρες, σε σχέση με ότι πρέπει να λυθεί σήμερα; Τέλος, προβλέπεται η δημιουργία Ηλεκτρονικού Μητρώου κυλιομένων κλιμάκων και κυλιομένων πεζόδρομων, στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων. ΕΛΕΟΣ!!! Ακόμη ψαχνόμαστε με τα αυθαίρετα, το ΝΟΚ, τη ταυτότητα κτιρίου, τα χίλια μύρια ζητήματα κτηματολογίου, ένταξης περιοχών, δασικούς χάρτες κλπ... Αλλά εμείς θα έχουμε Μητρώο Κυλιόμενων Κλιμάκων και Πεζόδρομων!!!! 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 όχι, γι'αυτό και σου δίνω πόντο. Αν δούμε το πράγμα από γενικότερη σκοπιά είναι τραγικό που το κράτος "απαντάει" στην κρίση με ακόμη περισσότερους γραφειοκρατικούς ελέγχους, καταναγκασμούς, υποχρεώσεις κτλ. κάνοντας τα πράγματα ακόμη χειρότερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tapam77 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2013 Σε λίγο έρχεται το Μητρώο Καθήμενων και το Μητρώο Ορθίων Όσοι είναι καθήμενοι θα εντάσσονται στο μητρώο καθήμενων ενώ όταν θα σηκώνονται θα εντάσσονται στο μητρώο ορθίων αφού συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση και υποβάλλουν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά. Φυσικά όλα ηλεκτρονικά για να μην υπάρχει σχετική ταλαιπωρία των Καθήμενων και των Όρθίων 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
banskoboy Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2013 και φυσικά για τη λειτουργία του μητρώου χρειάζονται οι αντίστοιχοι υπάλληλοι....... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 3 , 2013 Αφήνουμε την εποχή της χάρτινης γραφειοκρατίας και πάμε στην ...ηλεκτρονική. Τα πραγματικά χρήσιμα και απαραίτητα έργα βλέπεις θέλουν χρήμα οπότε ας παραμυθιαστεί η πλέμπα με τέτοια ανέξοδα "τρυκ" ότι "γίνεται έργο"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Αναγνωρισμένο Φορέα Ελέγχου, προκειμένου να διαπιστώνεται η ασφαλής λειτουργία τους. μπορει καποιος να μου πει τι σημαινει αυτο? εγω ειμαι πιστοποιημενος πχ? λολ Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Πρέπει να είναι αναγνωρισμένος από το Ε.ΣΥ.Δ. και μάλλον είναι ήδη μοιρασμένη η πίτα, όπως και για τους ανελκυστήρες, τα κλάρκ κλπ. Άστα αυτά και μολόγα αν γλίτωσε κανένα κοπάδι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2013 κανενα ομως.............. για μενα πιτες δεν υπαρχουν, ολ εξαρτωνται απο το συναδελφο που χεις διπλα σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 6 , 2013 Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό το πανηγύρι με τις πιστοποιήσεις είναι σαχλαμάρα και πρέπει να βρούμε τρόπο να επιβάλλουμε την κατάργηση ή τον εξορθολογισμό του. Όποιος έχει δυνατότητα εκπόνησης μελέτης μίας κατασκευής ξέρει και να την ελέγξει αν έχει γίνει σωστά. Αλλιώς τι νόημα έχουν τα πτυχία μας; Το να μην κάνει το ίδιο πρόσωπο έλεγχο και μελέτη το κατανοώ, αλλά να μην μπορεί κάποιος με ικανότητα να κάνει μελέτες, να κάνει και ελέγχους το θεωρώ γελοίο, εκτός αν αυτός που θα κάνει τον έλεγχο πρέπει να είναι εκπρόσωπος του κράτους (δημόσιος λειτουργός- υπάλληλος). Όλα τα άλλα είναι για να γίνονται ρουσφέτια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα