george 150 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Σε μοτερ γεώτρησης, προσπαθώ να συνδέσω αισθητήρα έλλειψης νερού:http://www.airblock.gr/aisthitiras-elleipsis-nerou-hywk-0402.html Ο αισθητήρας έχει δύο καλώδια. Ενα με φις σουκο για την τροφοδοσία του με ρεύμα και ένα ακόμη με τρια καλώδια, μπλε μαυρο και κίτρινο. Το πρόβλημα/ερωτημα είναι πως συνδέονται αυτά τα 3 καλώδια. Ο τεχνικός από το κατάστημα που το πήρα, μου είπε οτι συνδέονται στον πρεσοστάτη ( το μοτερ τροφοδοτεί πιεστικό με πρεσοστάτη). Κάθε προσπαθεια συνδεσής του στα καλώδια του πρεσοστάτη ήταν ανεπιτυχής, γιατί μου ρίχνει την ασφάλεια... Αν λειτουργήσει κανονικά, μόλις ανιχνεύσει οτι το μοτερ δεν στέλνει νερό στο πιεστικό ( οπότε κατι εχει συμβεί, τελείωσε το νερό, βλάβη στη σωλήνα κλπ) να κόψει το ρεύμα ωστε να μην καεί το μοτερ... Καμια ιδέα??
nvel Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 οδηγίες δεν έχει; χτύπα τους ακροδέκτες του σουκο με τα καλώδια γιατί μάλλον τα καλώδια είναι απλώς η έξοδος της τροφοδοσίας προς τον κινητήρα οπότε τα καλώδια μπαίνουν στην θέση των καλωδίων που είχες πριν
parth Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Λογικα τα καλώδια θα τροφοδοτουν το μοτερ με ρευμα. Τσεκαρε χωρις τον αισθητηρα αν δουλευει το μοτερ. Εχεις και δευτερη αντλια/πιεστικο ή ο πιεζοστατης/πιεστικο δοχειο ειναι στην εξοδο του υποβρυχιου μοτερ? Επισης τσεκαρε αν ειναι μονοφασικο το μοτερ αν θελει κανεναν εξωτερικό πυκνωτή για να δουλεψει.
george 150 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2013 Το μοτερ είναι μονοφασικό και του έχω βάλει τον πυκνωτή του κανονικά. Μετά το μοτέρ υπάρχει μονο ενα πιεστικό με τον πιεζοστατη του. Στη σωλήνα που φεύγει από το μοτέρ και πριν φτάσει στο πιεστικό, έχω παρεμβάλει τον αισθητήρα. Το μοτέρ λειτουργεί κανονικά, χωρίς να ειναι συνδεδεμενος ηλεκτρολογικα ο αισθητήρας. Θεωρώ πως το πιθανοτερο λαθος που γινεται ειναι το εξής: δινω ρευμα στο μοτερ και ... ξαναδίνω ρευμα παλι μεσω του αισθητήρα! Στην ουσια δηλαδή πρέπει να... καταργησω την παλια παροχή ρευματος προς το μοτερ και να χρησιμοποιήσω μονο αυτή μέσω του αισθητήρα...
parth Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2013 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2013 Εννοειται οτι πρεπει να παρει ρευμα μονο απο τον αισθητήρα, αλλιώς πώς θα σταματήσει το μοτερ? Αφου εχεις 2 μοτερ (ενα υποβρυχιο και ενα επιφανειακο) θα πρεπει να συνδεσεις και τα δυο με τον αισθητήρα (αν αντεχει ο τελευταιος και τα δυο) ή με διαφορετικούς αισθητήρες, διαφορετικά θα σταματήσει σωστά η υποβρύχια, ενώ το πιεστικό θα δουλευει συνέχεια προκειμενου να φτασει την επιθυμητικη πιεση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα