Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τον Ιούλιο, όταν εκτιμάται ότι θα δοθούν σε χρήση οι νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του Μετρό, θα βγουν στις ράγες των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων τα νέα τρένα, τρίτης γενιάς, Rotem που παρήγγειλε η Αττικό Μετρό το 2009 από την κοινοπραξία HANWA - Hyundai Rotem.

 

Όπως αναφέρουν στελέχη της ΣΤΑΣΥ, τα πρώτα «κορεάτικα» ήδη πραγματοποιούν δοκιμές και μένει να κάνουν μερικές ακόμη, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των συρμών. Ο προγραμματισμός της Αττικό Μετρό θέλει επτά με οκτώ τρένα να είναι έτοιμα στα τέλη Ιουλίου, όταν θα ανοίξουν οι σταθμοί «Ηλιούπολη», «Άλιμος», «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό». Σημειωτέον ότι εδώ και λίγες εβδομάδες έχουν δοθεί σε χρήση οι σταθμοί «Περιστέρι» και «Ανθούπολη» της γραμμής 2, ενώ τον Σεπτέμβριο αναμένεται να παραδοθεί η «Αγία Μαρίνα» της γραμμής 1.

 

17 συρμοί αξίας 155 εκατ. ευρώ

Συνολικά οι κορεατικοί συρμοί είναι 17 και όλοι τους θα χρησιμοποιηθούν στο κυρίως δίκτυο του μετρό και δεν θα εκτελούν δρομολόγια προς το αεροδρόμιο. Η αξία της τρίτης γενιάς τρένων έφτασε τα 155 εκατ. ευρώ.

 

fd8831c8018c461f52ce4090f1fba276_XL.jpg

 

Παράλληλα, όπως αναφέρουν στελέχη της ΣΤΑΣΥ, τα νέα τρένα θα διαθέτουν και κάμερες ασφαλείας μέσα στους συρμούς. Ήδη η εταιρεία βρίσκεται σε συνεννόηση με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων προκειμένου να εξασφαλίσει την απαραίτητη άδεια.

 

Τα τρένα έχουν σχεδόν παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με τα δεύτερης γενιάς Rotem που «τρέχουν» στο αττικό σιδηροδρομικό δίκτυο και μοιάζουν με τους συρμούς που κινούνται στο αεροδρόμιο, καθώς ενώνονται από φυσούνες και η σύνθεση των αμαξοστοιχιών (έξι βαγόνια) θα είναι ενιαία.

 

Η μέγιστη ταχύτητά τους, την οποία ωστόσο ουδέποτε πιάνουν στο Αττικό Μετρό, είναι τα 90 χλμ. ανά ώρα. Και αυτό διότι ο υπόγειος σιδηρόδρομος των Αθηνών έχει όριο τα 80 χλμ. ανά ώρα, με τα οποία κινούνται και οι συρμοί σε πλήρη επιτάχυνση. Κάθε συρμός θα χωρά 1.032 επιβάτες (188 καθήμενοι και 844 όρθιοι).

 

Έλλειμμα προσωπικού

Ωστόσο, η ΣΤΑΣΥ έχει πλέον έλλειμμα προσωπικού. Όπως παραδέχεται η εταιρεία σε απάντησή της που διαβιβάζεται στη Βουλή, γίνεται προσπάθεια να μετεκπαιδευθούν εργαζόμενοί της προκειμένου να καλύψουν κενά σε διάφορα πόστα.

 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εν τούτοις είναι το έλλειμμα σε ηλεκτροδηγούς, οι οποίοι δεν επαρκούν για να καλύψουν και το άνοιγμα των νέων σταθμών. Έτσι η εταιρεία ζήτησε από το υπουργείο Υποδομών να δώσει κάποια λύση.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

αφού δεν έχουν αρκετούς οδηγούς ας πάνε σε λύσεις τραίνων χωρίς οδηγούς όπως στη θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε

Ήταν τον Ιούνιο να δοθεί η γραμμή, πήγε τέλος Ιουλίου;;;; Καλό Φθινόπωρο δηλαδή.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.